• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Alternativní alu kola

Loni jsem se na to vykašlal, ale už se zase blíží sezóna, tak mám pokušení koupit Mazdě nějaká kolečka. Do finále postoupily tyhle disky - Autec Tallin (7.5x18" ET 45, 10,8 kg) a Borbet N (7.5x18" ET 50, 11.7 kg), oboje při zachování rozměru pneu 215/45/18. Co vy na to?

Foto: Borbet N



borbet N3.jpg

borbet N4.jpg

borbet N5.jpg
 
Poslední úprava:
Nemůžu si pomoct, ale Borbety tomu sedí asi víc
Sice mě u těch Borbetů lehce odrazuje jejich o cca. 1 kg vyšší hmotnost a větší středová díra, ale vzhledově se mi taky líbí více.
 
Sice mě u těch Borbetů lehce odrazuje jejich o cca. 1 kg vyšší hmotnost a větší středová díra, ale vzhledově se mi taky líbí více.
Ta větší středová díra je za mě maličkost... Mám to s tou redukcí a naprosto bez problémů.. A to si myslím, že jízdním stylem to auto prostě nešetřím, a kdyby to dělalo bordel, už by to bylo dávno poznat
 
Tak abych ti v tom udělal trochu bordel,tak za mě Autec.😁Z fotek mě připadá, že lépe vyniknou, jednodušší designová konstrukce (nemám rád ty složité paprsky) a jak jsi psal jsou o kilo lehčí.Otazka jak by vypadala ta kola na živo.No, výsledné rozhodnutí stejně bude na tobě.😉
 
Já mám Autec rád, ale tady bych se přiklonil spíš k tomu vzhledu těch borbetů. I když je to zase trochu tuctovitější. Já osobně bych hledal ještě jinde a když bych se pohyboval v rozsahu zapsaném v TP, hledal bych možná pro mazla i něco mimo běžné značky prodávané v Evropě...

Btw, koukals na Autec Skandic? Mně asi ten desetipaprskovej design jde k tomu pětišteftu líp, než sedmipaprskovej.
 
Btw, koukals na Autec Skandic? Mně asi ten desetipaprskovej design jde k tomu pětišteftu líp, než sedmipaprskovej.
Skandic je jen v matu, to nechci. Uz neni kde hledat. Hledam prakticky rok, ver, ze mam sjety cely internet a prozkoumany vsechny disky.
 
Poslední úprava:
Tak to jo, tam jsem už někdy byl, ale zřejmě se zlepšili. Aspoň M6 tehdy tak dobře nevypadala jako teď M3.
 
Takže BORBET N si škrtám (nejvyšší hmotnost, ale zároveň nejnižší nosnost, blbá středová díra a nutnost použít středicí kroužky - to ani ten nejhezčí vzhled nepřebije).

Takže zůstává AUTEC TALLIN 7.5Jx18 ET45, stř. díra 67.1, 10.8 kg, 740 kg a k tomu do hry nově přidávám AUTEC VIDRON 7.5Jx18 ET 45, střed. díra 67.1, 10.6 kg, 725 kg a dále BORBET V 7.0JX18 ET 50, stř. díra 67.1, 10.76 kg, 725 kg.

AUTEC VIDRON



AUTEC VIDRON.jpg

AUTEC VIDRON2.jpg

autec_vidron_schwarz.jpg
 
BORBET V (fotka s autem s disky v šedé, černou jsem nesehnal)



BORBET V2.jpg

BORBET V1.jpg

BORBET V.jpg
 
Poslední úprava:
Ty Borbety jsem jezdil. Přijdou mi strašný bláta. Dvě kola jsem odrovnal po vjetí do ani ne moc veliké díry. To samé známý,kde pomalu každý rok kupoval nové kolo.
 
Borbet V. Bych je už asi nekoupil. Možná by stačily pneu s lepší ochranou ráfku? Já jezdil Hankook...
Ty konkrétní Borbet jsou dobré v tom,že se nemusí řešit žádné středící kroužky a i středová poklička s logem Mazda pasuje znamenitě.
 
Borbet V. Bych je už asi nekoupil. Možná by stačily pneu s lepší ochranou ráfku? Já jezdil Hankook...
Ty konkrétní Borbet jsou dobré v tom,že se nemusí řešit žádné středící kroužky a i středová poklička s logem Mazda pasuje znamenitě.
Aha, to je nepříjemné, protože se mi líbí a navíc, jak tu psal kolega, jsou parametrově shodné s originálními disky. V čem spočívalo to poškození?
 
Borbet 17" jsem měl na M6, zimní i letní sadu a téměř 100kkm (dohromady) bez kolize a dost i střední Čechy = tankodrom.
Teď opět Borbet 19" jako zimní na CX-5...
 
Back
Top