- 556
Ahoj, po skoro 2 rokoch vlastnenia GH sa blíži STK a musím vyriešiť problém s klepanim PP kolesá pri prejazde ostrých nerovnosti, najčastejšie keď je predok odľahčený pri akcelerácii. Pri stojacomm aute vychádza z riadenia klopkavy zvuk pri mykani volantom z prava do ľava a naopak. Dúfal som že to bude axialny cap, ale podľa mechanika to je v riadení, na pravej strane, kde je dlhšia tyč. Tak som za to ťahal a naozaj je tam vôľa, ale vertikálna asi 0,5mm to behá hore dole, pri jazde to vôbec necítiť ani nepočuť, až kým prave koleso nevybehne na ostru nerovnosť alebo nemykam volantom na mieste. Máte s tým niekto skúsenosť? Odporučil mi dať riadenie na repas, ale nemôžem byť týždeň bez auta. Takisto tvrdí, že s tým môžem v pohode jazdiť, nemá to vplyv na smerovu stabilitu, geometria je v pohode auto jazdí rovno. Je v Tom riadení aj vovnutri nejaký cap ktorý môže mať tú vôľu? Ako sa dá riešiť nejaký repas, poprípade nové riadenie, cenovo? Ideálne nie z PL. Na SK fóre japonec je na tento problém zopár tém, jeden člen odkázal
video, kde sa vymení puzdro riadenia od firmy SKF za 18 euro a jazdím veselo ďalej, verzus repas riadenia v hodnote možno 500+ euro? Ak mi niekto viete poradiť, veľmi pekne poprosím
Vyzerá, že je to docela častý problém na GH, klepanie na nerovnostiach + pri točeni volantom na mieste. Robí to aj s vypnutým motorom bez posilňovača. Od 5km/h vyššie to nieje cítiť v podlahe ani počuť. Slovenské zničené cesty + nízky profil gumy + tvrdé GH.
Edit: tak to nové puzdro riadenia SKF číslo dielu 242715E stojí 50kc
Akurat po rusky z toho videa vyrozumiem len priviet a spasiba
Edit: tak to nové puzdro riadenia SKF číslo dielu 242715E stojí 50kc