• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tlumiče, jaké koupit aftermarket značky

,,,@JanderaOV ten silentblok, čo myslím, neviem či máš predstavu, tak to poznáš aj okom, že je zlý, začne sa trhať guma okolo ramena, viz foto, za mňa je to slabé miesto prednej nápravy BM. Celkom veľký silentblok s dosť veľkým priestorom k pohybu ramena, ešte keď je už opotrebený1000006823.png
 
,,,@JanderaOV ten silentblok, čo myslím, neviem či máš predstavu, tak to poznáš aj okom, že je zlý, začne sa trhať guma okolo ramena, viz foto, za mňa je to slabé miesto prednej nápravy BM. Celkom veľký silentblok s dosť veľkým priestorom k pohybu ramena, ešte keď je už opotrebenýZobrazit přílohu 53752
Ano, taky si myslím že ten silenblok je slabé místo. Dokonce jsem našel, že ten přední se dá nahradit za mnohem tužší(sportovní), ale zadní ne.
 
Mam vypis testu tlumicu z lonskeho prosince, kdy auto slo na predprodejni kontrolu. Ani jeden nebyl oznacen jako vadny, ale take nema ani jeden 100%, ale jen okolo 80%. Otazkou je, jak moc se tomuto testu da verit, kdyz to bylo jen pro ucely predprodejni kontroly (auto bylo z leasingovky).
To ze ustreluje zadek, tak za to by mohly i silentbloky na predni naprave ? Tipoval bych jen tu zadni napravu, ale mechanik nejsem...
Do STK mam jeste presne pul roku, takze to se dozvim. Posledni STK ve 2023 vsak byla v pohode.
Ano, je otázkou, jak moc se tomu dá věřit. 80 % je dost dobrá hodnota. Již 2. rokem jezdím s tlumiči, které měly mezi 50 - 65 %. Je to cítit, ale jezdit se s tím dá. Nijak zvlášť to neustřeluje, horší jsou vpředu, tam to trochu bouchá. Teď jdou na výměnu, mám nové koupené už skoro rok, ale nějak nebyl čas, auto potřebovalo ještě jiné zásahy.

Pozoruji na sve M6 obdobny problem. Kdyz jedu ostreji v zatackach a je na silnici nekvalitni asfalt, tak mi zadek dost ustreluje. Jednou jsem se az lekl, jak moc ten zadek ulitl. Kdyz jedu normalne, tak to take ustreluje, ne vsak tolik, ze bych z toho mel nejake obavy -> uz s tim pocitam a jezdim mirneji, coz me fakt mrzi.
Nemam jeste tolik KM s M6 najeto (cca 3500km), abych mohl rikat, ze gumy se sjizdeji spatne ci dobre. Ale ta nestabilita v zatackach ve me duveru moc nebudi.

To se mi u predchozich aut (mel jsem same Fordy) vubec nestavalo.
To je divné, kolik má auto najeto celkově? Nebo to máš koupené nové a najeto jen 3,5 tkm? M6 Gl celkem drží, byť ne tak dobře jako GH, M3 je na tom hůř. Tam se pozná , že není víceprvková.
 
Auto ma ted 113tis km. Muj najezd s autem je ted 3.5tis km. Netusim v jakem rezimu s tim puvodni majitel jezdil a tim padem jak to auto jizdne dodrbal.
Pokud nekdo zna cestu mezi Nove Mestem na Morave a Tisnovem (Chrudim -> Brno mimo dalnici), ta silnice II tridy (cislo 385), tak tam sem to v lete valil a prisel na to jak se to chova. Ta cesta tam neni uplne nejlepsi, a presne v tech zatackach na teto ceste se to delo to uskakovani zadku. Ale deje se to samozrejme v ruznych zatackach, ktere nemaji rovny asfalt.

Nedalo mi to a nasel jsem ten protokol a ten stav tlumicu byl o trosku horsi (nepamatoval jsem si to tedy presne):
LP 75%, PP 73%, LZ 70%, PZ 69%
 
@JanderaOV dá sa kúpiť, ale buď je to dosť drahé, ako od Hardrace: https://www.hardrace-europe.com/fro...HPuVlkFZ4WSeTAQJiWdbL2Jz7GqHbpbBRHGqGY1gnwvZG
alebo lacnejšie, ale je to len čisto tá vložka, čo akože stačí, ale musí ti to niekto presne nalisovať: https://apshop.eu/en/7694-3-bm-bn-front-wheel-drive-2013-and-later
a najlacnejšie z UA, ale to zase neviem, či by som riskoval: https://polypro.com.ua/en/katalog/mazda/3/2013-2019/

@xkendy za mňa tie hodnoty už nič moc, ale ťažko povedať, či je to tým, ako určite sa dá jazdiť i s 60%, ale otázka je ako jazdiť, že.., podľa toho, čo si písal, som pochopil, že ty to pozoruješ už od tej doby, čo s tým autom jazdíš
 
@JanderaOV dá sa kúpiť, ale buď je to dosť drahé, ako od Hardrace: https://www.hardrace-europe.com/fro...HPuVlkFZ4WSeTAQJiWdbL2Jz7GqHbpbBRHGqGY1gnwvZG
alebo lacnejšie, ale je to len čisto tá vložka, čo akože stačí, ale musí ti to niekto presne nalisovať: https://apshop.eu/en/7694-3-bm-bn-front-wheel-drive-2013-and-later
a najlacnejšie z UA, ale to zase neviem, či by som riskoval: https://polypro.com.ua/en/katalog/mazda/3/2013-2019/

@xkendy za mňa tie hodnoty už nič moc, ale ťažko povedať, či je to tým, ako určite sa dá jazdiť i s 60%, ale otázka je ako jazdiť, že.., podľa toho, čo si písal, som pochopil, že ty to pozoruješ už od tej doby, čo s tým autom jazdíš
Ano, v podstate hned co jsem auto koupil a ziskal s nim jistotu za volantem, tak jsem se jel poradne projet a vysledkem je zjisteni, ze autu na nerovnostech uskakuje zadek. Nikdy jsem nemel auto, kteremu by zadek uskakoval. A i predchozi Mondeo, ktere melo najeto temer 150k km, tak melo original tlumice, a uskakovani zadku jsem tam nikdy necitil. Je fakt ze to byla zase krava, co vazila pres 1.7tuny, takze tam jeste pusobila do plusu gravitace.

Predpokladam, ze bezne chovani auta Mazda 6 je takove, ze by to na nerovnostech melo udelat jen temne "zuch", bez silnejsiho bouchnuti, ale zadek by cestovat nemel. Spravne ?
 
@xkendy tak keď to tak máš vlastne od začiatku, tak to ťažko už hodnotiť cez net, či je to normálne u 6, neviem, nemám 6, len 3, nemal som ani na origo tlmičoch problém s odskakováním zadných kolies, ale to samozrejme by bolo treba porovnať presne na to istom úseku cesty, nemám predstavu, aký tam je asfalt. Najlepšie keby si mal možnosť požičať rovnakú 6 a porovnať.
 
Back
Top