Když by někdo zjišťoval, jestli je auto bourane a ověřoval jak, tak tady je moje zkušenost, třeba se něco bude hodit.
Já mám 6ku bouranou na bok, ale vím přesně jak, že do nosných částí to nešlo...výměna obou dveří z jiného auta, vnější práh, zadní nárazník taky. Opravoval to člověk, co dělá Mazdy a musí se trochu hledat, že je to bourany. Asi nejjednodušší je spasování - tady je to třeba vidět u dveří u chromových list nebo na mezeře mezi prahem a dveřmi (při porovnání stran), pak výměna prahu se da poznat ve spoji pod vnitřním těsněním dveří (svár v hraně místo bodů), nebo se da poznat lakování třeba takovou blbosti, co by mě dřív nenapadlo, že chybí štítek na huštění pneu nebo ty ochranné fólie proti odletajicim kamínkum. Potom je to vidět na hlavách šroubů - odřené od klíče nebo stopa posunu. Pak když nemáte merak laku, tak někdy jde trochu vidět jiný odstín (ideál difúzní světlo, jinak blbe, pokud to je dobře nalakovany) nebo jiná textura laku a to hlavně v přechodech. U bílých aut, se dá schovávat za "zbytky vosku" ve spojích a na černých plastech, ale může to být prostě blbě opravované (zkušenost z bejvalky), když se vše neodstroji.
Bohužel jsem u té 6ky zjistil, že někdo vzal historicky i druhou stranu, ale tak o nějaký patnik, protože auto bylo lakovaný dole na předním nárazníku (přechod laku) a prahu (hrubší lak za dveřmi), ale bohužel bylo při koupi po dešti, takže to nebylo vidět
Blbý je, že skutečnou rozborku člověk dělá až po koupi, tím myslím, že auto průběžně ocumuje a všímá si věci, když na něm něco dělá...třeba ty nálepky, sundavanou fólií ze střechy nebo jenom jednu mladší pneu na té tukle strane, později se ozvalo i ložisko
Jsem se nějak rozepsal...