• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Vada klimatizace

vyměnili mi jedno a do dvou týdnů jsem jel na výměnu s druhým :mad: prý slabina o které se v Mazdě ví :mad:
Mě blbne při mrazu a teď když se oteplilo tak i při vyšších teplotách různě drhne,nebo zůstáva viset ve všémožných polohách.To druhé chodí hladce a rychle.Samozřejmě když jsem jel okolo servisu a zastavil se,zrcátko chodilo normálně.Bylo mi zděleno technikem že závada se musí projevit na místě,což je pochopitelné.
Jak dlouho trvala výměna tvého zrcátka?
 
Podívej od nahlášení závady po výměnu kolem dvou týdnů, musely to nechat schválit jako opravu na záruku .samotná výměna byla na počkání v http://www.carstarpraha.cz/ ( např.na Kladně si chtěly nechat auto v servisu dva dny !!! ) Není pravda, že by se závada musela projevit přímo v servisu v mém případě stačily fotky a video závady. Když začalo i druhé zrcátko, tak servis nechtěl už ani to. Záleží na přístupu a domluvě a s tím není v Carstar problém ;)
 
To mě bohužel v Autolaros OV na otázku,zda li stačí video či foto bylo odpovězeno že bohužel ne.Musí to zdokumentovat přímo technik a na základě tohoto nechat schválit jako záruční opravu.Zrcátko blbne z 90% tak snad to opraví na počkání.
Dík;)
 
Už nikdy Mazda přátelé,po zkušenostech se servisem mám dost,necham udelat ( někdy) zaricni opravu chladiče klimatizace a vyměnit volant a jde to z chalupy,je to o tom že jak z vas nemaji penize na ruku,mají času,nemoznost se domluvit na terminu,prijimacimu technikovi se nedovolate a když už,rekne vám že původní termín je už obsazeny, slíbí vam náhradní vuz a pak o tom nevi, prostě jebat takový sluzby,fakt mě dnes nasrali
 
Už nikdy Mazda přátelé,po zkušenostech se servisem mám dost,necham udelat ( někdy) zaricni opravu chladiče klimatizace a vyměnit volant a jde to z chalupy,je to o tom že jak z vas nemaji penize na ruku,mají času,nemoznost se domluvit na terminu,prijimacimu technikovi se nedovolate a když už,rekne vám že původní termín je už obsazeny, slíbí vam náhradní vuz a pak o tom nevi, prostě jebat takový sluzby,fakt mě dnes nasrali

to neni mazdou ale konkretnim servisem
muzu se zeptat kde? nebo idealne napsat do recenzi https://www.mazdaklan.cz/forums/zkusenosti-se-servisy.27/
 
Už nikdy Mazda přátelé,po zkušenostech se servisem mám dost,necham udelat ( někdy) zaricni opravu chladiče klimatizace a vyměnit volant a jde to z chalupy,je to o tom že jak z vas nemaji penize na ruku,mají času,nemoznost se domluvit na terminu,prijimacimu technikovi se nedovolate a když už,rekne vám že původní termín je už obsazeny, slíbí vam náhradní vuz a pak o tom nevi, prostě jebat takový sluzby,fakt mě dnes nasrali
Chce to vybrat lepší servis nebo mechanika (recenze, doporučení).
Rozhodně to nesvádět na značku auta. O tom to není.
 
Je to jeden z jihočeských servisů, nechci to sem dávat zatim, napíšu recenzi až bude po, díky za pochopení
 
Kurva nemám čas jezdit po servisech a hledat který je lepsi,jak se mam s někým domluvit když mi nebere telefon,je problem najit volny termín hlavně u me,a když už ho mam,nedovolam se tam,jsou tam asi tři prodejci kteří tam sedí, když už se nedovolam na prejimku,je fakt problém vyřídit vzkaz? Nebo když vidim že mi nekdo volá několikrat za den tak zavolat zpet?Kurva co to je za chovani?

Já se fakt omlouvám za ten slovník,ale fakt mě dostali,kurva

Celá anabaze začala minulý čtvrtek po obede,volali že maji jak chladič klimatizace tak volant na vymenu,pán mi rekl že volny termin byl po 15 květnu,rikam ,ok do hodiny vam zavolám zpet a upřesníme to.Nemuzu hned od pasu vypalit odpověď že je to ok a že ten termín beru,musim rict sefovi a domluvit se hlavne s nim,nicmene jsem se dohodl v práci že by to klaplo,a tim to taky skoncilo,už jsem se nedovolal,jen prodejci, říkal jsem si tak aspoň napíšu sms že se mi pan ozve,napsal jsem tam jak termin tak i orosbu ať mi zavola zpět, bohužel,nestalo se tak,pak jsem volal i na pevnou linku,tu mi zvedla paní z kanceláře, slušně jsem pootosil o předání vzkazu s prosbou ať mi pan zavolá, výsledek byl opět zero,nic a nic,tak chápu,byl v tom taky svatek,lidi si vzali volno,ale i tak,nasrali mě nehorázně,dnes jsem volal asi třikrat, výsledek opet zero,až když jsem zavolal na jiné cislo dalsdal prodejce,byl kontakt,pan mi hlav rekl že ten termín už je v prdeli,že maji plno 16 května,tomu já rikam proste jebat to!!!!! Navíc byla domluva že dostanu náhradní vuz páč to mam přes 100 km a vymena tech veci zabere pry cely den,co bych v té spinave dire dělal nevim,no a pan mi to dnes navrhl znova,puvidn p domluva byla že sve aito dovezu jeden den odpoledne a druhy si ho vyzvednu,ted jsem objednaný na 21.5 ale že všechna náhradní auta jsou už zamluvena,ze něco prý seženou,jinak zadna omluva,nic,tomu rikam jednání

Jak jsem tu viděl, problém je i na zrcatkach,mě to v zime taky nějak blblo, jedno se sklapelo o hodně pomaleji než druhe, stojím celou zimu v garáži,je tam minimálně i v silnych mrazech 12 nad nulou,tak se poptam co s tím,teď mi v levem nejak chroupe,a já se ptám,co to bude příště??????? třeba tesne po zaruce????
 
Poslední úprava moderátorem:
Celá anabaze začala minulý čtvrtek po obede,volali že maji jak chladič klimatizace tak volant na vymenu,pán mi rekl že volny termin byl po 15 květnu,rikam ,ok do hodiny vam zavolám zpet a upřesníme to.Nemuzu hned od pasu vypalit odpověď že je to ok a že ten termín beru,musim rict sefovi a domluvit se hlavne s nim,nicmene jsem se dohodl v práci že by to klaplo,a tim to taky skoncilo,už jsem se nedovolal,jen prodejci, říkal jsem si tak aspoň napíšu sms že se mi pan ozve,napsal jsem tam jak termin tak i orosbu ať mi zavola zpět, bohužel,nestalo se tak,pak jsem volal i na pevnou linku,tu mi zvedla paní z kanceláře, slušně jsem pootosil o předání vzkazu s prosbou ať mi pan zavolá, výsledek byl opět zero,nic a nic,tak chápu,byl v tom taky svatek,lidi si vzali volno,ale i tak,nasrali mě nehorázně,dnes jsem volal asi třikrat, výsledek opet zero,až když jsem zavolal na jiné cislo dalsdal prodejce,byl kontakt,pan mi hlav rekl že ten termín už je v prdeli,že maji plno 16 května,tomu já rikam proste jebat to!!! Navíc byla domluva že dostanu náhradní vuz páč to mam přes 100 km a vymena tech veci zabere pry cely den,co bych v té spinave dire dělal nevim,no a pan mi to dnes navrhl znova,puvidn p domluva byla že sve aito dovezu jeden den odpoledne a druhy si ho vyzvednu,ted jsem objednaný na 21.5 ale že všechna náhradní auta jsou už zamluvena,ze něco prý seženou,jinak zadna omluva,nic,tomu rikam jednání
Peto zkus jiny servis ja mam
Mazda Pelesi Liberec 30 km ale stejne jsem dnes jel kolin 135 km !!! Usti Praha Kladno atd vse je o dost bliz nez Kolin ale stalo to za to ! Za rok jedu opet Kolin ! Mazda je dobra znacka to lidi stoji za hovno lidi !!!
 
Jinak ten chladič klimatizace je prý prasklý,podivat jsem se tentokrát nemohl,při bezne garančce jsem normálka mohl na dilnu,teď to nebylo možné,prý bych to ani neviděl jak je to mini trhlinka,no nevim,nekdo tu psal ze jim to lepta ta nova náplň klimy,no a taky mi bylo receno že po najezdu 44 tis km mám přední brdove destičky skoro k.o,pry 3 milimetry,jsem šťastný člověk co má svou prvni Mazdu,asi taky poslední

Dalsi servis je CB auto České Budějovice,kdyz se mi blizila první garancka po 20 000 km tak jsem samozřejmě volal nejbliz,ale stejny problém,porad mi rikali,my vám zavoláme nebojte,tři tydny volani a žádný termin na obzoru,proste hovada, vypadá to ze asi vyzkousim servis v RAKOUSKU a uvidíme

A nebo si dám výlet do Liberce

Aby mě to dorazilo s tema servisama pojebanýma
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak dnes jsem přivezl svou CX3 po opravě klimatizace a rovnou mi vyřešily i občasný hluk přední nápravy montáží ochranných návleků předních pružin. Vrátil jsem zapůjčenou CX5 v automatu (2018) a ať si kdo chce co chce říká blahořečím manuálu a jsem rád že mám zpět svůj 2.0 manuál
 
Jen tak na okraj ješte,jsem na fb i ve skupině mazdaři, nějak jsem si tam nevsiml že by nekdo mel problémy s cx 3 klima atd,tam je proste ráj asi a ticho po pesine nebo nevím
 
Zdravim pratelé,vcera dopoledne z niceho nic telefonat ze servisu ze tedy puvodni termin platí,no tak slava.....Nevim co se stalo,ale najednou volaji i sami,jasne ze jsem za to rad,neslo to bez zbytecnych problemu a nervu hned?,,,uzijte si vsichni vikend.
 
Přestala mi fungovat klimatizace, tak jsem hledal na netu a na německých fórech jsem našel, že řeší podobný problém s nefunkční klimatizací, konkrétně s chladičem (kondenzátorem) klimatizace, který je v přední masce, že jej ta nová klimatizační náplň R1234 leptá atd. No šel jsem se podívat a v pravém dolním rohu chladiče, jde to vidět, když si kliknu před auto, je vyteklá náplň, tedy kontrastní látka a mastný flek. Byl jsem s tím tady v Mazdě, náhradní díl není a dlouho nebude, není u nás ani v centrálním skladu v Rakousku, a že na něj nejspíše čeká celá Evropa včetně Ameriky. Vypadá to na vadu materiálu. Za tři dny odjíždím na dovolenou autem, 1000 km a celou si dám bez klimatizace, tomu se říká pech :/

Zobrazit přílohu 9340 Zobrazit přílohu 9341
Mám stejný problém, mazdu jsem koupil starší před 3 měsíci - v zimním období , samozřejmě jsem klimatizaci neodzkoušel a až nýní jsem zjistil že klimatizace nefunguje , rozhodl jsem se zajet do nejblížší prodejny mazda a poptat se na příčinu , popřípadě záruční opravu , Zde jsem však narazil na problém - zjitili že mám semozřejmě prasklý chladič , a že by mi ho vyměnili na záruku , prý jsou kazové tyto chladiče , bohužel v mém případě nemůžou výměnu provést , protože záruka je pouze 3 roky nebo do ujetí 100 000 km. Auto jsem koupil 2 roky staré ale se 103 000 km , tudíž nelze uplatnit záruku , a oprava vychází na 15 000kč . Jsem velice zklamán že i když mazda přiznala tuto chybu ,nechtějí opravu provést v rámci garance. Přece nemůžu za to že jsem (předchozí majitel) auto využíval pro jízdu , a že jsem překročil o par km jejich limity.
 
Ty za to sice nemuzes, ale podminky jsou dany. Uz aspon asi vis, proc melo auto pri prodeji najezd, jaky melo. Skoncila zaruka, tak slo do sveta.
 
mazdu jsem koupil starší před 3 měsíci - v zimním období , samozřejmě jsem klimatizaci neodzkoušel a až nýní jsem zjistil že klimatizace nefunguje

pokusil bych se spíš požádat prodávajícího o participaci na opravě skryté vady. V zimě klimu neodzkoušíš.....
 
Back
Top