• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Stěrače

Hlásím, že stěrače jsem nainstaloval a stírají parádně :) zejtra má začít lejt, tak to aspoň vyzkoušim :)

BTW myslím, že to jsou Denso. Takové modré krabičky. Ale jsou made in Korea. No co, snad je to ta jižní :)
 
Kupoval jsem tento měsíc všechny 3 originály u ML Parts a NWB to nejsou.
 
Mazdáár klaňáci, tak pomalu pokukuju po nějakých slušných stěračích , hoďte vaše tipy, zkušenosti a co používáte. Co nandám na svou CX-3 po zimě zatím nevím, tak se podělte ;)
 
dík , tak jdu ještě hledat, nějak jsem to teda musel přehlídnout nikde jsem to nenašel ...

beru zpět už jsem to našel, opakuje se tam vpodstatě jen Denso , tak je zkusím sehnat na CX3
 
Mazdar všem.
Zvažuju taky nákup nových stěračů, pravděpodobně DENSO dle Vašich poznatků. Chci se jen zeptat ohledně označení. Někde jsou značené DL-055L, jinde DUR-055L nebo taky DFR-006 nebo DM-055 (všechno bezramínkové)
viz např. tady
https://mlparts.cz/autodily/mazda/6-station-wagon-gy/2.0-di-100kw/cisteni-skel/stiraci-gumicka?bn[0]=66

Jsem z toho voľaký zmatený.
Taky bych asi vyzkoušel ten zadní DENSO DRB-030. Máte s ním někdo zkušenost?
Jaké teda vybrat?

Díky
 
DFR jsou "lameláče" , ty nikdo z nás nedoporučuje.
DM je obyčejný stěrač.

DU je staré označení hybridů, které se nově označují DUR a které doporučujeme. Jedná se o totožný výrobek. Ve velikostech 35, 40, 70 by mělo platit stále staré označení DU. Další malý rozdíle je, že v sadách DUR je více adaptérů na různé typy stěračů.
ba87262s-960.jpg

Na zadní stěrač u kombíků používám už dlouho stěrače z číny a jsou bez problémů, takže zmíněný denso bude určitě v pohodě ;)
 
DFR jsou "lameláče" , ty nikdo nedoporučuje.
DM je obyčejný stěrač.

DU je staré označení hybridů, které se nově označují DUR a které doporučujeme. Jedná se o totožný výrobek. Ve velikostech 35, 40, 70 by mělo platit stále staré označení DU. Další malý rozdíle je, že v sadách DUR je více adaptérů na různé typy stěračů.
Zobrazit přílohu 7140

Na zadní stěrač u kombíků používám už dlouho stěrače z číny a jsou bez problémů, takže zmíněný denso bude určitě v pohodě ;)

Díky za upřesnění. Asi teda objednám délky 480 DUR-048L a 600 DUR060L a k tomu i ten zadní.
 
Délka na GG/GY je tady: Stěrače
480 bych na spolujezdce neriskoval, ten nevleze (bude na ťuk ). 600 u řidiče oukey i když origo je 550 ;)
 
Délka na GG/GY je tady: Stěrače
480 bych na spolujezdce neriskoval, ten nevleze (bude na ťuk ). 600 u řidiče oukey i když origo je 550 ;)

jj ty delky znám Já tam dřív měl 480 u spolujezdce, ale je fakt že to bylo na těsno. OK, tak možná raději objednám ty origo rozměry 55 a 45... je škoda že nedělají něco mezi :-) třeba 575 a 470 :-D
 
Doporučujem pozrieť katalóg k stieračom Denso, sú tam popísané výhody a nevýhody klasiky, FLAT a hybridných stieračov. Samozrejme treba to brať s rezervou, že to je reklamný prospekt. Aspoň sa človek dozvie viacej o značení.
BTW mám hybrid a spokojnosť. Skôr mám pociť, že ramienka za tie roky sú asi poohýňané.
LINK
 
Doporučujem pozrieť katalóg k stieračom Denso, sú tam popísané výhody a nevýhody klasiky, FLAT a hybridných stieračov. Samozrejme treba to brať s rezervou, že to je reklamný prospekt. Aspoň sa človek dozvie viacej o značení.
BTW mám hybrid a spokojnosť. Skôr mám pociť, že ramienka za tie roky sú asi poohýňané.
LINK

Super. Díky moc za ten katalog:)
Konečně mám přehled :-)
 
Tak dnes dorazily objednané stěrače z ML Parts. Ten delší (055) má teda na gumičce to NWB, ten kratší (045) tam má pro změnu WRC :-D (asi rallyový speciál - to bude můj navigátor = manželka mít výhled) :-D a na zadním není zkratka žádná. Hodil jsem je na auto teď večer, tak zítra uvidím, jak uvidím :-D
 
Jsem az minuly tyden zjistil, ze mam ty hybridni. Celou dobu jsem myslel, ze to je bezraminkove. Ale po zime nejspis vymenim. Zatim ale po 40k km stiraji solidne.
 
tak nevím, dva týdny staré stěrače Denso se tentokrát moc nepovedly

 
Že by souvislost, že na gumičkách je napsáno NWB?
Ostřikovací kapalinu předpokládám používáš stále tu stejnou.
 
Kdyby se nepovedl jen jeden tak si reknu, ze je to chybka. Ale prasej oba. Kapalina porad stejna
 
hlásim, že všetky 3 stierače Dneso (ktoré mi dnes @Vituš pomohol vymeniť, ďakujem!) stierajú výborne. Cestou z dnešného stretnutia som ich otestoval :)
 
Back
Top