- 5
Mazdar zavodnici,
rad bych se s vami podelil o svoji zkusenost s presivanim volantu.
(M6 GH 2011 GTA)
Muj volant uz vypadal silene (na ty kilometry uz zaslouzene), tak jsem se rozhodl investovat do presiti, at to v interieru vypada o trochu lip.
Vybral jsem firmu Volantech v Liberci. Maji na strankach pekny priklady jejich prace a kamarad daval dobre reference.
Nechtelo se mi resit sundavani a posilani volantu, tak jsem jim volal, jestli bych se mohl stavit na presiti. Ale meli plno a objednaci lhutu 3 mesice... Chte-nechte jsem tedy zvolil variantu poslat volant postou.
Kamarad s vrakovistem mi pujcil na tyden nahradni volant, at je s cim kroutit. (nedoslo mi, ze budu tyden bez tempomatu, spatne se odvykalo...)
Ohledne samotne vymeny volantu
Odpojime baterku
Zboku volantu jsou zaslepky na srouby k airbagu, zaslepky vyndat, srouby vyndat golou s 10 orechem.
Pytel pak vyndate k sobe, odpojite konektory (idealni pouzit maly plochy sroubovak na povoleni cerne pojistky v konektoru), pytel vyndat. Na youtube je x navodu, jak na to.
Odpojite konektor od multifunkce
Gola a orech 21 na povoleni hlavniho sroubu ve stredu volantu. Idealni je mit volant zamceny, nebo druhy ruce na podrzeni do protipohybu.
Samotny volant staci vytahnout k sobe, bacha na kabely, musi se protahnout dirou ve volantu (nebo odpojit, ja ho tam nechal viset)




K objednavce na presiti
Ze stranek Volantechu se stahne PDF, vytiskne, vyplni a prilozi do krabice s volantem. Poslete PPLkem, nebo postou.
Moznosti presiti jsou velike, doporucuju si prohlednout jejich galerii, co vsechno umi.
Ja si zvolil premiove positi, kde jsem si vybral 2 typy kuze (Hladka nappa a perforovana) a barvy niti. Nite jsem ladil k budikum, kombinace oranzove a modre.
Presiti trvalo par dni, moje zasilka dorazila do Liberce ve ctvrtek a dalsi stredu mi prijel PPLkem zpatky.
Platil jsem 2100,- Kc dobirkou - premium positi + dph + ppl.





Samozrejme po odpojeni volantu a jezdeni s nahradnim bude blikat airbag (pokud nepujcite uplne stejny volant a padne tam airbag). Po opetovnem prikojeni prestal blikat sam, ve forscanu jsem pak nasel chybu uz neaktivni.
Po pripojeni baterie je potreba jeste zkalibrovat dsc (nebo jak se tomu nadava) = otocit volantem na max na obe strany.
A zkalibrovat okna.
Pridam jeden "pro" tip. Multifunkcni tlacitka jsem chtel rovnou taky vymenit, jelikoz se po tech letech uz osoupala barva na par nejbeznejsich mistech. Zkousel jsem Mazdagenltemena a fb skupiny, nikde nemeli.
Tak jsem sel na to od lesa a vyresil to cernou lihovkou. Aplikoval jsem sve umeni a postupne jsem tam nanesl lihovkou vrstvicku barvy, ktera na prvni pohled nejde poznat.

Vysledek necham kazdemu ke svemu zvazeni, ja jsem velmi spokojen, auto zas o par let omladlo, volant se drzi velmi pohodlne, je to kvalitne udelano.
Drzim palce s vasema vymenama
Karnoha.
rad bych se s vami podelil o svoji zkusenost s presivanim volantu.
(M6 GH 2011 GTA)
Muj volant uz vypadal silene (na ty kilometry uz zaslouzene), tak jsem se rozhodl investovat do presiti, at to v interieru vypada o trochu lip.
Vybral jsem firmu Volantech v Liberci. Maji na strankach pekny priklady jejich prace a kamarad daval dobre reference.
Nechtelo se mi resit sundavani a posilani volantu, tak jsem jim volal, jestli bych se mohl stavit na presiti. Ale meli plno a objednaci lhutu 3 mesice... Chte-nechte jsem tedy zvolil variantu poslat volant postou.
Kamarad s vrakovistem mi pujcil na tyden nahradni volant, at je s cim kroutit. (nedoslo mi, ze budu tyden bez tempomatu, spatne se odvykalo...)
Ohledne samotne vymeny volantu
Odpojime baterku
Zboku volantu jsou zaslepky na srouby k airbagu, zaslepky vyndat, srouby vyndat golou s 10 orechem.
Pytel pak vyndate k sobe, odpojite konektory (idealni pouzit maly plochy sroubovak na povoleni cerne pojistky v konektoru), pytel vyndat. Na youtube je x navodu, jak na to.
Odpojite konektor od multifunkce
Gola a orech 21 na povoleni hlavniho sroubu ve stredu volantu. Idealni je mit volant zamceny, nebo druhy ruce na podrzeni do protipohybu.
Samotny volant staci vytahnout k sobe, bacha na kabely, musi se protahnout dirou ve volantu (nebo odpojit, ja ho tam nechal viset)




K objednavce na presiti
Ze stranek Volantechu se stahne PDF, vytiskne, vyplni a prilozi do krabice s volantem. Poslete PPLkem, nebo postou.
Moznosti presiti jsou velike, doporucuju si prohlednout jejich galerii, co vsechno umi.
Ja si zvolil premiove positi, kde jsem si vybral 2 typy kuze (Hladka nappa a perforovana) a barvy niti. Nite jsem ladil k budikum, kombinace oranzove a modre.
Presiti trvalo par dni, moje zasilka dorazila do Liberce ve ctvrtek a dalsi stredu mi prijel PPLkem zpatky.
Platil jsem 2100,- Kc dobirkou - premium positi + dph + ppl.





Samozrejme po odpojeni volantu a jezdeni s nahradnim bude blikat airbag (pokud nepujcite uplne stejny volant a padne tam airbag). Po opetovnem prikojeni prestal blikat sam, ve forscanu jsem pak nasel chybu uz neaktivni.
Po pripojeni baterie je potreba jeste zkalibrovat dsc (nebo jak se tomu nadava) = otocit volantem na max na obe strany.
A zkalibrovat okna.
Pridam jeden "pro" tip. Multifunkcni tlacitka jsem chtel rovnou taky vymenit, jelikoz se po tech letech uz osoupala barva na par nejbeznejsich mistech. Zkousel jsem Mazdagenltemena a fb skupiny, nikde nemeli.
Tak jsem sel na to od lesa a vyresil to cernou lihovkou. Aplikoval jsem sve umeni a postupne jsem tam nanesl lihovkou vrstvicku barvy, ktera na prvni pohled nejde poznat.

Vysledek necham kazdemu ke svemu zvazeni, ja jsem velmi spokojen, auto zas o par let omladlo, volant se drzi velmi pohodlne, je to kvalitne udelano.
Drzim palce s vasema vymenama
Karnoha.