• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

2.5 litr 194 koní, s manuálně řazenou převodovkou. Kde (v jakém státu) se taková M6 prodávala?
Za ty peníze tam musí být nějaký dost velký háček...minimálně rovnána celá kastle :D Bejt to bez háčků, tak za ty prachy v manuálu 2.5, 5 let stará, ty km...neber to, že :cool:
 
Kdyz je to v USA plne odepsany, kolikrat se takovy auto vydrazi treba za 80 - 100 tis. Kdyz se to sveze s jinejma autama, a umej v tom ty lidi chodit, doprava vyjde do 50 tis. Pak dotahnout na podvalniku a za nejaky dve kila i s clem je to tady (nebo obvykle spis v Polsku nebo na Ukrajine)... no a v zemich s levnejsi pracovni silou a dilnama, kde "Mariusz umi vsechno", to pak dava dost prostoru to opravit a jeste na tom vydelat... samozrejme k opravam se pouzivaji opet prevazne dily z jinejch bouracek, vrakacu, apod.; ale pokud ty auta maj zborenou treba jen pulku kastle, motor ok, interier ok, tak to takovy prace neni. Stolice, plecharina, obyvkle nejaky dily podvozku, kola, lakovna... Nas zednik Ukrajinec mi vypravel, co ti kluci umi, a ze to je fakt jak na tech Youtube videich, kdy jeden kluk v dilne takhle proste dokaze z bouracky vykouzlit novy auto za mesic. I si to nalakovat. Sam takhle od nich ma relativne novyho Passata :). A kdo nevidi detaily a nejde po tom, ten to na prvni pohled neuvidi. V Cesku uz je i kvuli danovemu systemu a cenam nemovitosti a energii tahle prace skoro tak draha, jako v Nemecku, takze tady uz to asi jen tak nekdo delat nebude, ale okolo jsou porad zeme, kde i trzni cena hodiny sikovnyho mechanika porad stoji na nase dve stovky, taky protoze pronajem dilny ho vyjde na desitku mesicne a neni linej odpracovat mesicne 200 hodin, aby se mel lip...
 
Z USA do Evropy chodí téměř vždy bouračky po opravě a většinou se jednalo o zásadnější kolize. To bys musel nechat důkladně prověřit historii a pojistné události ve státech. Pač ano. To auto má zajímavou cenu až velmi podezřele a taky se nabízí už dost dlouho a nikdo jej doposud nekoupil.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Stačí zadat VIN - v usa u bouraček na prodej dávají na net fotky s VINem.. Občas je to dost zajímavý :D

Zjisti VIN a uvidíš
 
Když by někdo zjišťoval, jestli je auto bourane a ověřoval jak, tak tady je moje zkušenost, třeba se něco bude hodit.
Já mám 6ku bouranou na bok, ale vím přesně jak, že do nosných částí to nešlo...výměna obou dveří z jiného auta, vnější práh, zadní nárazník taky. Opravoval to člověk, co dělá Mazdy a musí se trochu hledat, že je to bourany. Asi nejjednodušší je spasování - tady je to třeba vidět u dveří u chromových list nebo na mezeře mezi prahem a dveřmi (při porovnání stran), pak výměna prahu se da poznat ve spoji pod vnitřním těsněním dveří (svár v hraně místo bodů), nebo se da poznat lakování třeba takovou blbosti, co by mě dřív nenapadlo, že chybí štítek na huštění pneu nebo ty ochranné fólie proti odletajicim kamínkum. Potom je to vidět na hlavách šroubů - odřené od klíče nebo stopa posunu. Pak když nemáte merak laku, tak někdy jde trochu vidět jiný odstín (ideál difúzní světlo, jinak blbe, pokud to je dobře nalakovany) nebo jiná textura laku a to hlavně v přechodech. U bílých aut, se dá schovávat za "zbytky vosku" ve spojích a na černých plastech, ale může to být prostě blbě opravované (zkušenost z bejvalky), když se vše neodstroji.
Bohužel jsem u té 6ky zjistil, že někdo vzal historicky i druhou stranu, ale tak o nějaký patnik, protože auto bylo lakovaný dole na předním nárazníku (přechod laku) a prahu (hrubší lak za dveřmi), ale bohužel bylo při koupi po dešti, takže to nebylo vidět :confused: Blbý je, že skutečnou rozborku člověk dělá až po koupi, tím myslím, že auto průběžně ocumuje a všímá si věci, když na něm něco dělá...třeba ty nálepky, sundavanou fólií ze střechy nebo jenom jednu mladší pneu na té tukle strane, později se ozvalo i ložisko :confused:
Jsem se nějak rozepsal...
 
ty jo, tak to celkem doufám, že "nový" majitel se tu objeví s dotazy, pač by mě fakt zajímala ta historie vozidla. Pokud tam nebylo nic zásadního, tak to byla moc hezká koupě za velmi solidní peníze a hlavně dva a půle v manuálu.
 
No já nevím... sedan z USA v manuálu, tmavě modrá barva....pro většinu kupujících nejhorší možná kombinace. Navíc zřejmě pochybná historie. Osobně mi to nijak levné nepřijde.
 
škoda že se nepovedlo sehnat VIN, třeba by ta galerie byla zajímavá :D
 
To není tak zlý, čekal jsem větší divočinu, otázka je jak to mexičani slepili dohromady
 
ty jo, tak to celkem doufám, že "nový" majitel se tu objeví s dotazy, pač by mě fakt zajímala ta historie vozidla. Pokud tam nebylo nic zásadního, tak to byla moc hezká koupě za velmi solidní peníze a hlavně dva a půle v manuálu.
Využiju diskuze. Inzerát není dostupný, takže detaily nedohledám. Ale pohrávám si s myšlenkou prodat svou Mazdu 6 (viz můj profil). Auto nemá funkčně jedinou vadu, servis co rok přímo originál v Mazda Tábor, vše doložitelné účtenkami. Kromě plánovaného a běžné servisu se kolem 40k dělaly přední koutouče, zvlnily se mi, jinak auto dle servisu bez problémů. Auto slouží jako rodinný vůz, najeto cca 80 000. Kombík, TOP výbava, 2.5l benzín, automat, nebourané (klidně dám písemně, řídím to jen já sám). Pihou na kráse je lehký škrábanec na pravém zadním blatníku, jen kosmetika, lehce jsem se otřel při parkování o sloup, naceněno na 15-20k za opravu. Sem-tam něco kosmetického, většinou hravě rozleštitelného, díky parkování v Praze. Jediná modifikace vozu je výměna couvačky za LED, která pořádně svítí. Poslední servis jsem dělal začátkem prázdnin.

Takže dotaz, jestli by náhodou někdo neměl zájem, ale pak hlavní dotaz: za kolik je reálné tento vůz aktuálně prodat? Kupováno o prázdninách 2019, TOP výbava, je to již inovovaná verze s podporu CarPlay či Androidu přímo z fabriky.
 
.......je to již inovovaná verze s podporu CarPlay či Androidu přímo z fabriky.
podporu má i GL před faceliftem 2016-2018 , pokud má verzi infotainmentu 74.00 a novější, jde to i bezdrátově
- což mám i já - ale musel jsem měnit modul s USB aby to jelo bez kabelu - tobě to bezdrátově jede z fabriky?
 
Protiúčet 600kKč je asi reálné (?)
To si nemyslim... protiucet v Mazde tak 450. Z moji opakovane zkusenosti s rozdilem protiucet vs inzerat (u mnoha mych predchozich novych Mazd.... rozdil kolem 20 - 25 %). Proto jsem vzdy skoncil u inzerce. Pres jnzerat s velkou davkou stesti 550 - 600, ale potrva to (na jare jsem lehce pres 600 prodal tu svou, ale jeste zaruka, polovicni kilometry, kosmetika nula krom jedineho skrabnuti ocenenho na 4k, kola jak nova, interier taky jak novy, +nosice, vicemene novy zimaky, olej kazdych 10tkm, vypnutej startstop...). Nicmene v nabidce v te dobe jsem byl absolutni horni hranice cen v tomhle stari, draz prodavaly ojety jen autorizaky, kde jim to dobre jde... muzou presmerovat zakaznika vahajiciho nad novou na ojetinu, plus lidi veri ze to maj "se zarukou". Mel jsem stesti na "magora", ktery je na auta stejny magor, jako ja, a docenil moji peci...
 
Poslední úprava:
Taky bych tipoval protiúčet v Mazdě kolem 450, max 500. Na inzerátu se prodá nejspíš až na jaře, zima je většinou mrtvá.
 
V únoru jsem měnil M6 za CX-5 a dvě nabídky skutečně oscilovaly kolem 500kKč, nicméně třetí byla zmíněných 600kKč shodou okolností v Táboře. Možná klika, množná ta CX-5 proti, nevím... nebouraná M6 Wagon, Rev. Top, měla asi 90 tisíc km, čerstvá STK po 4 letech a v záruce tedy (3Y+2Y). Dojezdovka v tom, příčníky, kola jen 17" Borbet, samozřejmě zimní sada taky k tomu. Brzdy po výměně, olej v převodovce AT po výměně, prostě opečovávaná. Trochu pražského lišeje na laku, kapota od kamínků - zakápnuto... a LED-ky od @Natural :)
@Ondrej K nebyl to u Tebe sedan? Ten je za mě více specifický, ale hezčí, uznávám.
 
V únoru jsem měnil M6 za CX-5 a dvě nabídky skutečně oscilovaly kolem 500kKč, nicméně třetí byla zmíněných 600kKč shodou okolností v Táboře. Možná klika, množná ta CX-5 proti, nevím... nebouraná M6 Wagon, Rev. Top, měla asi 90 tisíc km, čerstvá STK po 4 letech a v záruce tedy (3Y+2Y). Dojezdovka v tom, příčníky, kola jen 17" Borbet, samozřejmě zimní sada taky k tomu. Brzdy po výměně, olej v převodovce AT po výměně, prostě opečovávaná. Trochu pražského lišeje na laku, kapota od kamínků - zakápnuto... a LED-ky od @Natural :)
@Ondrej K nebyl to u Tebe sedan? Ten je za mě více specifický, ale hezčí, uznávám.
Na 100% je to protiúčtem a vidinou dalšího servisu na prodaném autě. Čistě jen výkup by tak výhodný nebyl.
 
V únoru jsem měnil M6 za CX-5 a dvě nabídky skutečně oscilovaly kolem 500kKč, nicméně třetí byla zmíněných 600kKč shodou okolností v Táboře. Možná klika, množná ta CX-5 proti, nevím... nebouraná M6 Wagon, Rev. Top, měla asi 90 tisíc km, čerstvá STK po 4 letech a v záruce tedy (3Y+2Y). Dojezdovka v tom, příčníky, kola jen 17" Borbet, samozřejmě zimní sada taky k tomu. Brzdy po výměně, olej v převodovce AT po výměně, prostě opečovávaná. Trochu pražského lišeje na laku, kapota od kamínků - zakápnuto... a LED-ky od @Natural :)
@Ondrej K nebyl to u Tebe sedan? Ten je za mě více specifický, ale hezčí, uznávám.
Zrovna u M6 se mě více líbí wagon než sedan.
Propo čistě otázka ze zvědavosti. Co vede člověka k výměně kombi za suv? Na prostor si spíše pohoršíš nebo se mýlím?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Možná pocit masivnosti, bezpečnosti a toho že je člověk něco víc , když je výš - že se na ostatní "větší" auta člověk nedívá "od podlahy" . A nemusí to být prvoplánový, prostě jen ten člověk má v sobě pocit že je to pro něj lepší a neví proč - mám kombi, předtím lift a na parkovišti byly obě auta vždy ty nejnižší - a mě je to u zadku. V práci si dost užiju vyšších aut , nových aut a do svýho auta se vždy rád vracím, prostě mě to sedí tak jak to je
 
Back
Top