- 6 507
Je to sice furt dokola, ale plechy jsou stejně tenké jako u každého moderního auta vyrobeného po 2010. Co se týče vosku v dutinách, nedávno byl text nevím jestli AutoBild, ADAC nebo tak po 100000 km, a tam právě psali, že mazda ho tam má až nadbytek. Ochrana podvozku se vyplatí na exponovaných místech, kde není kryt plastovými díly. Základní šedou barvu a ochranné vrstvy (fosfát, katatoforéza) pod ní totiž kámen prosekne jako nic. Asi takhle, pokud hodíš auto každý půlrok po zimě a před zimou na zvedák a ošetříš všechny škrábance a jiné osekané části aspoň antikorozní barvou a stříkneš šrouby/matky měděným sprejem nebo něčím co odpuzuje vodu, tak ti to vydrží stejně jako těm, kteří to mají kompletně v resistinu. Hodně dělají přední zástěrky, není třeba pak příliš řešit lak prahů.Zdravím, rád bych požádal o radu - uvažuji o koupi Mazdy 3, ale odrazují mě názory a zkušenosti lidí, že Mazdy mají tenčí plechy a přes veškerou péči reznou více než jiné značky. ... Dá se něco takového předpokládat i u Mazdy 3?
Aktuálně je to tak, že benzíny 3 pro náš region má v merku jen a pouze Mexiko. Japonci dělají z kapacitních důvodů diesely a benzíny pro východní trhy a UK.Pokud bude VIN vozidla začínat 3MZ je to Mexiko, pokud JMZ je to Japonsko.