• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Proč máš pocit že cena je nízká? Starší generace M6 s najezdem přes 100t km za 450 tisíc mě připadá celkem běžná cena napříč inzercí.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
A 2,5 benzínu sa ľudia boja, ze žerie aj trávu popri ceste. Tak aj preto môže byt uz dlhšie v ponuke.
 
Proč máš pocit že cena je nízká? Starší generace M6 s najezdem přes 100t km za 450 tisíc mě připadá celkem běžná cena napříč inzercí.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Na Mobile.de se většina kusů pohybuje ve vyšších cenových relacích, a když navíc vezmu v potaz, že borec to dováží a asi na tom neprodělává, musel ji kupovat fakt dost levně...
 
neznáte někdo tuhle :-) vyhlídl si ji známý co tu ještě není členem, ale brzo se chce stát. :-)
 
neznáte někdo tuhle :) vyhlídl si ji známý co tu ještě není členem, ale brzo se chce stát. :)
Je hezká,asi byla dovezena ze zahraničí,nebot nemá adaptivní automat.U nás se prodávala GJ 2,5 před FL vždy s adaptivem.Jinak vypadá hezky,měl jsem stejnou verzi a nemohl jsem si ji vynachválit.
 
jj taky jsem mu ji doporučil, právě jsem koukal na název výbavy...u nas bych očekával variantu revolution, nebo revolution top....takže ja k říkaš asi dřívější dovoz. Ted jezdí už nějakou dobu po česku. Tak jsme si říkal ještě kdyby to byl tak někdo z MK :-) :-)
 
To je až neuvěřitelné, opravdu spočítaných 5,6L/100km? Moje GL Wagon uměla ukázat tak 7,6L (lépe jsem za cca 100kkm, než šla do světa, neuměl), ale dopočítáno bylo vždy spíše k osmi :rolleyes:
 
Ten podtoceny a zakarbonovany motor musí být zábava. Nevím ale zrovna tyhle vysokompresni atmosféry je dobré držet v otáčkách a jezdit s těmito auty na spotřebu musí být pro ten motor opravdu blaho. Hoši to si příště kupte tu 2.2 Skyactive D. Sám jezdím v M3 za průměrných 7/100 a fakt mě to netrápí. Hlavně že to prospívá motoru. Kamarád má Hyundai Coupe a to žere stále 13 litrů ačkoli to nejede tak tam bych asi chápal nutnost řešit spotřebu...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Teď v létě jsem jel Brno - Polsko - Brno, 700km celkem. Palubní počítač ukazoval 8,8l/100km (už poslední rok stejně), po příjezdu 8,6l/100km, tak bylo jasno, že se fakt jelo na spotřebu. Natankoval jsem plnou a spočítal 6,4l/100km.

A kurva, co je komu do toho, jak jezdím. Celej rok třeba lítám jak z praku, dvěstě v městě, tři sta z místa, tak si pak na výletík jedu v poklidu 1200 otáček. Naděláš kolem toho ofuky, jenom se pochlubil borec.
 
neviem, prečo by mal byť podtočený? mám automat a nechám ho radiť, keď ideš sedem hodín, nemáš moc chuť radiť manuálne, neviem, ako môžem napr. na dialnici podtáčať motor...
 
Ono je to zcela jednoduché. Automat je nastavený na ekonomicky režim od výroby skoro v každém autě krom sportovního režimu kdy drží ideální otáčky. Ve většině případů se drží mezi 1200 až 1600 otáček což pro tento typ motoru není zrovna dobré. To píšu jen k chování automatu. V manuálu kdybych jel i třeba 1000km tak ho budu vždy držet nad 2tisice otáček samozřejmě na úkor řešené spotřeby.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Klidně můžete nechat motor převalovat 1200-1600 otáček,vůbec mu to nevadí,ale je třeba jednou za čas ten motor řádně protáhnout.Nejlépe do táhlého kopce. samozřejmě po zahřátí ,dát plný kotel,podřadit do omezovače a udělat to i vícekrát.Prostě ,,italská údržba'' A uvidíte,že ten motor pak pojede jako z praku.
 
Klidně můžete nechat motor převalovat 1200-1600 otáček,vůbec mu to nevadí,ale je třeba jednou za čas ten motor řádně protáhnout.Nejlépe do táhlého kopce. samozřejmě po zahřátí ,dát plný kotel,podřadit do omezovače a udělat to i vícekrát.Prostě ,,italská údržba'' A uvidíte,že ten motor pak pojede jako z praku.
Souhlasím, ale jen dodám, že aby "italská očista" nějak fungovala, tak by se to muselo dít alespoň cca 20minut v kuse. Pokud to 1x,2x nebo i 5x za sebou jen vyženu do omezovače (byť s velkou zátěží - třeba kopec, zatáčky,...), tak dle mého názoru se nevypálí takřka nic.
Jen si vemte takový ty blbosti jako očista vodíkem, nebo dokonce i vypalování DPF,... To všechno taky funguje na principu zvednutí teploty aby docházelo k samočištění. A jak dlouho to trvá ? Určitě ne 2 minuty.
 
Take to ale necistis kazdych par set km… coz behem tech jizd zvedanim otacek na par minut/ostrou jizdou muzes delat… pak porad odstranujes minimalni vrstvu, nevznikne ti “dluh”. Ja bych spis nezapominal na aditivovana paliva…
 
Než se rozepisovat, tak k "italské údžbě" asi takto:

zajímavé info v časech: 1:40, 2:48, 4:17(písty), 5:24 (výfukové ventily), 7:10 (zajímavost o přímovstřiku a zhodnocení)
 
Take to ale necistis kazdych par set km… coz behem tech jizd zvedanim otacek na par minut/ostrou jizdou muzes delat… pak porad odstranujes minimalni vrstvu, nevznikne ti “dluh”. Ja bych spis nezapominal na aditivovana paliva…
Samozřejmě,u přímovstřiku je nezbytnost používat aditiva do paliva.
 
Back
Top