• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Sportovní doplňky na CX-3 - výfuky, sport packet... atd.

  • Vlákno založil Vlákno založil Makyn
  • Datum založení Datum založení
572 EUR vč. DPH i s koncovkami a EU homologací mi přijde OK.
 
Jo @shr3k má pravdu. Výsledná cena za ten výfuk od RacingBeat nebude zase tak příjemná :). Ono se k tomu musí ještě hodit poštovné a CLO a DPH. Takže z těch cca. 12 000 tisíc za výfuk, bude výsledná cena tak kolem 20 000,-.
Ale jelikož chci na autě něco od RB, tak budu muset trošku krvácet :).
 
koukám stále tam nic nemají jen na CX-5 ale docela slušná cena 465$ je pěkný tak snad by to nemuselo být na CX-3 až tak hrozný :-) ale nedovážej do ČR podle jejich webu
 
koukám stále tam nic nemají jen na CX-5 ale docela slušná cena 465$ je pěkný tak snad by to nemuselo být na CX-3 až tak hrozný :) ale nedovážej do ČR podle jejich webu
No hlavně to pak musíš před technickou shodit, protože nemá ECE.
 
no nové auto takže mě technická po 4 roky netrápí :-) zajímalo by mě co je zač ten výfuk co má Mazda na svých stránkách prý sportovní
 
Mazda prodává rakouský Sebring:
Homologaci, kterou lze zapsat do TP, má třeba ještě rakouský Remus (volitelné koncovky):
A německý Fox:
 
ten Sebring zní celkem dobře zajímalo by mě co by chtěli za práci asi se tam budu muset zeptat :-) navíc ta cena je pěkná ;-)
 
Pry je to na pul hodinky prace, takze par stovek. Me by spis zajimalo, zda to dela neco jineho, nez meni zvuk :D.
 
Tady pozor. Mě včera psal Mike Lao z Racing Beat, že ten výfuk co mají na CX-3, tak je zatím JEN na 2WD verzi (předohrab). Na AWD se prý nevejde. Na AWD co jsem pochopil ho ještě musí upravit.
Proto mě nesedí ten popisek u té evropské pobočky, kde píšou, že to je jak pro 2WD tak i na AWD.

Na ofiko stránkách už to upravili a píšou, že to je jen zatím pro 2WD. Tak pokud někdo bude kupovat a má 4 kolku, tak pozor na to zatím.
 
Tady pozor. Mě včera psal Mike Lao z Racing Beat, že ten výfuk co mají na CX-3, tak je zatím JEN na 2WD verzi (předohrab). Na AWD se prý nevejde. Na AWD co jsem pochopil ho ještě musí upravit.
Proto mě nesedí ten popisek u té evropské pobočky, kde píšou, že to je jak pro 2WD tak i na AWD.

Na ofiko stránkách už to upravili a píšou, že to je jen zatím pro 2WD. Tak pokud někdo bude kupovat a má 4 kolku, tak pozor na to zatím.
Tak to je fajn informacia. Cena na tej britskej stranske s dopravou a danou vychadza na 695 eur, takze asi pojdem predsa len do REMUS-u.
 
K tomu sání, jak jsem se ptal pár stran zpět, je lepší (výhodnější) filtr do orig.boxu a nebo komplet kit sání? Je tam nějaký rozdíl výkonnostní ? zde a zde

@ Ten druhý odkaz je stejně k ničemu, protože po přepočtu, vychází i s poštovným cca 7K . :D
 
Poslední úprava:
Mazda prodává rakouský Sebring:
...
Homologaci, kterou lze zapsat do TP, má třeba ještě rakouský Remus (volitelné koncovky):
...
A německý Fox:
...
Budu sice trochu offtopic, protoze zrovna pro CX-3 vyfuk nenabizi, ale co ATH? Ja teda nemecky bezne rozumim a domluvim se, ale zrovna v te automobilove tematice se moc neorientuju. Ale u vseho pisou, ze to ma treba TÜV-Teilegutachten nebo ze neni potreba. Treba tenhle vyfukovy system (od katalyzatoru) pry TUV nepotrebuje, ale dodava se k tomu nejake EG-Betriebserlaubnis. Koukal jsem na Betriebserlaubnis na Wikipedii a chapu to tak nejak jako typovy list, jak se dava k diskum? Nerozumi tomu nekdo vic?
 
Back
Top