• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Zavěšení motoru (uložení, silentbloky)

Ahoj. Ja som menil silentblok ten hydraulický pri spolujazdcovi, lebo mi z neho vytiekol olej a začali vybrácie. Najskôr som kúpil neoriginál Febest, chcel som ušetriť. Vydržal mi asi dva mesiace. Nevytiekol z neho olej, ale ten hliníkový držiak mi dosadol na gumený doraz silentbloka a začali ešte väčšie vybrácie ako na tom prvom vytečenom. Objednal som teda originál z Partsouq auto parts. Teraz ani neviem, že na volnobeh vrčí motor. Nevravím, že je to tvoj prípad ale mne to pomohlo.
Přesně to jsem absolvoval u manželčiny dvojky, jen jsem předtím posbíral reference na Febest, a cokoliv hydraulického prý ne, proto objednávka originálu z Tasca Parts.
 
Kluci, vytekl mi olej ze silentbloku motoru... objednal jsem přes svého mechanika origo (druhovýroba prý není, neorigo mají špatné reference od lidí, co je měli, že to pak hlučí a moc nefunguje atd.)... je možné, že ta cena originálního silentbloku je... prostě extrémní? Snad ji ani nebudu psát, ale přijde mi násobně přestřelená. Nekupoval někdo náhodou od Mazdy originál?
 
Je to drahý jak čert. Podle mě bude lepší sehnat z vrakoviště.
 
No pozdě... už je objednáno... ale kolik tedy stojí origo? Potřebuju jen zjistit, jestli jsem nebyl podveden a nechci tu cenovku psát jako první :D
 
Já bych tipnul kolem 20k ? Ceny origo dílů Mazdy nemá moc cenu řešit, z důvodu zachování slušnosti a duševního zdraví. A ne, tady opravdu neplatí věta o opičce a banánech, tady člověk žádnou další přidanou hodnotu nedostává.
Ohledně toho silentbloku, dříve to tu někdo řešil objednávkou originálního dílu z nějakého webu z USA, byla to nejrozumnější cesta, jen to zabere nějaký čas...

Edit: cenu beru zpět, dívám se že na Kelly to umějí dodat jako orig díl za 8 500 (GS1G39060G), tak v Mazdě to bude asi podobné.
Tak to je za pusu ne ?)
 
Jj, říkal mi něco kolem osmičky... no mě to docela zaskočilo, neorigo stojí třeba 1500, na vrakovištích jsou do litru, tak osmička za novej mě dost překvapila :D Já myslel, že je to guma, kov, olej. Nečekal jsem tak technologicky složitej a náročnej díl :D Vždyť to stojí jak celej motor do fabie :D
 
GS1D-39-060F 7115,44 bez DPH MOC (až 30% sleva Mazda Fair Service), ale je nedostupný.
 
mám stejný problém jen u 2,2 nafta, na volnoběh se třepe celý nárazník i SPZ, ale výfuk se mi vzadu zdá v pohodě. Zkusím nejdřív variantu s uložením výfuku a uvidím, díky za nasměrování ;)
 
Díky shr3kovi za číslo dílu, tyhle tři aukce je tedy jeden a ten samý díl, který hledám, tedy pravý silentblok motoru (ze kterého mi vytekl olej - asi je to ten horní)? Je to tak? (Mate mě různý popis, ale asi jen marketing).

Tváří se to jako nový díl za cca dvojku... což je furt lepší než čekat na Japonce, až se uráčí dodat díl za osmičku (zatím po dvou měsících ani ťuk).

https://www.ebay.co.uk/itm/MZM-GHRH...012006&hash=item1a7102099d:g:NYYAAOSwmrNcP6L6
https://www.ebay.co.uk/itm/RIGHT-EN...609628&hash=item1cc7a5ec3d:g:thAAAOSw10VcSE6h
https://www.ebay.co.uk/itm/Engine-M...609628&hash=item1a9392635b:g:bSQAAOSwOL9eZxk8
 
Aha, tos mě nepotěšil, ale i tak dík, i negativní zkušenost je lepší než nic :-D To z toho tvého odkazu jsou origo? Nic jiného než origo tedy nebrat?

Spíš si říkám, že zkusím na nějakým vrakovišti, je to relativně nedůležitá součástka a nechci úplně platit nesmysl, Mazda je moje náhradní auto a najezdím minimum.
 
Jedine origo alebo vrakáč. Aj keď z vrakoviska nevieš kolko už má za sebou a či po mesiaci tiež nevytečie.
 
Mě spíš překvapilo, že vůbec vyteče, měl jsem x aut, některé třeba do 200 tisíc km nájezdu a v životě mě ani nikoho známého nepotkala výměna silentbloku motoru, čekal jsem, že tohle jsou díly, které mají životnost odpovídající životnost auta. Teď koupím poprvé ojetou Mazdu a za dva týdny měním silentblok, který ani nejde sehnat :D

Btw. ještě je na ebay možnost vzít MaxGear...
 
Poslední úprava:
Tak tento silentblok je jedna z mála vecí čo som na mazde menil. Asi slabšie miesto, možno preto že je hydraulický.S maxgear nemám skúsenosť, po febeste som šiel radšej do origo a mám pokoj. On ten febest nevytiekol, len bol taký mäkký, že mi ten hliníkový držiak dosadol na tu vrubkovanu gumu a motor strpal viac, ako s tým origo vytečeným.
 
Ahoj všichni, nedávno jsem vás žádal o pomoc s hlukem od motoru a vibracemi na volnoběh u mojí 2.5. Motor zněl za jízdy jako V8, ale při zatočení do práva byl krásně tichý. Plus když se auto zahřálo, tak šli od motoru strašné vibrace. Koupil jsem všechny 3 silentbloky co jsou na motoru a nechal vyměnit. Levý silentblok na převodovce byl totálně KO. Ostatní nevypadaly zle. Ale po výměně je auto jako nový, krásně tichý a bez nepříjemných vibrací. Tímto se s vámi chci podělit o svou zkušenost a díky za tipy!
 
Nechcem zakladať nové vlákno tak sa opýtam tu. Vytiekol mi hydraulický silentblok motora na mojom dieslovom aute ale ani za nič sa nedokážem dopátrať k dielom.
Podla PartSouq by to mali byť čísla dielov:
GAM6-39-060F - hydraulický silentblok
GAM6-39-040A - silentblok prevodovky

Ked tieto cisla hodim do googlu nikdy mi to nic nenajde, že by to malo iné cisla dielov a ja zle hladam? Alebo boli nahradené a Mazda zmenila cisla dielov?
VIN: JMZGH19D601174441
 
Poslední úprava:
Vedel by niekto či mozem pouzit hydraulicky silentblok GS1G39060G (Na Partsouq ho ukazuje pre benzinove motory) aj na diesel? Je to zamenitelne?
 
Tak to bych rozhodne nedelal! Dieselovej motor ma jine spektrum vibraci ktere je potreba utlumit (odlisne otacky, hmotnost, nevyvazene hmoty, spalovaci tlaky, atd, atd)...
 
GAM6-39-060E je dle VIN pro tvoje auto.

Pismeno na konci může být vyšší - F, varianta G nikde v katalogu není, a v originále není žádnej skladem ani v japonsku

Toto je jediný co jsem našel, ale kvalita netuším
Screenshot_20240804-074845.png
 
Poslední úprava:
Back
Top