• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Svítí kontrolky "auto ve smyku" a "pal. a emisní systém" - chyba EGR

A mohl by si sem dát foto jak to vypadá rozpadlé. Protože ta keramika je tak tvrdá,že si nedokáži představit to rozpadnutí, ale je fakt, že se může zhroutit v případě extrémních teplot.
Jinak na těch stránkách s díly maji 3 typy DPF (2x Bosal a 1x BM catalyst)
 
Levné díly jinak určitě k sehnání u našeho @Moriarty - něco málo třeba: https://www.sbazar.cz/mazdagentlemen/detail/19867086-prodam-motor-na-mazdu-5-6

Pokud teda nepřipadá v úvahu ta reklamace nového EGR, jak bylo psáno o pár stránek dopředu.

Jezdí auto dlouhé trasy? Pokud ne, tak budeš nejspíš řešit tyto problémy co půl roku stále dokola. Mechanik už na tom pracuje nějaký co se vyzná nebo stále ten stejný? ;)
 
Ahoj už jiný který už Mazdy dělal. Bývalý to krátké trasy vedsinou ted už auto nepotřebují každý den tak ted to hlavně bude na delší. Auto mel pujceny známí prý údajně jel normálně auto mela najednou max otáček a bily kouř z výfuku. Turbo je v pořádku. EGR už ale není v zaruce .
 
To už vim taky bohužel jsem se pěkně sklamala auto stalo u něj na dílně měsíc a nic neopravil nic vůbec stín nic nedělal a me to bude stát cca 30tisic

Tak Dpf i s čidly vyměněno i EGR a stále svítí auto se smykem a ta druha p... kontrolka toho motoru. Už fakt nevím co dal

SOS!!!!!! Nevíte někdo co to je???
 

Přílohy

  • received_1563672046984153.jpeg
    received_1563672046984153.jpeg
    63,1 KB · Zobrazení: 51
Poslední úprava moderátorem:
Tipnul bych, že ten kód je použit pro několik automobilek a diagnostika hold ukazuje tento nesmysl a měla by ukázat viz. můj příspěvek s odkazy výše.
 
SOS!!!!!! Nevíte někdo co to je???
Ahoj, chyba P242F může znamet:
1) filtr pevných částic je plný popílku - nejčastější
2) poškozené potrubí tlakového snímače
3) vadný EGT (exhaust gas temperature sensor - čidlo teploty výfukových plynů)
4) zkrat nebo jakokoliv jinak poškozená kabeláž k EGT
5) vadná váha vzduchu (MAF) nebo čidlo teploty nasávaného vzduchu (IAT)

Co koukám,tak se často objevují P2458 a P242F společně. Nejsem vůbec na nafty vzdělaný,jen vím že je na to pistole u pumpy, ale jak jen zběžně čtu,tak společně by to mělo znamenat (prosím zkušené naftaře ať mě nezlinčují),že i po regeneraci nedošlo ke snížení "ucpání" DPF a proto tahle hláška vyběhla. Někdo přitom má i problémy s výkonem.


Doporučil bych zkontrolovat jak jsi na tom s olejem (jak je olej na měrce) ,vyvolat kompletní regeneraci a pak zkusit vyresetovat DPF... Pokud nepomůže,tak zkontrolovat tlakový potrubí na DPF jestli v něm není třeba díra... Pokud nepomůže tak řešit dál

EDIT: Teď jsem jen namátkou dočetl,že máš nový DPF,tak bych stejně zkusil postupovat kontrolou oleje, vyvoláním kompletní regenerace a resetem (jde udělat i před barákem,ale pozor trvá to dlouho), případně zkouknout trubky u DPF.
Omlouvám se jestli je už tohle vyzkoušeno.
 
Ahoj děkuji. Jen me ted zájmy proč to píše něco o aditivech ? To vůbec nepobiram ani mechanik
Protože nemá originální diagnostiku, tak prostě tato přiřadí kódu popis, co vytvořil asi nějaký tatar od Delphi. A že to nepobírá mechanik, tak asi taky nebude zrovna nejbystřejší. Normální mechanik by se podíval do MESI a pobral to.
 
Děkuji Pánové za rady . vsechno mu pteposlu at na to mechos hodi oko. tepelná čidla jsou nova , olej ted při téhle opravě dělám. Uvidíme co dnes zavolá mechanik.
 
Protože nemá originální diagnostiku, tak prostě tato přiřadí kódu popis, co vytvořil asi nějaký tatar od Delphi. A že to nepobírá mechanik, tak asi taky nebude zrovna nejbystřejší. Normální mechanik by se podíval do MESI a pobral to.
Ještě bych dodal, že tyto hlášky jsou u PSA (peugeot/citroen, kdy popel z aditiva Eolys zůstal ve filtru a tím je potřeba jeho výměna).
 
Tak pokoušel se Mechos o regeneraci ta se spustí ale hned se vypne. Tak mazda jde do mazdy

Jsem zvědavá kolik si v každé vezmou za to ze to napichnou na diagnostiku
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak pokoušel se Mechos o regeneraci ta se spustí ale hned se vypne. Tak mazda jde do mazdy
To bude způsobeno tím, že v jednotce jsou pořád původní data. Tedy, že jednotka nemá informaci, že byl vyměněn filtr. Pokud to diagnostika Delphi neumí (asi ne), tak jedině originál.
 
Back
Top