• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Průběh výkonu a momentu (upraveného) 2.0 Skyactiv-G

Z mojej vlastnej skusenosti je minimalny rozdiel spotreby pri rychlosti cca 80km/h a rychlosti 5 a 6. Tie interne odpory motora budu citelne mensie ako odpory rozvodoveho retazu a sekundarneho rozvodu, prevodovky a hlavne aerodynamicky odpor. Ale je nezmysel to riesit pri skyactive ekoprevodovke, kde trojka ide tocit pomaly do 160kmh ak si dobre pametam. Starsie prevodovky mali prevody rozumnejsie
 
No nevím, třeba GL 2.0 má kratší převody než tvoje GH 2.5 , jen má dál posunutej omezovač proto na převody vytáhne vyšší rychlost (nicméně jsem se stage1 měl i na GH omezovač na 7000ot takže to pak bylo na stejno)
 
No nevím, třeba GL 2.0 má kratší převody než tvoje GH 2.5 , jen má dál posunutej omezovač proto na převody vytáhne vyšší rychlost (nicméně jsem se stage1 měl i na GH omezovač na 7000ot takže to pak bylo na stejno)
Ja to mozem porovnat len s kamosovou cx3 88kw, ktora na trojku tocila snad 150km/h a sice to dost hucala, ale trvalo jej to no. Na ten motor je to pridlhy ekoprevod. Pritom na dvojku klasicky cca 100km/h bol obmedzovac
 
Tam je problém zas v tom že 88kw je nad 4500ot dost dost přiškrcená a tak se jí moc točit nechce
 
Potvrzuji no_hits , ano je přiškrcená nad cca 4000 ot. docela dost až mi to přišlo nebezpečné , např. potřebuješ předjet co nejrychleji kamion co jede 60 - dáš tam za 2 a šlápneš na to, jede to hezky, ale tak v 80 jakoby se výkon někam ztratil prostě jede to ale nějak vlažně .... nyní mám od Shreka stage 1 a to je úplně jiný kafe ten motor jde ochotněji do otáček a cítíš jak výkon roste lineárně , když jsem jel od Shreka tak jsem to trochu přišlápl a v cca 80 na dvojku na mokrém asfaltu jsem zahrabal ...... I ten krouťák navíc je tam sakra znát....
 
Jo a ano přiškrcená 88kw verze u Mazd mívá delší kvalty, to je pravda
 
Nicméně se zde za 3 stránky neobjevil ten rralnej graf průběhu což byl původní dotaz

Děkuji všem za reakce a odpovědi.
Máte pravdu - došlo mi, že chyba není v tom motoru, ale v jednotce mezi volantem a pedály;).
Motor se prostě musí používat tak, aby se využily jeho vlastnosti a charakter a ne tak, jak je člověk za posledních 30 let zdegenerovaný z používání turbonafty. Přitom paradoxně o letních víkendech jsem zvyklý jezdit atmosférickou osmnáctistovkou, se kterou si v otáčkách užívám zábavu, ale u rodinného dostavníku s atmosférou mě to nikdy nenapadlo.
Každopádně se musím naučit po přesednutí do toho kterého auta přepnout hlavu a styl jízdy podle motoru.

Tak už ses naučil podřazovat?
 
Tak už ses naučil podřazovat?
Já jsem se naučil podřazovat při najíždění na konec D4 u Cukráku - směr Praha. Pokud je hustěji, jedině podřazení na 2 tě dostane do mezery a dodá potřebných 110-120 na tom krátkém úseku, co tam je s dlouhými převody BP.
 
Back
Top