• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Svítí kontrolky "auto ve smyku" a "pal. a emisní systém" - chyba EGR

Už nevím co k tomu napsat ted jen doufat ze v mazde Brno pomůžou. 18.1 jedeme do alp tak snad se vše vyřeší do patku at to auto projedu
 
Není mechanik, jako mechanik. Já to říkám pořád, že není nic špatného na tom, když člověk řekne, že se v něčem nevyzná a necítí se na danou věc. Jenomže takových je bohužel málo, a potom to stojí zbytečný čas navíc a s tím samozřejmě spojené finance..
Držím každopádně palce, ať je vše v pořádku a Alpy vyjdou.
 
Kluci tak konečně opraveno výměna EGR nové dpf a dvě tepelná čidla. Tak snad už to bude vše v pořádku
 
A kolik to všechno koštovalo? Jestli to není tajné. Protože nové DPF, EGR + čidla bych řekl,že cena o cca 50000,-

A kde ti to vyřešili?
 
Tajné to není dpf uplne nove 14000. EGR mám z bouraneho auta 1500 to moje prý bylo úplně kaput a tohle je prý v odost lepším stavu , no a dvě tepelná čidla za 3000kc na nové fakt nemám jedno ma stát 14000 a to druhé 17000 a to za to vážně nedam
 
Ahoj,
už podruhe se mi stalo že se mi rozsvítily tyto kontrolky najednou, poprve u toho ještě svítila i ruční brzda a palivoměr lital nahoru a dolu.
Vyctenim chyb pres torque OBD byla v jednotce chyba tusim 1900 - chyba site.

Prosim o radu kde co udelat pokud jde dostupnou cestou, zkousel jsem chyby smazat, zhasnout motor, nastartovat, porad to samy ale chybu uz to do jednotky nehodilo.

Napeti na baterce pri bezicim motoru 14,2V jinak 11,9 (coz mi prijde dost malo ale vzdy startuje bez problemu a ani po jizde pres celou republiku neukazala vic).

Co jsem se odcet tak muze byt spatne ukostreni (kde zkontrolovat)? Spatny kontakt v pojistkovce nebo kdekoli jinde (to se asi bude hledat dost blbe).

Vzhledem k tomu ze je pocasi jake je tak bych byl rad aspon za funkcni ABS, tedy bych to rad pokud svepomoci opravil.

Díky za rady.

edit Vitus: přesunuto, sloučeno
 
Poslední úprava moderátorem:
Kontrolky zhasnou když za jízdy vypnu DSC a ujedu pár metrů, pak ho zase zapnu a zdá se že vše funguje. Brzovka je plná a čistá, pojistky v pořádku, žádná zapsaná chyba v jednotce. Děje se to jen když je venku hodně vlhko, což je zrovna doba kdy je DSC potřeba nejvíc. Kdyby měl někdo nápad co zkontrolovat tak pište, jinak nechám při další výměně oleje na jaře prověřit servisem.
 
Panove naftaři. Mám tady malý dotaz. Na fotce budíků svítí kontrolka motoru a ještě stabilizace. Podle toho co jsem se dočetl, tak jelikož je to po FL jsou 2 možnosti. Zaslepit nebo vyčistit. Auto nemá stk a potřebaval bych s ním eventuálně projít. Je to vůbec možné? Dole ještě svítí kontrolka REV což nevím co je ale předpokládám, že to má souvislost. Zvažuju koupi, tak abych věděl jaký investice by do toho mohly být. díky za info.
 

Přílohy

  • Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    61,6 KB · Zobrazení: 50
Nebude to spíš KEY ? :)

Ohledně STK a zaslepeného EGR čerstvé zprávy: STK 2016 a dále

Každopádně píchnout na diagnostiku a ozkoušet..
 
Mozna to bude key. Co to znamena?
Nejspíš slabá baterka v kartě nebo špatná nějaká anténa přijímající signál z karty. Nejčastěji ta v zadním nárazníku. Nikdy jsem naštěstí neřešil, spíše přepisuju co jsem zaslechl, takže podrobné info nemám :)
 
Přidám svou zkušenost, EGR jsem zaslepil - je tam na něm čidlo otevření, ovládaný je podtlakem - před zaslepením jej kamarád vyčistil aby chodil jak má (fungoval normálně i dříve, akorát vydával takový nepříjemný zvuk - slyšet při přidání plynu pod 2.5tis ot.). Včera po výjezdu na dálnici se rozsvítily kontrolky - dojel jsem, načetl chybu - "EGR - low airflow". Takže auto to nějak pozná, čidlo na EGR přímo není ale asi pozná větší průtok přes váhu vzduchu? Nevím jak by na to přišel. Po smazání a stejné trase (asi 40km) zpět po dálnici se už nerozsvítilo. Pokud to bude dělat často bude nutné přeprogramovat ECU, jestli to tady někdo umí, budu rád :)
 
Pokud to bude dělat často bude nutné přeprogramovat ECU, jestli to tady někdo umí, budu rád :)
Příště to nech svítit a údajně to na druhý/třetí den zhasne. Ale zůstane to v paměti.
Mě se to ani jednou nerozsvítilo a paměť mám čistou..
 
@FiskusCZ Podle podpisu koukám, že máš 100kw. U před FL nezhasnou, to říkám rovnou a nemusíš na nic čekat...
Stačí nalistovat na první stránku tohoto tématu, kde je o tomto "problému" napsáno.
Před FL byl jediný RF motor, který jsem neměl zaslepený. Pokud kontrolky svítí bez zaslepení, tak je problém v solenoidu ;)
 
@FiskusCZ Podle podpisu koukám, že máš 100kw. U před FL nezhasnou, to říkám rovnou a nemusíš na nic čekat...
Stačí nalistovat na první stránku tohoto tématu, kde je o tomto "problému" napsáno.
Před FL byl jediný RF motor, který jsem neměl zaslepený. Pokud kontrolky svítí bez zaslepení, tak je problém v solenoidu ;)

Máš pravdu napsaené to tam je :) ale hned pod tím borec píše že mu to nic nedělalo tak jsem to preventivně při servisu nechal zaslepit.
Ptám se tedy, umí to zde někdo přeprogramovat v ECU aby nesvítily? Případně návod, kabel mám a snad by měl fungovat, fleshoval jsem jím ecu u fiatích jtd, melo by to být snad podobné.
 
Back
Top