• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Zamykání, Alarm, DO

Nevite nekdo, jak funguje to otevirani ??? Tam je nejaky snimac na zadni strane kliky ? Otevirani dveri neni asi zavisle na tom mikrospinaci na predni strane kliky ne ?
 
Diky. Ten obrazek je ted pro me uplne spanelska vesnice... zkusim jeste mrknout tady na webu...tam tu stranku si zkusim prelozit prekladacem :)
 
Diky. Ten obrazek je ted pro me uplne spanelska vesnice... zkusim jeste mrknout tady na webu...tam tu stranku si zkusim prelozit prekladacem :)
Nazdar, chcel by som sa ťa spýtať, či si už vyriešil problém s tým zamykacím tlačítkom na šoférových dverách. Mne tiež nefunguje. U spolujazdca to funguje. Ďakujem za radu.
 
Ahoj. Jeste ne. Auto denne pouzivam, tak nemuzu rozdelat cele dvere...necham si to asi pres vanoce..to budu mesic doma :)
 
Diky...tak to to mam asi nejake rozbite...me to na klice nezamkne. Me prave stve kvuli zamykani hledat klice od auta :)
Nazdar, mám ten istý problém. Na vodičovej strane mi nefunguje zamykanie tlačidlom na kľučke. Riešil si to už nejako? Čo bolo vo veci?
 
Já už jsem to řešil u spolujezdce a na jaře mě to čeká u řidiče. Tam to zatím občas funguje, občas ne.
Pod tou černou gumičkou je mikrospínač a když ta gumička někde praskne a dostane se tam voda, tak ten mikrospínač odejde.
Buď se dá vyměnit jen ten mikrospínač, pro toho, kdo je trochu zručný a umí pájet a tak podobně (můj případ) a nebo sehnat celý spínač.
V prvním případě je to korunová záležitost a cca 3 hodiny práce, v druhém případě jsem kdesi viděl celý spínač za cca 1000 Kč..
 
Já už jsem to řešil u spolujezdce a na jaře mě to čeká u řidiče. Tam to zatím občas funguje, občas ne.
Pod tou černou gumičkou je mikrospínač a když ta gumička někde praskne a dostane se tam voda, tak ten mikrospínač odejde.
Buď se dá vyměnit jen ten mikrospínač, pro toho, kdo je trochu zručný a umí pájet a tak podobně (můj případ) a nebo sehnat celý spínač.
V prvním případě je to korunová záležitost a cca 3 hodiny práce, v druhém případě jsem kdesi viděl celý spínač za cca 1000 Kč..
Ďakujem ti za odpoveď, predchádzajúci majiteľ údajne ten spínač menil, ale nepomohlo mu to. Neviem to ale na 100%. Skúsim to asi vymeniť znova, nech mám istotu. Ako sa k nemu dostanem? Rozoberá sa to zvnútra dverí, alebo stačí zvonka nejako demontovať kľučku?
 
Ďakujem ti za odpoveď, predchádzajúci majiteľ údajne ten spínač menil, ale nepomohlo mu to. Neviem to ale na 100%. Skúsim to asi vymeniť znova, nech mám istotu. Ako sa k nemu dostanem? Rozoberá sa to zvnútra dverí, alebo stačí zvonka nejako demontovať kľučku?
Klidně tam může být i jiný problém, těžko říct, ale často to bývá právě tím mikrospínačem. Můj u spolujezdce nefungoval vůbec a po rozebrání se ani nehnul, jak byl zatuhlý/zarezlý/zkorodovaný.... Po výměně funguje perfektně.
A demontáž, někdo v jiném tématu psal, že se dá i z venku nějakým udělátkem ta klika uvolnit, ale myslím, že to je spíš pro zkušený borce co ví, jak a kam sáhnout. Já šel zevnitř, sundat tapec, motorek stahovačky, tu plechovou výplň a jsi u kliky.. Na youtube jsou návody, sice myslím, že na GG, ale princip stejný..
 
Klidně tam může být i jiný problém, těžko říct, ale často to bývá právě tím mikrospínačem. Můj u spolujezdce nefungoval vůbec a po rozebrání se ani nehnul, jak byl zatuhlý/zarezlý/zkorodovaný.... Po výměně funguje perfektně.
A demontáž, někdo v jiném tématu psal, že se dá i z venku nějakým udělátkem ta klika uvolnit, ale myslím, že to je spíš pro zkušený borce co ví, jak a kam sáhnout. Já šel zevnitř, sundat tapec, motorek stahovačky, tu plechovou výplň a jsi u kliky.. Na youtube jsou návody, sice myslím, že na GG, ale princip stejný..
Ďakujem, skúsim to. Dám potom vedieť výsledok.
 
Hodil jsem pár foto na FB, tak to hodím i sem.
Jedná se o samovolné spouštění alarmu, které má na svědomí spínač zavřených dveří v zámku dveří. Na foto níže jde vidět, že uvnitř není mikrospínač (i já si to myslel, že tam je), ale jen pozice na vodičích, ve které se pomocí jezdce ty vodiče propojí. Osobně jsem to ještě nerozdělával, není to u mě tak akutní, pouze za horkých dnů - takže práce na léto. Dle popisků to ale dělá špína na kontaktech a jejich "únava". Mělo by tedy stačit vše vyčistit, přihnout kontakty na jezdci a zpět namazat. Při rozebrání zámku se musí nožem lehce oříznout obvod, jelikož je to na několika místech zatavené, tak by se pak při skládání měl obvod zpět utěsnit (nemyslím si, že to ale bude potřeba, jelikož kolem táhel jsou stejně mezery).

11.jpg 12.jpg 7.jpg 9_koment.jpg 10.jpg
 
O víkendu jsem ráno s hrůzou zjistil, že mám otevřené dveře kufru (mám na CX-5 automatické otevírání a zavírání zavazadlového prostoru) a rozhodně nešlo o úmysl. Naštěstí byla Mazda na chalupě za plotem. Nic se neztratilo, o násilné vniknutí nešlo. Další možností bylo, že "něco" mohla překousnout kuna (neblahou zkušenost popíši v příslušném tématu) a otevření mohl způsobit třeba zkrat (ano vím, velká spekulace), nebo jsem omylem v domě při přenášení klíče mohl zmáčknout tlačítko otevření/zavření kufru. Nic překousnutého v motoru jsem nenašel, tak to musela být špatná manipulace s klíčem (opravdu to otevřít a zavřít přes okno šlo). Teď abych se bál, že to při odchodu z parkoviště zmáčknu v kapse nechtíc znova:( Omylem odemknuté auto klíčem by se mělo po 30 sekundách opět zamknout, u otevírání
kufru
jsem v návodu nic takového nenašel. JDE TO TLAČÍTKO/FUNKCE KUFRU NA KLÍČI NĚJAK DEAKTIVOVAT??
 
Tak deaktivace funkce otevírání kufru klíčem možná není.
 
možno v tomto fore bude pre niekoho uzitocna moja skusenost s alarmom.
Mam Mazdu 6 GH, 2.5 GTA rocnik 2009,keyless.. Ma v poradi uz tretiu! sirenu alarmu, tato posledna je zo srotaku.
Prejavy boli klasicke, nahodne zapinanie alarmu, dokonca pocas jazdy aj kontrolka otvorenych dveri so zapnutym stropnym svetlom..vsetky snimace boli vzdy v poriadku.
Ako prve je potrebne urobit diagnostiku, dokonca aj Forscan pri teste BCM nájde chybu sireny alarmu - vnutornu chybu elektroniky.
Po odpojeni sireny Forscan pri teste BCM zisti, ze chyba sirena alarmu. Central a DO je ok, akurat nefunkcny alarm - 3x bliknu smerovky.
Predposledna sirena alarmu vydrzala 6 rokov, tuto poslednu som vzal zo srotaku za 10 eur. Po zapojeni funkcnej sireny treba vymazat chybu a novy test BCM, uz ziadna chyba sa neobjavi a alarm funguje ako treba...chyba_sirena_BCM.jpg sirena.jpg sirena.jpg
 
Back
Top