- 2 703
Proč všechny ty díly dělají pouze zrovna červené. Pružiny Racing Beat a adaptivní tlumiče Koni na modré auto a cirkus nevkusu je na světě
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Hm, to bude asi dosť individuálna vec, nie? Červená s modrou je , mimo iných príkladov, napr. na štátnych symboloch ČR aj SR . Ináč mám podobnú farbu auta, tiež červené Koni a normálne ich ani nie je vidieť v podbehochProč všechny ty díly dělají pouze zrovna červené. Pružiny Racing Beat a adaptivní tlumiče Koni na modré auto a cirkus nevkusu je na světě
Zdar, mám otázku ohľadom pružin. Veľa sa tu písalo aj v iných vláknach ohľadom športových pružín eibach a racing beat. Pokiaľ by som však nechcel znižovať auto, aký ekvivalent k oem pružinám (našiel som ich ale sú celkom drahé) by ste odporučili?
Tak tohle už mi došlu taky. Naštěstí tady kolem Ostravy jsou dva servisy Mazdy kde to podle referencí dělají dobře. Škoda že jsem si auto nekoupil tam... no chybama se člověk učí, ale někdy je to trochu drahé....Už jsem silně alergický na odborníky v Mazda pobočkách kdy snad na úplně všechno odpovídají že je to normální že je to vlastnost. A takovým odborníkům někteří v důvěře svěřuji své vozy na pravidelný či individuální servis v domnění že auto je v nejlepších rukách
Samsung S22 256GB Tapatalk
Geometrie a opotřebení pneu je v pohodě.To klouzání na těch površích v parkovacích domech se někdy dá označit za běžné - klouže to tam všem Ale ještě jsem neslyšel, že by to byla přímo vlastnost nějakého vozu. Teoretický tip ještě - geometrie, případně i opotřebení pneu?
To mi v autorizáku taky opakovaně říkali, že mám geometrii v pořádku. Než jsem ji nechal změřit u specialistů a pak mi konečně přestaly problémy se zadní nápravou (sjíždění gum).Geometrie a opotřebení pneu je v pohodě.
Chápu. Ale mě se gumy nesjíždějí. Za 1,5R jsem nalítal 60tis km, to bych už poznal.To mi v autorizáku taky opakovaně říkali, že mám geometrii v pořádku. Než jsem ji nechal změřit u specialistů a pak mi konečně přestaly problémy se zadní nápravou (sjíždění gum).
Ahoj, reagoval som na príspevok od @JanderaOV , ale teda nie som odborník, ale 80% už asi nie je bohviečo, ale to je len môj laicky pohľad, já som si test tlmičov dával robiť už celkom dávno a nebolo to na Mazde. Tvoje odskakovanie zadnej nápravy, to by som ale videl na tlmiče, pokiaľ ti to predtým na tom istom úseku cesty nerobilo, tak nič iné ma nenapadá.Mam vypis testu tlumicu z lonskeho prosince, kdy auto slo na predprodejni kontrolu. Ani jeden nebyl oznacen jako vadny, ale take nema ani jeden 100%, ale jen okolo 80%.
Ano, už jsem objednaný na 11.11. že testuji tlumiče. STK jsem dělal v 06/2024 a prošel jsem bez ztráty kytičky Nicméně když jsem se díval jak to na plošině s tou nápravou lítalo tam a zpět, tak jsem trochu znejistěl.@JanderaOV skúsil by som test tlmičov, pokiaľ teda ho už nemáš urobený. Napadajú ma, že by mohli byť zlé tie veľké zadné silentbloky na predných ramenách, ale to by na STK videli.
Já měl předtím Octavku II a taky mi to nedělalo. A když jsem vyměnil zadní tlumiče a péra tak auto jeste vice ztuhlo a bylo stabilbější. Už jsem měl v minulosti i Hondu Civic a to sedlo na cestě jak přibyté. Nešlo to skoro urvat z cesty.Pozoruji na sve M6 obdobny problem. Kdyz jedu ostreji v zatackach a je na silnici nekvalitni asfalt, tak mi zadek dost ustreluje. Jednou jsem se az lekl, jak moc ten zadek ulitl. Kdyz jedu normalne, tak to take ustreluje, ne vsak tolik, ze bych z toho mel nejake obavy -> uz s tim pocitam a jezdim mirneji, coz me fakt mrzi.
Nemam jeste tolik KM s M6 najeto (cca 3500km), abych mohl rikat, ze gumy se sjizdeji spatne ci dobre. Ale ta nestabilita v zatackach ve me duveru moc nebudi.
To se mi u predchozich aut (mel jsem same Fordy) vubec nestavalo.