Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No hlavně to pak musíš před technickou shodit, protože nemá ECE.koukám stále tam nic nemají jen na CX-5 ale docela slušná cena 465$ je pěkný tak snad by to nemuselo být na CX-3 až tak hroznýale nedovážej do ČR podle jejich webu
To by mne také zajímalo, možná bude lepší odmontovat koncovku a nechat to bez tlumiče, zní to pak dobře.Pry je to na pul hodinky prace, takze par stovek. Me by spis zajimalo, zda to dela neco jineho, nez meni zvuk.
To teda, přemýšlel jsem, že bych tam dal nějakou podložku, aby vznikla jen malá spára a bude to vyřešené.ten zvuk je super
![]()
Tak mi nekdo kupte ten vyfuk na GJ a ja se obetuju a zajedu s tim na valcovou brzdu zmerit rozdilTo by mne také zajímalo ...
Počítám, že to budou maximálně +2HPTak mi nekdo kupte ten vyfuk na GJ a ja se obetuju a zajedu s tim na valcovou brzdu zmerit rozdil.
Ahojte ,koukám stále tam nic nemají jen na CX-5 ale docela slušná cena 465$ je pěkný tak snad by to nemuselo být na CX-3 až tak hroznýale nedovážej do ČR podle jejich webu
Tak to je fajn informacia. Cena na tej britskej stranske s dopravou a danou vychadza na 695 eur, takze asi pojdem predsa len do REMUS-u.Tady pozor. Mě včera psal Mike Lao z Racing Beat, že ten výfuk co mají na CX-3, tak je zatím JEN na 2WD verzi (předohrab). Na AWD se prý nevejde. Na AWD co jsem pochopil ho ještě musí upravit.
Proto mě nesedí ten popisek u té evropské pobočky, kde píšou, že to je jak pro 2WD tak i na AWD.
Na ofiko stránkách už to upravili a píšou, že to je jen zatím pro 2WD. Tak pokud někdo bude kupovat a má 4 kolku, tak pozor na to zatím.
Budu sice trochu offtopic, protoze zrovna pro CX-3 vyfuk nenabizi, ale co ATH? Ja teda nemecky bezne rozumim a domluvim se, ale zrovna v te automobilove tematice se moc neorientuju. Ale u vseho pisou, ze to ma treba TÜV-Teilegutachten nebo ze neni potreba. Treba tenhle vyfukovy system (od katalyzatoru) pry TUV nepotrebuje, ale dodava se k tomu nejake EG-Betriebserlaubnis. Koukal jsem na Betriebserlaubnis na Wikipedii a chapu to tak nejak jako typovy list, jak se dava k diskum? Nerozumi tomu nekdo vic?Mazda prodává rakouský Sebring:
...
Homologaci, kterou lze zapsat do TP, má třeba ještě rakouský Remus (volitelné koncovky):
...
A německý Fox:
...