ahoj,
mam mazdu CX-5 r.v.2014. auto je pravidelne servisovane. v roku 10/2016 bola uz na nom menena spojka, kedy bolo povedane, ze to je manualna suciastka a teda nespada do zaruky. Vymena spojky bola urobena spolocne s garanckou za 988eur v Mazde PO/SK. Teraz je 06/2018 a v aute sa pri 1500>2000 RPM pri kazdom prevodovom stupni objavuje kovovy zvuk. to znamena ze keby som mal jazdit podla palubneho pocitaca, ten zvuk by som pocul nonstop. v servise v PRG/CZ povedali ze zvuk sa im podarilo zreprodukovat ale nevedia urcit co to moze byt. dali dole kryty zospodu a sli opat na testovaciu jazdu, ale bolo ho pocut. na valcoch sa zvuk nepodarilo zreprodukovat. takze na odhalenie problemu je potrebne rozobrat auto pretoze to moze byt spojka (vadne namontovana), prevodovka, synchronizator, kardan, atd atd.. chapem ze sa to neda takto urcit z vestiacej gule ALE...
auto je v predlzenej zaruke. co ma zarazilo je, ze pokial bude problem v spojke, nespada to do zaruky a budem musiet to uhradit cele, aj ked vymenu urobil autorizovany servis v PO/SK. Pretoze je to Mazda, je to ale iny dealer. Ak bude problem s prevodovkou, ze vraj to bude posudzovat Mazda odbornik a urci sa aka zavada tam bola. Ak bude skoda sposobena spojkou na prevodovke, nespada to do predlzenej zaruky a cvakam vsetko, pretoze iny dealer a predlzena zaruka pokryva len chyby velkych casti sposobene vyrobou.
1) nestretol sa niekto s podobnym zvukom ?
2) vie mi niekto povedat prosim vas, na co mi je vlastne ta zaruka, ked este aj posraty jeden predny parkovaci senzor si musim hradit sam, pretoze to je "mala" suciastka ?
3) ako to je s tou zodpovednostou za opravy, ked vsetci sa hrdia autorizovanim od Mazdy, ale potom nikto neni za nic zodpovedny ?
mam mazdu CX-5 r.v.2014. auto je pravidelne servisovane. v roku 10/2016 bola uz na nom menena spojka, kedy bolo povedane, ze to je manualna suciastka a teda nespada do zaruky. Vymena spojky bola urobena spolocne s garanckou za 988eur v Mazde PO/SK. Teraz je 06/2018 a v aute sa pri 1500>2000 RPM pri kazdom prevodovom stupni objavuje kovovy zvuk. to znamena ze keby som mal jazdit podla palubneho pocitaca, ten zvuk by som pocul nonstop. v servise v PRG/CZ povedali ze zvuk sa im podarilo zreprodukovat ale nevedia urcit co to moze byt. dali dole kryty zospodu a sli opat na testovaciu jazdu, ale bolo ho pocut. na valcoch sa zvuk nepodarilo zreprodukovat. takze na odhalenie problemu je potrebne rozobrat auto pretoze to moze byt spojka (vadne namontovana), prevodovka, synchronizator, kardan, atd atd.. chapem ze sa to neda takto urcit z vestiacej gule ALE...
auto je v predlzenej zaruke. co ma zarazilo je, ze pokial bude problem v spojke, nespada to do zaruky a budem musiet to uhradit cele, aj ked vymenu urobil autorizovany servis v PO/SK. Pretoze je to Mazda, je to ale iny dealer. Ak bude problem s prevodovkou, ze vraj to bude posudzovat Mazda odbornik a urci sa aka zavada tam bola. Ak bude skoda sposobena spojkou na prevodovke, nespada to do predlzenej zaruky a cvakam vsetko, pretoze iny dealer a predlzena zaruka pokryva len chyby velkych casti sposobene vyrobou.
1) nestretol sa niekto s podobnym zvukom ?
2) vie mi niekto povedat prosim vas, na co mi je vlastne ta zaruka, ked este aj posraty jeden predny parkovaci senzor si musim hradit sam, pretoze to je "mala" suciastka ?
3) ako to je s tou zodpovednostou za opravy, ked vsetci sa hrdia autorizovanim od Mazdy, ale potom nikto neni za nic zodpovedny ?