- 2 801
Proč máš pocit že cena je nízká? Starší generace M6 s najezdem přes 100t km za 450 tisíc mě připadá celkem běžná cena napříč inzercí.
Samsung S22 256GB Tapatalk
Samsung S22 256GB Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Na Mobile.de se většina kusů pohybuje ve vyšších cenových relacích, a když navíc vezmu v potaz, že borec to dováží a asi na tom neprodělává, musel ji kupovat fakt dost levně...Proč máš pocit že cena je nízká? Starší generace M6 s najezdem přes 100t km za 450 tisíc mě připadá celkem běžná cena napříč inzercí.
Samsung S22 256GB Tapatalk
Je hezká,asi byla dovezena ze zahraničí,nebot nemá adaptivní automat.U nás se prodávala GJ 2,5 před FL vždy s adaptivem.Jinak vypadá hezky,měl jsem stejnou verzi a nemohl jsem si ji vynachválit.neznáte někdo tuhle vyhlídl si ji známý co tu ještě není členem, ale brzo se chce stát.
Mazda 6 bazar - Auto | Bazoš.cz
Auto - Mazda 6 bazar. Vybírejte z 1 059 inzerátů. Prodej snadno a rychle na Bazoši. Přes půl milionů uživatelů za den.auto.bazos.cz
V roce 2013 byla verze jen Revolution,(plný výbava) https://www.mazdaklan.cz/attachments/mazda6_cenik_20130101-pdf.17476/jj taky jsem mu ji doporučil, právě jsem koukal na název výbavy...u nas bych očekával variantu revolution, nebo revolution top....takže ja k říkaš asi dřívější dovoz. Ted jezdí už nějakou dobu po česku. Tak jsme si říkal ještě kdyby to byl tak někdo z MK
inak k spotrebe 2,5, teraz som dal Klatovy a späť (cca 980km) za 5,6lA 2,5 benzínu sa ľudia boja, ze žerie aj trávu popri ceste. Tak aj preto môže byt uz dlhšie v ponuke.
Souhlasím, ale jen dodám, že aby "italská očista" nějak fungovala, tak by se to muselo dít alespoň cca 20minut v kuse. Pokud to 1x,2x nebo i 5x za sebou jen vyženu do omezovače (byť s velkou zátěží - třeba kopec, zatáčky,...), tak dle mého názoru se nevypálí takřka nic.Klidně můžete nechat motor převalovat 1200-1600 otáček,vůbec mu to nevadí,ale je třeba jednou za čas ten motor řádně protáhnout.Nejlépe do táhlého kopce. samozřejmě po zahřátí ,dát plný kotel,podřadit do omezovače a udělat to i vícekrát.Prostě ,,italská údržba'' A uvidíte,že ten motor pak pojede jako z praku.
Samozřejmě,u přímovstřiku je nezbytnost používat aditiva do paliva.Take to ale necistis kazdych par set km… coz behem tech jizd zvedanim otacek na par minut/ostrou jizdou muzes delat… pak porad odstranujes minimalni vrstvu, nevznikne ti “dluh”. Ja bych spis nezapominal na aditivovana paliva…