- 164
Za ty peníze tam musí být nějaký dost velký háček...minimálně rovnána celá kastle2.5 litr 194 koní, s manuálně řazenou převodovkou. Kde (v jakém státu) se taková M6 prodávala?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Za ty peníze tam musí být nějaký dost velký háček...minimálně rovnána celá kastle2.5 litr 194 koní, s manuálně řazenou převodovkou. Kde (v jakém státu) se taková M6 prodávala?
Inzerát už není dostupný, tak že by pan Kvítek byl novým majitelem?Dobrý den, snažím se sehnat ojetou Mazdu 6 v kombíku, a chci se zeptat jaký je váš názor na tento inzerát: https://autoslany.cz/auto/Mazda/6/789618
V tom inzerátu na modrý sedan 2.5 L s manuálem z roku 2019 je VIN uveden:Stačí zadat VIN - v usa u bouraček na prodej dávají na net fotky s VINem.. Občas je to dost zajímavý
Zjisti VIN a uvidíš
Využiju diskuze. Inzerát není dostupný, takže detaily nedohledám. Ale pohrávám si s myšlenkou prodat svou Mazdu 6 (viz můj profil). Auto nemá funkčně jedinou vadu, servis co rok přímo originál v Mazda Tábor, vše doložitelné účtenkami. Kromě plánovaného a běžné servisu se kolem 40k dělaly přední koutouče, zvlnily se mi, jinak auto dle servisu bez problémů. Auto slouží jako rodinný vůz, najeto cca 80 000. Kombík, TOP výbava, 2.5l benzín, automat, nebourané (klidně dám písemně, řídím to jen já sám). Pihou na kráse je lehký škrábanec na pravém zadním blatníku, jen kosmetika, lehce jsem se otřel při parkování o sloup, naceněno na 15-20k za opravu. Sem-tam něco kosmetického, většinou hravě rozleštitelného, díky parkování v Praze. Jediná modifikace vozu je výměna couvačky za LED, která pořádně svítí. Poslední servis jsem dělal začátkem prázdnin.ty jo, tak to celkem doufám, že "nový" majitel se tu objeví s dotazy, pač by mě fakt zajímala ta historie vozidla. Pokud tam nebylo nic zásadního, tak to byla moc hezká koupě za velmi solidní peníze a hlavně dva a půle v manuálu.
podporu má i GL před faceliftem 2016-2018 , pokud má verzi infotainmentu 74.00 a novější, jde to i bezdrátově.......je to již inovovaná verze s podporu CarPlay či Androidu přímo z fabriky.
To si nemyslim... protiucet v Mazde tak 450. Z moji opakovane zkusenosti s rozdilem protiucet vs inzerat (u mnoha mych predchozich novych Mazd.... rozdil kolem 20 - 25 %). Proto jsem vzdy skoncil u inzerce. Pres jnzerat s velkou davkou stesti 550 - 600, ale potrva to (na jare jsem lehce pres 600 prodal tu svou, ale jeste zaruka, polovicni kilometry, kosmetika nula krom jedineho skrabnuti ocenenho na 4k, kola jak nova, interier taky jak novy, +nosice, vicemene novy zimaky, olej kazdych 10tkm, vypnutej startstop...). Nicmene v nabidce v te dobe jsem byl absolutni horni hranice cen v tomhle stari, draz prodavaly ojety jen autorizaky, kde jim to dobre jde... muzou presmerovat zakaznika vahajiciho nad novou na ojetinu, plus lidi veri ze to maj "se zarukou". Mel jsem stesti na "magora", ktery je na auta stejny magor, jako ja, a docenil moji peci...Protiúčet 600kKč je asi reálné (?)
Na 100% je to protiúčtem a vidinou dalšího servisu na prodaném autě. Čistě jen výkup by tak výhodný nebyl.V únoru jsem měnil M6 za CX-5 a dvě nabídky skutečně oscilovaly kolem 500kKč, nicméně třetí byla zmíněných 600kKč shodou okolností v Táboře. Možná klika, množná ta CX-5 proti, nevím... nebouraná M6 Wagon, Rev. Top, měla asi 90 tisíc km, čerstvá STK po 4 letech a v záruce tedy (3Y+2Y). Dojezdovka v tom, příčníky, kola jen 17" Borbet, samozřejmě zimní sada taky k tomu. Brzdy po výměně, olej v převodovce AT po výměně, prostě opečovávaná. Trochu pražského lišeje na laku, kapota od kamínků - zakápnuto... a LED-ky od @Natural
@Ondrej K nebyl to u Tebe sedan? Ten je za mě více specifický, ale hezčí, uznávám.
Zrovna u M6 se mě více líbí wagon než sedan.V únoru jsem měnil M6 za CX-5 a dvě nabídky skutečně oscilovaly kolem 500kKč, nicméně třetí byla zmíněných 600kKč shodou okolností v Táboře. Možná klika, množná ta CX-5 proti, nevím... nebouraná M6 Wagon, Rev. Top, měla asi 90 tisíc km, čerstvá STK po 4 letech a v záruce tedy (3Y+2Y). Dojezdovka v tom, příčníky, kola jen 17" Borbet, samozřejmě zimní sada taky k tomu. Brzdy po výměně, olej v převodovce AT po výměně, prostě opečovávaná. Trochu pražského lišeje na laku, kapota od kamínků - zakápnuto... a LED-ky od @Natural![]()
@Ondrej K nebyl to u Tebe sedan? Ten je za mě více specifický, ale hezčí, uznávám.