• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nova Mazda CX-5 IPM 2018

Tak to mame priblizne rovnako, ja som tiez dostal informaciu, ze do 14.9. bude auto tu.
 
Taky gratuluju, naše bude až pozítří. Překvapuje mě ta tmavá barva zadních oken- to je z výroby, nebo je tam folie?
 
@Dj Addams, tak si sa dočkal :) , 4 mesiace čakania ak dobre počítam? Tak už sa to lepší ja som čakal 6 ;). Tak gratulujem a nech dobre a dlho slúži, možno sa niekedy aj stretneme na cestách v BA.
 
Vdaka.ono to je zlozitejsie. Tato je vlastne ako nahradne vozidlo.urcite viete ze v japonsku bola prirodna katastrofa zaciatkom jula. No a mne sa vtedy auto posunulo o cca 2 tyzdne.kedze problemy pretrvavali tak sa cela vyroba zdrazala a dalsie vyse 2 mesiace! Moje vozidlo z objednavky tak ma vyt vyrobene 30.9. A dodanie v novembri! Ale predajca nasiel identicke vozidlo ake som mal ja objednane a ktore uz bolo vyrobene skor ako bola ta katastrofa.. inak by som bohvie dokedy cakal... takze tak. Som ale rad ze sa to dalo aj takto....
 
Podla mna, tym ze sa nedaju vybavy extra doplnat alebo menit, kazdy si tu svoju kombinaciu farby a vybavy najde v skladovych zasobach. Teda v CR je celkom slusny vyber aut...

Odoslané z SM-A320FL pomocou Tapatalku
 
@Dj Addams, tak si sa dočkal :) , 4 mesiace čakania ak dobre počítam? Tak už sa to lepší ja som čakal 6 ;). Tak gratulujem a nech dobre a dlho slúži, možno sa niekedy aj stretneme na cestách v BA.
Vy naděláte...., já čekal 3 roky. A i tak z toho nejsem odvázanej. Chtěl jsem 2015, takto jsem zaplatil 40-50 tisíc navíc za nic, potažmo jen za datum v techničáku; ale po praktické stránce za nic.
 
Cafte.mate niekto to uvitacie osvetlenie led co je ako prislusentstvo na cx5? Viete mi to odfotit ako to je zospodu pod odkladacou skrinkou pred spolujazdcom? Ci je tam len taky cierny plast ako mam ja alebo mi ta nieco chyba.vsimol som si to az dnes. Som cistil okno zvnutra z miesta spolujazdca tak som to zbadal. A ten plast bol nejaky volny aj. Foto nemam ako tom mam ja ale by mi pomohlo kto to ma ci to ma ako ja. Mne sa to zda take odkryte ten plast. Ked tak to odfotim cez weekend. Len ci mi tam nieco zabudli dat a zakryt to v servise alebo ked mi montovali VAM ci nieco nezabudli.neviem fakt :) ako vravim vsimol som si to az dnes :) vopred vdaka
 
Tak uz je doma CX-5 Revolution Top IPM 2018, tak pridavam par postrehov po prvych 200 km. Co ma prekvapilo:

Komfort:
- ma to sice 19 palcove kolesa, ale prekvapivo je cele ladenie celkom pohodlne. Cakal som jednak ze bude odpruzenie tvrdsie a jednak ze na 19kach bude citit kazdu dieru. Za mna urcite pozitivne prekvapenie
- posed za volantom mi pride trochu neprirodzeny. Zo starsich aut som zvyknuty sediet trochu nizsie a vzpriamene. Tu som si sedadla a volant nastavoval snad hodinu, no aj tak sa stale citim trochu neprirodzene. Ale je to asi iba o zvyku
- sedadla drzia v zakrutach celkom dobre, ale na mna su dost tvrde, snad je to len o zvyku, uvidim ako zvladnem dlhsie cesty.
- auto je prekvapivo velmi tiche a dobre odhlucnene. Motor pocut az pri vyssich otackach, dokonca niekedy ked hraje radio ani neviem ci motor bezi alebo ho i-stop vypol.

Asistenti:
- adaptivny tempomat je super, funguje to o dost lepsie, nez som cakal. Mam tendenciu takejto elektronike neverit a drzat nohu v kolone hned nad brzdou, no u CX-5 som sa hned po par minutach zveril posuvanie sa v kolonach cisto na tempomat.
- udrziavanie v pruhoch som hned vypol po prvej skusenosti, ked ma zasah do riadenia riadne vylakal a uz som sa videl s novym autom na vyvysenom ostrovceku pred dedinou. Obchadzal som totiz nejaky bordel na ceste a priblizil sa k pravej ciare, na co auto mi hned ototcilo volant mierne dolava. Samozrejme k nicomu nedoslo a auto pekne slo v jazdnom pruhu, no srdce sa mi rozbuchalo riadne a radsej som to vypol.
- automaticke svietenie svetiel - zatial som v noci nesiel, takze otestujem poriadne adaptivne svetla neskor. Ale denne svietenie svieti len pri jazde (vraj, podla manualu), takze pri zapnuti AUTO svetiel a stani na parkovisku s nastartovanym autom je zhasnute= neskontrolujem si to, ked som sam, takze som celu cestu siel trochu nekludne, ci mi nejake svetla vobec svietia a nakoniec zapol svetla natvrdo, nech mam istotu.
- 360 view - totalne sklamanie. rozlisenie je tak nizke a farby tak zkreslene, ze ked je podlaha v garazi i stena siva (i ked normalne nemaju te isty odtien), tak ani neviete, kde konci podlaha a zacina stena a nerozoznate ich od seba.
- navigacia a mazda connect - rozmyslal som, ze si hned dam namontovat aj android auto, no nakoniec som sa rozhodol, ze vyskusam original mazda navigaciu a potom sa rozhodnem. Urobil som dobre a o AA uz ani neuvazujem. Origo navigacia funguje nad ocakavania dobre, nemal som s nou absolutne ziadny problem, mazda system umoznuje pustat skladby zo Spotify v mobile cez bluetooth s prepinanim na volante. Bal som sa synchronizacie kontaktov - trva to u mna asi tak 5 sekund, takze v pohode. Parovanie s mobilom Huawei sa mi podarilo sice az na treti pokus, ale od tej doby funguje na 100%. Takze za mna urcite pozitivne prekvapenie
- HUD - za mna najlepsia vec aku som kedy videl namontovanu v aute, nechapem ako som mohol fungovat doteraz bez toho. Zobrazuje vsetko co moze sofer potrebovat.
- rozpoznavanie znaciek - tiez pozitivne prekvapenie, cita to vsetko, dokonca i docasne znacenie ked je praca na ceste a znizena rychlost. Nasiel som sice jeden pripad, kde mi to tvrdilo, ze na ceste je povolena 130 (velka cesta 3 pruhy tam 3 nazad) aj ked tam je 70 dlhe roky a 130 tam nikdy nebola (je to v meste)

Jazda:
- riadenie - perfektne, presne, lahke, ale ma slusnu odozvu, auto ide presne tam kam chcete.
- vykon - auto je tazke, koni tak akurat, zatial teda ho nejak nevytacam, kym je v zabehu, no nedalo mi to nevyskusat si ho trochu a ziadna slava a tlacenie do sedadla sa nekona. Uvidime po zabehnuti motora.
- spotreba - velmi mile prekvapenie. Jazdil som po meste, v kolonach a trochu po okreskach, do kopca i z kopca, s i-stop i s vypnutym i-stop a spotrebu mam 8,1 L/100km. To je za mna uzasne cislo u noveho 2,5l motora v zabehu. Cakal som tych prvych 200 km tak 11 - 12 litrov.
- automat - pracuje trochu nepredvidatelne, respektive som nepochopil podla coho sa rozhodne kedy aky stupen zaradi, niekedy radi uz na uplne nizkych otackach, niekedy to taha az do 4000 a az potom preradi aj ked nemam pocit, ze by som nejak viac tlacil na plynovy pedal, na podlahu som to skusal dat len raz, inak sa snazim ho drzat v zabehu v nizsich otackach, no i tak si raz pri jemnom pritlaceni plynu prevodovka povedala, ze da kickdown o dva stupne nizsie. Inak ale radi celkom hladko, bez trhania, sport rezim som neskusal, kym je motor v zabehu.

Vzhlad:
- tu nie je o com, za autom sa otaca uplne kazdy, muzi i zeny. Spredu vyzera uplne uchvatne, zo zadu si ludia vsimaju hlavne rozsvietene zadne svetla.
 
Gratulujem :)

A ano ten 360 monitor nic moc tie kamery..fakt slabe... ja jazdim len mesto zatial a spotreba zatial 9.4 priemer pod 9.2 som sa este nedostal cca 350km najazdene
 
360 monitor: trochu pomůže když v settings snížíte jas, ta střední hodnota je přepálená. Ale ani pak nic moc. Ona vůbec ta MZD connect kaplička je dost hrozná. Není 7" dnes trochu málo? A proč tak nízké rozlišení? K čemu jsou ty nesmyslné černé okraje snad 3cm na obou stranách? Když ji vezmete za horní okraj, tak se docela viklá. Udržování v pruhu mi vůbec nevadí, naopak jsem nastavil aby zasahoval dříve a silněji. Podobně nechápu proč některým lidem vadí i-stop, motor naskočí opravdu bleskově. Jestli jsem z něčeho zklamaný tak z převodovky- řadí hrozně ospale. Po stisknutí plynu trvá snad 1-2 vteřiny než podřadí, a když plyn po předjetí povolím tak naopak zbytečně dál drží otáčky. Aspoň že to cuká o něco míň než DSG.
 
i-Stop vadi lidem z ruznych duvodu. Jeden z tech nezanedbatelnych je napr. ten, ze to moc nepomaha zivotnosti motoru ;). Ikdyz naskoci rychle, prodleva tam je. A o vykonu klimatizace pri vypnutem motoru take moc netreba vypravet. A to urcite nejsou vsechny duvody.
 
Proč by to mělo snižovat životnost? Mazda se docela chlubí jak i-stop (alespoň ten zážehový) funguje, že zastavují klikovku přesně v pozici, že stačí jen do správného válce stříknout palivo a dát jiskru, a startér nestartuje, ale jen tomu trochu pomůže..
 
Back
Top