Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No hlavně to pak musíš před technickou shodit, protože nemá ECE.koukám stále tam nic nemají jen na CX-5 ale docela slušná cena 465$ je pěkný tak snad by to nemuselo být na CX-3 až tak hrozný ale nedovážej do ČR podle jejich webu
To by mne také zajímalo, možná bude lepší odmontovat koncovku a nechat to bez tlumiče, zní to pak dobře.Pry je to na pul hodinky prace, takze par stovek. Me by spis zajimalo, zda to dela neco jineho, nez meni zvuk .
To teda, přemýšlel jsem, že bych tam dal nějakou podložku, aby vznikla jen malá spára a bude to vyřešené.ten zvuk je super
Tak mi nekdo kupte ten vyfuk na GJ a ja se obetuju a zajedu s tim na valcovou brzdu zmerit rozdil .To by mne také zajímalo ...
Počítám, že to budou maximálně +2HPTak mi nekdo kupte ten vyfuk na GJ a ja se obetuju a zajedu s tim na valcovou brzdu zmerit rozdil .
Ahojte ,koukám stále tam nic nemají jen na CX-5 ale docela slušná cena 465$ je pěkný tak snad by to nemuselo být na CX-3 až tak hrozný ale nedovážej do ČR podle jejich webu
Tak to je fajn informacia. Cena na tej britskej stranske s dopravou a danou vychadza na 695 eur, takze asi pojdem predsa len do REMUS-u.Tady pozor. Mě včera psal Mike Lao z Racing Beat, že ten výfuk co mají na CX-3, tak je zatím JEN na 2WD verzi (předohrab). Na AWD se prý nevejde. Na AWD co jsem pochopil ho ještě musí upravit.
Proto mě nesedí ten popisek u té evropské pobočky, kde píšou, že to je jak pro 2WD tak i na AWD.
Na ofiko stránkách už to upravili a píšou, že to je jen zatím pro 2WD. Tak pokud někdo bude kupovat a má 4 kolku, tak pozor na to zatím.
Budu sice trochu offtopic, protoze zrovna pro CX-3 vyfuk nenabizi, ale co ATH? Ja teda nemecky bezne rozumim a domluvim se, ale zrovna v te automobilove tematice se moc neorientuju. Ale u vseho pisou, ze to ma treba TÜV-Teilegutachten nebo ze neni potreba. Treba tenhle vyfukovy system (od katalyzatoru) pry TUV nepotrebuje, ale dodava se k tomu nejake EG-Betriebserlaubnis. Koukal jsem na Betriebserlaubnis na Wikipedii a chapu to tak nejak jako typovy list, jak se dava k diskum? Nerozumi tomu nekdo vic?Mazda prodává rakouský Sebring:
...
Homologaci, kterou lze zapsat do TP, má třeba ještě rakouský Remus (volitelné koncovky):
...
A německý Fox:
...