• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nova Mazda CX-5 IPM 2018

Protoze Ti mezitim odtece olejovy film, ktery tam byl. Takze se to znovu roztaci "na sucho". Ale ja tomu houby rozumim, zkusim to tu najit, kdyz to tu psal @shr3k i s obrazkama.
 
Proč by to mělo snižovat životnost? Mazda se docela chlubí jak i-stop (alespoň ten zážehový) funguje, že zastavují klikovku přesně v pozici, že stačí jen do správného válce stříknout palivo a dát jiskru, a startér nestartuje, ale jen tomu trochu pomůže..
Wikipedia - kluzné ložisko - hydrodynamické mazání.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Proč by to mělo snižovat životnost? Mazda se docela chlubí jak i-stop (alespoň ten zážehový) funguje, že zastavují klikovku přesně v pozici, že stačí jen do správného válce stříknout palivo a dát jiskru, a startér nestartuje, ale jen tomu trochu pomůže..
Mazda se chlubí oprávněně. Dělá vše pro to, aby to auto průměrnému uživateli těch 5 a 6 let vydrželo. Dnes jsem viděl to video od ruského youtubera, jak se snažil zničit starou Ladu. Vypustil olej (no olej už to rozhodně nebyl, co vypustil), a místo něj tam dal trochu slunečnicového, Pepsi, mléko, kys.citronovou, sůl, 3 vejce...., a ta stará Lada s tím co měla v motoru běžela pořád dál.
Tak tady je názorně vidět, kam jsme až klesli s novými auty.
 
Je možné nějak domontovat ten 360 Top View Monitor do nové CX5 modelový rok 2017?
 
Je možné nějak domontovat ten 360 Top View Monitor do nové CX5 modelový rok 2017?
Zdravím všechny, jsem tu nový. Chtěl bych říci k 360 monitoru, že to fakt nejni žádná výhra, co se mě zdá použitelné jsou boční kamery při parkování u obrubníku. Jinak rovnou i ke start stop systému, tady musím říci že je excelentní v tom, že podle tlaku na brzdu si ho můžete zapnout, nebo při mírném tlaku na pedál motor běží dál, takže u mě za jedna.
 
iStop je dle mě k ničemu, za 15k km ušetřil palivo na 36km... Jediné místo kde by dával smysl - dlouhé stání v kolonách dle mě nefunguje, nejpozději po 1m50s se motor znovu nastartuje a už nevypne...
 
Tiež musím po každom naštartovaní stláčať 2 tlačidlá, "off" i-stop a "on" auto-hold. Privítal by som keby to tak zostalo stále, pokiaľ to nezmením zámerne, no asi si musím na to iba zvyknúť a riešiť to po každom sadnutí si za volant... :(
 
Natural, a myslíš že tá deaktivácia nemá vplyv na záruku pri novom aute? Je to nejako a niekedy poznať pri záručnom servise?
 
Tak moja CX-5 2018 ma za sebou uz cez 7000 km, s autom som sa uz zzil, tak by som rad pridal par dalsich postrehov. Porovnavam s Focusom, na ktorom som jazdil predtym.
- kamerky pre 360 monitor su v zime nepouzitelne, staci trochu vlhka a spiny a nie je vidiet nic. Skusal som na ne dat i tekute stierace, ale bez vysledku.
- na zrkadlach tak isto zostavaju vodne kvapky a rychlo sa zamlzia - to plati aj o oknach vodica a spolujazdca. Takze pri dlhsej jazde v zime a vlhku nie je vidiet absolutne nic. S tymto Focus nemal vobec problem. Tak isto som skusal tekute stierace, trochu sa to zlepsilo, ale nie na dlho a kazdy den rozlestovat tekute stierace sa mi uplne nechce.
- dvakrat sa mi uz stalo, ze po nastartovani sa nezapol velky display. Raz som si toho ani nevsimol, az po par metroch. Cakal som ci sa nezapne po case, no nic. Tak som musel zastavit, vypnut motor a potom nastartovat znova a vsetko potom bolo ok.
- citanie znaciek a rychlosti casto zobrazuje nezmyselne hodnoty - napr. v Prahe v meste na cestach s viac pruhmi casto vidiet 130.
- auto by mohlo mat tak aspon o 15 litrov vacsiu nadrz. Spotrebu mam okolo 8,5 l co som cakal tak minimalne o liter viac, no to neustale tankovanie mi uz lezie na nervy.
- prednu kapotu radsej ani nechcem vidiet az ju pojdem umyt. Uz aj teraz vidim stopy po kamienkoch a je mi z toho do placu.
- auto jazdi paradne, hlavne v rezime Sport je to parada, do zakrut, do kopcov sa vrha radostne. A o to ide hlavne ;)
 
- to plati aj o oknach vodica a spolujazdca. Takze pri dlhsej jazde v zime a vlhku nie je vidiet absolutne nic.

S tím jsem problém nikdy neměl. Nemáš vypnutou klimatizaci?

- dvakrat sa mi uz stalo, ze po nastartovani sa nezapol velky display. Raz som si toho ani nevsimol, az po par metroch. Cakal som ci sa nezapne po case, no nic. Tak som musel zastavit, vypnut motor a potom nastartovat znova a vsetko potom bolo ok.

Netřeba vypínat motor, měl by stačit zmáčknout trojhmat pro reset: Back+Nav+Mute na 10 vteřin. I tak bych to šel reklamovat, u já měl naposled problém 3 roky zpátky u předchozí generace.

- citanie znaciek a rychlosti casto zobrazuje nezmyselne hodnoty - napr. v Prahe v meste na cestach s viac pruhmi casto vidiet 130.
Většinu rychlostních limitů to má z dat navigace a v těch je pěkný bordel. Samotné čtení (tam kde to značku skutečně přečetlo) funguje dobře.

- auto by mohlo mat tak aspon o 15 litrov vacsiu nadrz. Spotrebu mam okolo 8,5 l co som cakal tak minimalne o liter viac, no to neustale tankovanie mi uz lezie na nervy.

Lze-li brát pozitivně informaci, že AWD má o 2 litry větší nádrž, pak se raduji :D, ale jinak souhlasím - dalších 15l by bodlo.
 
Nevie niekto, kde na nete sa dá pozrieť zoznam nových CX-5 ktoré sú v prístave v EU?
 
Ok, škoda :-( Totiž kedysi som tu na fóre čítal nejaké príspevky, kde niekto písal o konkrétnych autách čo vidí v prístave :-/
 
Back
Top