• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Ostrekovače xenonov

sanike

člen KLANu
56
Caute. Stal som na mieste, pustil ostrekovanie okien viac ako 5krat, plus skúsil som dvakrát k sebe pritiahnuť packu a išiel pozrieť na svetlá a boli suché. Kde môže byť problém? Dik
 
Myslím že páčkou 4x
Nebo zkontrolovat hadice.
 
U nových aut musíš mít rozsvícená hlavní světla. Při deních to nestříká.
 
Závada odstránená, bola tam slabšia a vypálená poistka. Dal som novú 20A a všetko funguje ako má.
 
Co bych za ostřikovače dal!! Je super, když máš auto za skoro 1 mil. Kč a zastavuješ jako idiot na kraji cesty a čistíš světla sněhem od soli, aby jsi viděl !!! Klidně bych za ně 10.000,-Kč připlatil, jako je tomu například u koncernu. Jo pokud jezdíš jen po Praglu, tak vidět nepotřebuješ :(, tam máš pouliční lampy. Ať se jde Mazda s těma úsporami a limitovanýma výbavami do ČR vyfotit. Pokud si ještě koupím další Mazdu, tak určitě už ne v ČR!!! Zajeď si jen do Německa a zjisti si, co si můžeš koupit tam a za jaké peníze a co tady a za jaký tučný příplatek! Co Ti v Německu uznají na záruku a co tady? Dnes mám za sebou 550 km do Německa zpět, z toho 80% v mlze, dešti a na vlhké cestě. Je super, když máš špinavé světla a není ani ten sníh. V Německu, Francii, Polsku nejsou pumpy na každém rohu jako u nás, že by jsi si zastavil a ty světla umyl alespoň hubkou. Bože, když Tě auto živí, tak přeci nebudeš řešit 99 Kč za 5l kapaliny (cena v Lidlu do -20C). To Ti tak málo záleží na své bezpečnosti, ale i ostatních okolo? Vitusi nechápu opravdu Tvůj názor. Tyhle názory jen utvrzují importéra, že si s námi tady v ČR může dělat co chce. Asi nebudeš překvapený, že tu máš na fóru lidi přímo z Mazdy že? Tím je zdravím :(.
 
Osobně mám taky odpojeno. A hlavní důvod je ochrana plexi světel. GG a GH má velice špatný materiál, který rozpálená světla a sprcha z ostřikovačů dokážou nepěkně poznamenat.
A také není nad to, když v létě pěkně nablýskané auto zableje pravidelně sprcha z ostřiku.
To že nemusím dolévat kapalinu každý týden je jen další plus.

V zimě a při nepříznivých podmínkách ovšem ostřikovače nezpochybňuji a není nad ně. Také stačí pojistku zase cvaknout zpět. Kdo chce GL s ostřikovači světel, musí na severské trhy (Norsko atd.). Souhlasím, že u nás mohly být jako příplatek, mnoho lidí by jej určitě volilo. Nyní už můžeme jenom čekat na další generaci LED headlights, která už má ostřikovače a dokonce musí mít, kvůli vysokému výkonu (už má KF a čeká se na další modely).

Přidám sem potom foto světel GH po 300 tis. bez ostřikovačů (jako nové) a po 200 tis. km s ostřikovači (plexi na vyhození).
 
GJ s xenony ostřikovače ještě má. GL s LEDkami u nás už ne ;)
 
Vitusi nechápu opravdu Tvůj názor

@Natural byl rychlejší, zcela souhlasím.

A také není nad to, když v létě pěkně nablýskané auto zableje pravidelně sprcha z ostřiku.
To že nemusím dolévat kapalinu každý týden je jen další plus.

na "moje ježdění" po městě a dálnici mi přijde čtyři z pěti ostříknutí světel úplně zbytečné........
 
Vitusi, já Tě nechtěl naštvat, mě štve přístup importéra a jejich hloupé argumentace na omezenou nabídku atd. Ta je díky jejich neschopnost zaujmout větší portfolio klientů- špatná pověst a kvalita servisů (až na výjimky), jejich malý počet, neochota importéra řešit a uznávat reklamace atd. Jelikož mají malé prodeje, mají taky omezené možnosti. Bohužel argumentuji i názory z diskuzních fór! Mazda je dobré auto i přes peripetie, které jsem s nim zažil. S Naturalovým názorem plně souhlasím. Bohužel pošramocenou pověst, jakou má Mazda u nás mezi lidmi jen tak lehce nenapraví a prodeje se jen tak u nás samy od sebe nezvednou. Už jsem tu psal v jiném vlákně, jak v Mladé Boleslavi ( Kosmonosech) zrušili opravdu dobrý servis- pobočku Liberce, jen proto, že nebyl dle jejich měřítka v reprezentativních prostorách. Zákazníci jim byli úplně ukradení! A't jezdí 45 km a více do servisu... Proto českému importérovi příště nedám vydělat na novém autě a zajedu si tam, kde mi nabídnou za mé peníze to, co výrobce nabízí a kde mi uznají například na 30.000 km propadlou řidičovu sedačku (po jednom řidiči na dálkové trasy) a jiné vymoženosti, o které nás tady importér obírá díky své dlouhodobé špatné práci!
Proč tohle nezažívám u manželčina Citroenu DS4? Taky se vyskytly nějaké problémy, jako u každého auta, ale nic nebylo problém vyřešit !!!
 
Poslední úprava:
Vitusi, já Tě nechtěl naštvat

proč bych měl být naštvaný? :) Každý z nás používá auto jinak a každý máme jiné potřeby, nároky na výbavu a použití příslušenství .... Každému tím pádem vyhovuje něco jiného. My jsme forum, a každý si tu může postěžovat, pochválit anebo zrecenzovat všecičko, co se Mazd týká bez ohledu na to, co kdo čte anebo nečte, co kdo píše.... tady zkrátka každý může čerpat informace o Mazdách, přispívat svými zkušenostmi anebo je jenom vstřebávat....

Bohužel argumentuji i názory z diskuzních fór!

a jestli si někdo stěžuje na servisní síť Mazdy, má docela určitě pravdu ! Nakonec zkušenosti členů se servisy hovoří celkem jasně.
 
Back
Top