• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Ondro dik, bohuzel mam parametry, pres ktere nepujdu, v tom mam jasno: GL 2.5 kombi, ne stribrna. Preci jen planuju mit auto hodne dlouho, tak aby me to potom nemrzelo. Uz pomalu zacinam koukat i po GL FL a novejsi, jen to musi byt min verze s padly pod volantem, latkove sedacky nevadi. Ted dovezl v Druztove 2.5 GL FL 2021, najeto 119 za 510, jen je stribrna 😕
Kdyz to porovnam s tim, na co jsem se byl podivat, tak uz podle fotek je to jinej level. Nebyt ta v Plzni stribrna ...
Jen ze zvědavosti, proč ne stříbrná? Já teď nějakou dobu hledal vlastně stejné auto, jako ty (akorát jsem potřeboval sedačky s pamětí, takže kůže, a nechtěl jsem GL po FL kvůli vypínání válců), a nakonec mi vezou z Německa 2017 2,5l Machine Grey Kizoku Intense. Dlouho jsem čekal na pěkné auto v rozumné cenové relaci (měl jsem mentální limit 20k €, protože víc se mi prostě příčilo za auto dát), ale u aut do této ceny jsem vždycky objevil něco negativního – buď to bylo vyloženě levné pochybné auto (jedno je už delší dobu na mobile.de za 15k), anebo v případě papírově pěkných kusů vždy byly nějaké vady – často nic moc sedačky, poškozený volant a další kosmetické vady vyžadující investice.

No nakonec jsem navýšil limit na 21k a byť je to za 7leté auto docela šílená cena, v téhle relaci už se objevují hezčí kousky a relativně je z čeho vybírat.
 
Jen ze zvědavosti, proč ne stříbrná? Já teď nějakou dobu hledal vlastně stejné auto, jako ty (akorát jsem potřeboval sedačky s pamětí, takže kůže, a nechtěl jsem GL po FL kvůli vypínání válců), a nakonec mi vezou z Německa 2017 2,5l Machine Grey Kizoku Intense. Dlouho jsem čekal na pěkné auto v rozumné cenové relaci (měl jsem mentální limit 20k €, protože víc se mi prostě příčilo za auto dát), ale u aut do této ceny jsem vždycky objevil něco negativního – buď to bylo vyloženě levné pochybné auto (jedno je už delší dobu na mobile.de za 15k), anebo v případě papírově pěkných kusů vždy byly nějaké vady – často nic moc sedačky, poškozený volant a další kosmetické vady vyžadující investice.

No nakonec jsem navýšil limit na 21k a byť je to za 7leté auto docela šílená cena, v téhle relaci už se objevují hezčí kousky a relativně je z čeho vybírat.
Měl jsem ty samé pocity i poznatky.
 
Jak tak sleduji inzerci, asi budu muset opravdu popřemýšlet o dovozu. Trochu jsem přehodnotil požadavky a koukám i po GL po FL. Do 550 žádná sláva.
Jen ze zvědavosti, proč ne stříbrná?
Jezdím kolem jedné stříbrné z domu do Ostravy a mám ji okoukanou ze všech stran, z blízka i z dálky, špinavou i naleštěnou a ta barva je nuda. Jestě se mi nestalo, že bych si řekl "hmm líbí se mi". Prostě tuctové auto.
 
Nejaký ste všetci divný :) Ja napríklad som chcel práve striebornú, možno bielu. Ale po piatich mesiacoch čo som ustúpil cene som sa zmieril so sivou.
 
Nejaký ste všetci divný :) Ja napríklad som chcel práve striebornú, možno bielu. Ale po piatich mesiacoch čo som ustúpil cene som sa zmieril so sivou.
Asi u vás nejsou plná parkoviště stříbrných Octavii, to se pak špatně hledá stříbrná Mazda 😄
 
Ja se taky uz rozhodoval spis pragmaticky u poslednich dvou aut... hlavne ne tmavou :-). Ta pece o to potom musi byt doslova maniakalni, a i tak je jakykoliv nejmensi skrabanec, kdy nekdo projde kolem auta treba v kabatu a zavadi o nej, videt... Svetly auta jsou o nekonecne snazsi, kdyz to ma dobre vypadat na prvni pohled (samozrejme, pod zarivkou tam ty skrabance jsou taky).
 
Ahoj, jsem tu nový. Vzhledem k počínajícím problémům s mou Insignií CDTI 2018 jsem se rozhodl pro výměnu - volbou bude nejspíše Mazda 6 GL (či GJ?) 2,5 benzín kombi. Cenu si představuju max. 600 tis., chtěl bych pěkný interiér a nějakou výbavu. Můžu poprosit o radu- zda GJ či GL (přečetl jsem že GL má vypínání válců- je to nějaký problém?) jestli vadí větší nájezd, rozdíly mezi ročníky? Chtěl bych vyhřívané sedačky (pokud kůže, tak jedině s odvětráním), dobrá by byla paměť sedaček (střídání se ženou), co nejlepší světla (je možnost matrix funkce?), rád bych Carplay. Někdy máme hodně naloženo- je možnost vertikální sítě do kufru, aby se dal naložit po střechu? Také radu, čemu se případně vyhnout. Díky moc.
 
Odvětrávání sedaček(jen kožených) s pamětí a vypínání dvou válců jsou jen v GL od 3/2018,FL 2,5 (143 kW) a ty jsou pouze v automatu.Dvoulitry vypínaní nemají.Někomu ta deaktivace vadí,někomu nikoliv.GL FL mají zpět ostřikovače světel,senzory tlaku v pneu(nikoliv přes ABS,tak jako dřívější modely),problematický termostat.Naopak lepší světlomety, krásná maska,hezčí interiér,dotaženější asist.systémy.Určitě bych šel jen do GL (od 6/2016), mají lepší odhlučnění(dvojitá skla).Caplay měly origo až od roku 2019,ale lze jednoduše dodělat do GL před i po FL.Pokud bych měl míň peněz,tak bych šel do GL před FL(141 kW),při vyšším love tak GL FL.Motory-dvoulitry 121 KW jsou v manuálu i v automatu,dvaapůlky jsou pro Evropu jen v AT.Před koupi bych zkontroloval sklápění zrcátek(asi největší potíž),vibrace brzd a samozřejmě celkový stav,zda není po havárii.S korozí problém není.
 
Díky moc. Chceme pouze automat a motor co nejsilnější, takže 2.5. Displej je prý dotykový, pouze když auto stojí, je to tak? Protože ovládání Carplay kolečkem není optimální (znám to v druhém autě, neorigo instalace- Alfa Giulia). A co ty světla- mají matrix funkci? To ale není podmínka. A ten kufr- existuje originální síť za sedadly? S motorem- interval pro olej 15 tis., svíčky prý 30 tis., je třeba tankovat 98-100 oktanů, nebo 95 + VIF? Vypadá na to GL s výbavou, koukám že je něco i v české inzerci okolo 500 tis. ročníky 2018, což by šlo.
 
GL před FL má dotykovou obrazovku pouze mimo jízdu,FL už dotyk nemá vůbec.S kufrem neporadím,nevím.Olej-výměna předepsána 20 000 km(dle mého 15 000 km max),svíčky mají interval 120 000 km,(já měním max 100 000 km-jsou kvalitní,NGK nebo Denso).Tankovat stačí benzín 95 oktanů,pokud není STAGE 1.VIF dávat do 95,pokud už není aditivován.Mnoho aditiva škodí katalyzátoru.GL s motorem 141 kW byla vždy spojena s max. výbavou Revolution nebo Revolution Plus.,GL FL 143 kW mohla mít i výbavu Atraction s látkovými sedadly.Bavíme se o vozech,které byly dováženy k nám.Pro jinší státy mohla být konfigurace jinší.
 
Olej raději 10-15tkm, svíčky mají předepsáno 120tkm, ale raději 60tkm pokud se budou častěji jezdit krátký trasy. Benzín když 95 tak s VIFem nebo Millers PPE, raději ale 98 kvůli menšímu obasu biosložky. 2018+ má hezčí čumák, větší obrazovku byť bez dotyku, vypínání válců a hlavně elektricky řízenej termostat, kterej v některých Mazdách dělá problémy. Kolečko používám u Android Auto a je to za mě ideální - pohodlně se obrazovka ovládá aniž by řidič musel přestat sledovat cestu a čučet na středovej tunel, vlastně jsem dotyk na obrazovce využil jen při instalaci AIO tweaks (mám 2017). Já mám v kombíku jak roletku tak síťku, která se dá použít i při sklopených sedadlech hned za předními sedadly, 2018+ to bude mít asi stejně.
 
Já mám v kombíku jak roletku tak síťku, která se dá použít i při sklopených sedadlech hned za předními sedadly, 2018+ to bude mít asi stejně
Ano, moje M6 Wagon 01/2020 (GL) to měla stejně, jedna lišta kryt kufru, druhá lišta síťka ke stropu...
 
Ja se tedy domnivam, ze dotykova obrazovka fungovala pri stani na miste az do modeloveho roku 2023. Mozna modelovy rok 2024 s sirokym displejem z ostatnich nejnovejsich modelu uz dotyk nemela, to nevim…
 
Ještě doplním,že u Eurooilu lze někdy natankovat N 95 i bez biosložky,lze stáhnout jejich aplikaci a u jednotlivých paliv je uveden podíl lihu.Jsou to paliva ze státních hmotných rezerv,ty se kvůli trvanlivosti neprančkají biosložkou.
 
Ja se tedy domnivam, ze dotykova obrazovka fungovala pri stani na miste az do modeloveho roku 2023
Myslím si dtto u své bývalé, ale v praxi jsem na to pak už nesahal, kolečko bylo a je ok.
 
Taky se primlouvam za stribrnou. Je to absolutni TOP z hlediska udrzby! Z tohoto pohledu uz bych ja osobne nikdy nechtel tm.modrou a cernou.
Ještě poznímka k té stříbrné - ona vlastně na Mazdě není stříbrná (i když na mém profilu se zrovna stříbrně leskne), ale je významně tmavší než stříbrná metalíza třeba na Škodovce nebo na Fordu. Podle mě je to světle šedá metalíza. Snesl bych ji i o kousek tmavší, ale nemůžu si poroučet, Mazda nemá zrovna ideální výběr barev dle mého gusta, byť teď má nově zajímavou světlou barvu, viděl jsem ji asi na CX-60. A hlavně s ní nemusím do myčky 2x týdně, aby vypadala slušně.

Za nevyhodu povazuji stresni okno, kazdy zasah do strechy je spatny. O panorama strechach ani nemluve.
A opožděná reakce na střešní okno - šíbr. Nemůžu si ho v létě vynachválit, hluk celkem malý a nemusím stále dráždit klimu. Žádný problém s ním již 7. rokem. Přitom na střechu můžu naložit, co potřebuju, tedy aspoň na hagusy wagonu. Problémy s šíbry v minulosti jsou zapomenuty. Akorát musím dávat bacha, abych ho nezapomněl zavřít před opuštěním auta.
 
Ahoj všem.
Ještě by jsem se vrátil jednou k dotazu ohledně kol: poradili jste mi, že 15-ky ne. Známý mě teď ale nově nabízí za pár korun 16-ky z první generace M6 (2003). Půjdou dát na M6 2018 a výše a používat pouze jako zimní? Děkuji.
 
Back
Top