• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

Ale taky mas garaz, kde Ti, docela casto, to auto stoji, ne?

To jo, ale garáž není úplně optimální, pokud chceš minimalizovat riziko koroze. Nejlepší je na to nějaký otevřený přístřešek. Já mám sice garáž větranou, ale to, že stojíš venku, nic zásadně nezhoršuje. Jen stárnutí plastů a gum bude probíhat rychleji. Spíše je důležité i během zimy opláchnout podvozek od soli. To ale neumí každá myčka.
 
Tak v pátek přebráno s čerstvým nástřikem podvozku, dutin a výfuku. Ještě v sobotu mi ze dveří kufru tekly snad litry sajrajtu, ale vypadá to, že už se to snad ustálilo a od nedělního ošplouchnutí přibylo jen pár kapek na prazích u zadních dveří. Tak snad to brzo přestane úplně a budu mít příležitost auto pořádně umýt a znovu navoskovat, protože ten vyteklý vosk jsem bral benzínem.

Jinak jednání super. Dokonce byli ochotní a přidělali mi zadní zástěrky když už měli shozená kola, což jsem doposud odkládal, protože jen kvůli zástěrkám se mi nechtělo se se sundaváním kol babrat.

Akorát jak teď koukám na fotky, tak mám pocit že vynechali malý kousek za výfukem (poslední fotka nahoře vpravo od středu).

View media item 3418View media item 3417View media item 3416View media item 3415
 
Kvuli zasterkam kola sundavat netreba...alespom u M3 (nevidim, co mas za auto). Dokonce i de/montaz plastoveho nadkoli lze zmaknout bez sundani kola a vubec zvedani auta.
 
Kolik platils ?

10 600,-

Kvuli zasterkam kola sundavat netreba...alespom u M3 (nevidim, co mas za auto). Dokonce i de/montaz plastoveho nadkoli lze zmaknout bez sundani kola a vubec zvedani auta.

Auto viz patička. Ty zástěrky jsou čínské z aliexpresu, takže je potřeba vrtat do plastu (co jsem koukal, tak origo se zachycují za karoserii a plast se v daném místě vyštípne) a když je kolo nasazené, tak se tam s vrtačkou nedostanu. Nadkolí jsem zkoušel sundat, ale skončil jsem u šroubu vzadu za kolem, kam jsem se se svojí ráčnou nevešel.
 
A jo, já se tam v pohodě dostal. Co se týká zástěrek, tak jsem montoval origo a nikde se nic nevyštípávalo...:cyclops:
 
Neblbni. :) Mám auto rok a půl bez jakékoliv dodatečné ochrany a podvozek je jako nový. Dnes jsem nechal kontrolovat v Mazdě. To je snad nějaká nemoc tady honem stříkat podvozek u nových aut. V minulosti budiž, ale dnes? A dokonce dvakrát? :eek:

Podvozek kontroluji dvakrát ročně v pneuservisu, teď navíc i v Mazdě při běžné prohlídce a všechno je ok. Až se něco objeví, budiž, budu to řešit. Já jsem na auto puntičkář, to mi věř. ;)
V tom pneuservisu se díváš pod plasty, kterými je komplet zadělaný podvozek? :) By ses asi divil, kolik "barvy" pod těmi plasty je... schválně si vem třeba jenom šroubovák a mrkni se sám. Mechanik v Auto Efekt byl celkem překvapený, když jsme se dívali na moje.
 
Jakože co ubrali barvy na karoserií přidali na podvozek?
Každopádně raději méně přípravku na podvozek, než více barvy co vůbec podvozek neochrání.
 
Když mi @Max6 odendal ty plasty, tak jsem čuměl jak péro, byly tam jen holé plechy, ať si každý myslí co chce, mě stačí to co jsem viděl na svém autě. Prostě to stříknou v Antverpách voskem, ale rozhodně žádné kryty nesundavají a z výroby tam taky nic není
 
Proč by to dělali, když vědí že se o ty naše Mazdy postaráme. :D
 
Jakože co ubrali barvy na karoserií přidali na podvozek?
Každopádně raději méně přípravku na podvozek, než více barvy co vůbec podvozek neochrání.
Právě, že pod plastama jsou místa, kde není vubec nic...
 
Muzu vas ubezpecit, ze ostatni "moderni" automobily na tom nejsou o nic lepe. Dva roky zpet jsme kupovali Ford a po jakeoliv ochrane podvozku (krom plastu) ani pamatky. To ta Mazda ma alespon voskovy nastrik...
 
Nakonec proč by dávali ochranu podvozku, , když ho celý zaplastovali.
 
Tak cele to zaplastovane rozhodne ne neni. Staci jedna dobra trefa kaminkem, trochu soli a uz to jede. A po zime s tou genialni technikou opravy der (lopatou uplacat asfalt a nachazet na to tunu drcenych kaminku) tech dobrych tref budou stovky.
 
Mimochodem, hodila by se firma provadejici ochranu podvozku z Vyskova/Brna/okoli. Nevite nekdo?
 
Jsem napůl cestě mezi Vyškovem a Brnem a našel jsem ve Slatině firmu... později večer dodám odkaz.
 
Back
Top