• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Rez u zcela nového auta - sedačky

Zdravím, rád bych požádal o radu - uvažuji o koupi Mazdy 3, ale odrazují mě názory a zkušenosti lidí, že Mazdy mají tenčí plechy a přes veškerou péči reznou více než jiné značky. ... Dá se něco takového předpokládat i u Mazdy 3?
Je to sice furt dokola, ale plechy jsou stejně tenké jako u každého moderního auta vyrobeného po 2010. Co se týče vosku v dutinách, nedávno byl text nevím jestli AutoBild, ADAC nebo tak po 100000 km, a tam právě psali, že mazda ho tam má až nadbytek. Ochrana podvozku se vyplatí na exponovaných místech, kde není kryt plastovými díly. Základní šedou barvu a ochranné vrstvy (fosfát, katatoforéza) pod ní totiž kámen prosekne jako nic. Asi takhle, pokud hodíš auto každý půlrok po zimě a před zimou na zvedák a ošetříš všechny škrábance a jiné osekané části aspoň antikorozní barvou a stříkneš šrouby/matky měděným sprejem nebo něčím co odpuzuje vodu, tak ti to vydrží stejně jako těm, kteří to mají kompletně v resistinu. Hodně dělají přední zástěrky, není třeba pak příliš řešit lak prahů.
Pokud bude VIN vozidla začínat 3MZ je to Mexiko, pokud JMZ je to Japonsko.
Aktuálně je to tak, že benzíny 3 pro náš region má v merku jen a pouze Mexiko. Japonci dělají z kapacitních důvodů diesely a benzíny pro východní trhy a UK.
 
díky za odpovědi... znamená to tedy, že slovutnou japonskou kvalitu v benzínu nedostanu :-( škoda...
 
díky za odpovědi... znamená to tedy, že slovutnou japonskou kvalitu v benzínu nedostanu :( škoda...
Ve trojce určitě ne. Resp. dostaneš to, co mexický kvalitář pustí. Asi mají nějaké normy, ale nelpí na nich tolik jako v Japonsku a vylisované plechy na sedačky nechají klidně zreznout a namontovat.
 
Zdravím-měnil jsem u M3 hb pylový filtr a
vzal jsem baterku a posvítíl jsem pod palubovku za odkládací kastlík a krev se ve mě hned vařila-je tam pod celou palubkou trubka a na ní jsou přivařené držáky-a to vše zcela bez nástřiku a samozřejmě rezavé.Zkuste tam mrknout.Fakt si začínám nadavat že jsem si pořídil nové auto
 
To je trubková výztuha a ta IMO nikdy nebyla ošetřená. Ani co jsem viděl u BMW, Audi, různých VW, jakmile to byla trubka a ne nosník - bodovaný svařenec, tak to nebylo ošetřené.
 
Souhlasim se @shr3k Měla by to být výztuha pod palubní deskou a tu jsem viděl orezlou od lišky na mnogo a mnogo autech.
 
Tak od minulýho pátku jsem taky majitelem nový Mazdy 3 HB z Mexika. To co čtu, mě docela děsí. O víkendu kouknu za sedačky a uvidím, jak to vypadá. Jinak tohle od Renaultu z roku 2009 neznám - koroze nikde a to se u nás na Šumavě solí v zimě jak v Solnohradu.
 
Zdravím, rád bych požádal o radu - uvažuji o koupi Mazdy 3, ale odrazují mě názory a zkušenosti lidí, že Mazdy mají tenčí plechy a přes veškerou péči reznou více než jiné značky. Také o kvalitě vozů vyrobených v Mexiku se dost polemizuje. O auto pečuji rozumně, nemám ale možnost garážování. Je možné v autosalonu nějak zjistit místo výroby auta, popř. je skutečně nutný hned po koupi ochranný nástřik dutin a podvozku? Chápu, že se tím nic nezkazí, ale jde mi o to, zda je antikorozní ochrana opravdu nutnost... Poslední vůz (Golf) mi sloužil více jak 10 let a kromě jednoho puchýře na pátých dveřích naprosto v pohodě. Dá se něco takového předpokládat i u Mazdy 3?


tak jednoducha odpoved..mene odolne a mekke laky musi mit jiz vsechny vozidla co jdou od EU. Vodou reditelne laky je zase jeden z jejich dementnich napadu/narizeni co tam z te nudy vyprodukovali:(((

Plechy jsou na tom plus minus stejne, jako u vsech ostatnich konkurentu. Takze to jiste neni duvod proc mazdu nekupovat. Proste po koupi osteris podvozek, lak a klavirni plasty a je to. Logicky k cene vozu pridej 10tisic Kc za predprovozni pripravu vozu a je to:) to vse plati pokud si vuz chces nechat dele nez 5let, v opacnem pripade netreba resit....
 
Jsem necelý týden majitelem zcela nového auta. Jak tak prolézám různé servery věnované Mazdě, narazil jsem na fóru japonec.sk na téma rez na zadních sedačkách. Vypadá to, že se to týká jen Mazd z Mexika a asi jen HB. Rez je na plechu v opěradlech zadních sedadel. Pokud se sklopí zadní sedačky a odhrnete tu látku, která je směrem do kufru. Mám to též. Mít rez na týden starém autě, to opravdu potěší. O ten plech v sedačkách ani tak nejde, tam se to asi více nerozjede ale co když je to i jinde? Jde o i princip, že si vám dovolí prodat nové auto, které má některé díly rezavé.
Dobrý den. Před měsícem jsem si koupil novou M3 sedan. Auto se mi velice líbilo a hlavním důvodem koupě této značky byl motor. Bohužel včera přišlo veliké zklamání. Po přečtení pár odkazů na forech jsem si taktéž zkontroloval zadní sedačky a po oddělání látky následoval šok jsou rezavé respektive je na nich rezavý povlak. Zítra jedu do Mazdy auto má najeto 230 km je úplně nové a veškerá radost z nového auta je fuč :( Doufám že mi Mazda teto problém odstraní pokud ne auto prodám i ze ztrátou. Přeji krásnou neděli.
 
Take jsem cca mesic majitelem nove mazdy 3 a zadni sedacky jsem jeste nekontroloval. Vim o tomto problemu uz pred koupi auta a uprimne,je mi to docela sumak,jestli jsou sedacky zezadu rezave. Mazda stejne rezne vice nez je zdravo,ne?

Jinak k autu celkove. Docela zklamani po mesici. Mam najeto kolem 2000 km a motor porad strasny lenoch. Prevodovka zadrhava.....hlavne druhy a paty stupen. Zpatecka zaskoci vetsinou napodruhe a chce vice sily!
Hlucny podvozek pri sterkove ceste. Neni tak utlumeny jako napriklad v golfu. Strasne tenky a malo odolny lak. Vcera jsem umyval poprve auto od koupe a kapota uz par tecek od kaminku schytala. Je to bohuzel az na plech.

Toz tak. Pokud se motor nerozjezdi a prevodovka nerozchodi,jde mazda z domu a vracim se zpet ke koncernu.
 
. Mam najeto kolem 2000 km a motor porad strasny lenoch. Prevodovka zadrhava.....hlavne druhy a paty stupen. Zpatecka zaskoci vetsinou napodruhe a chce vice sily!
Co máš za motor? A taky pokud máš takovýhle problémy s řazením, tak to reklamuj, Mazda má nejlíp udělané řazení, krátké a přesné.
 
Mam 2.0 88kw benzin.
Kratke razeni mazda 3 bezesporu ma,ale ta presnost tomu rozhodne chybi.....nebo,co ja vim. Mel jsem nekolik koncernovych aut pred mazdou a tam slo razeni jako po masle a s naprostou presnosti. Tak treba jsem moc rozmlsany z predeslych aut....
Nekde jsem cetl,ze se prevodovka casem rozchodi,tak stale cekam ;)
 
Tak co sedačky?
Mám měsíc starou M3 sedan. Včera jsem kontroloval sedačky a rez tam mám taktéž :( je to obrovské zklamání a co se převodovky týče problém s jedničkou ne vždy ale občas na křižovatce při zastavení nejde zařadit a čtvrtý rychlostní stupeň taky sem tam zadrhává :( radost z nového vozu je bohužel po měsíci pryč :(
 
Tak dnes kontrola sedacek a docela prekvapeni. Cekal jsem,ze rez bude daleko horsi.....sice na par mistech je,ale jsem v klidu. Reklamovat nehodlam.95dbb180e40765ef2d42a2b9d26bbd1f.jpg
 
Back
Top