• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

2.5 litr 194 koní, s manuálně řazenou převodovkou. Kde (v jakém státu) se taková M6 prodávala?
Za ty peníze tam musí být nějaký dost velký háček...minimálně rovnána celá kastle :D Bejt to bez háčků, tak za ty prachy v manuálu 2.5, 5 let stará, ty km...neber to, že :cool:
 
Kdyz je to v USA plne odepsany, kolikrat se takovy auto vydrazi treba za 80 - 100 tis. Kdyz se to sveze s jinejma autama, a umej v tom ty lidi chodit, doprava vyjde do 50 tis. Pak dotahnout na podvalniku a za nejaky dve kila i s clem je to tady (nebo obvykle spis v Polsku nebo na Ukrajine)... no a v zemich s levnejsi pracovni silou a dilnama, kde "Mariusz umi vsechno", to pak dava dost prostoru to opravit a jeste na tom vydelat... samozrejme k opravam se pouzivaji opet prevazne dily z jinejch bouracek, vrakacu, apod.; ale pokud ty auta maj zborenou treba jen pulku kastle, motor ok, interier ok, tak to takovy prace neni. Stolice, plecharina, obyvkle nejaky dily podvozku, kola, lakovna... Nas zednik Ukrajinec mi vypravel, co ti kluci umi, a ze to je fakt jak na tech Youtube videich, kdy jeden kluk v dilne takhle proste dokaze z bouracky vykouzlit novy auto za mesic. I si to nalakovat. Sam takhle od nich ma relativne novyho Passata :). A kdo nevidi detaily a nejde po tom, ten to na prvni pohled neuvidi. V Cesku uz je i kvuli danovemu systemu a cenam nemovitosti a energii tahle prace skoro tak draha, jako v Nemecku, takze tady uz to asi jen tak nekdo delat nebude, ale okolo jsou porad zeme, kde i trzni cena hodiny sikovnyho mechanika porad stoji na nase dve stovky, taky protoze pronajem dilny ho vyjde na desitku mesicne a neni linej odpracovat mesicne 200 hodin, aby se mel lip...
 
Z USA do Evropy chodí téměř vždy bouračky po opravě a většinou se jednalo o zásadnější kolize. To bys musel nechat důkladně prověřit historii a pojistné události ve státech. Pač ano. To auto má zajímavou cenu až velmi podezřele a taky se nabízí už dost dlouho a nikdo jej doposud nekoupil.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Stačí zadat VIN - v usa u bouraček na prodej dávají na net fotky s VINem.. Občas je to dost zajímavý :D

Zjisti VIN a uvidíš
 
Když by někdo zjišťoval, jestli je auto bourane a ověřoval jak, tak tady je moje zkušenost, třeba se něco bude hodit.
Já mám 6ku bouranou na bok, ale vím přesně jak, že do nosných částí to nešlo...výměna obou dveří z jiného auta, vnější práh, zadní nárazník taky. Opravoval to člověk, co dělá Mazdy a musí se trochu hledat, že je to bourany. Asi nejjednodušší je spasování - tady je to třeba vidět u dveří u chromových list nebo na mezeře mezi prahem a dveřmi (při porovnání stran), pak výměna prahu se da poznat ve spoji pod vnitřním těsněním dveří (svár v hraně místo bodů), nebo se da poznat lakování třeba takovou blbosti, co by mě dřív nenapadlo, že chybí štítek na huštění pneu nebo ty ochranné fólie proti odletajicim kamínkum. Potom je to vidět na hlavách šroubů - odřené od klíče nebo stopa posunu. Pak když nemáte merak laku, tak někdy jde trochu vidět jiný odstín (ideál difúzní světlo, jinak blbe, pokud to je dobře nalakovany) nebo jiná textura laku a to hlavně v přechodech. U bílých aut, se dá schovávat za "zbytky vosku" ve spojích a na černých plastech, ale může to být prostě blbě opravované (zkušenost z bejvalky), když se vše neodstroji.
Bohužel jsem u té 6ky zjistil, že někdo vzal historicky i druhou stranu, ale tak o nějaký patnik, protože auto bylo lakovaný dole na předním nárazníku (přechod laku) a prahu (hrubší lak za dveřmi), ale bohužel bylo při koupi po dešti, takže to nebylo vidět :confused: Blbý je, že skutečnou rozborku člověk dělá až po koupi, tím myslím, že auto průběžně ocumuje a všímá si věci, když na něm něco dělá...třeba ty nálepky, sundavanou fólií ze střechy nebo jenom jednu mladší pneu na té tukle strane, později se ozvalo i ložisko :confused:
Jsem se nějak rozepsal...
 
ty jo, tak to celkem doufám, že "nový" majitel se tu objeví s dotazy, pač by mě fakt zajímala ta historie vozidla. Pokud tam nebylo nic zásadního, tak to byla moc hezká koupě za velmi solidní peníze a hlavně dva a půle v manuálu.
 
No já nevím... sedan z USA v manuálu, tmavě modrá barva....pro většinu kupujících nejhorší možná kombinace. Navíc zřejmě pochybná historie. Osobně mi to nijak levné nepřijde.
 
škoda že se nepovedlo sehnat VIN, třeba by ta galerie byla zajímavá :D
 
To není tak zlý, čekal jsem větší divočinu, otázka je jak to mexičani slepili dohromady
 
Back
Top