• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

Ja som sa minule pri umývaní podvozku od soli pozeral ako to je poctivo vystriekané tým konzervačým voskom od výroby resp. z prekladišťa v Antverpách. Určite by sa našli ešte miesta kde by sa toho vosku dalo natlačiť aj viac ale oproti BM je to velký rozdeiel.
Asi si konečne vstúpili do svedomia a to pošramotené renomé zlej antikóznej ochrany sa rozhodli zmeniť.
 
Moje GL má letos 8 let a taky by potřebovalo péči, sázel jsem na ně, mám je pár km od práce
A co tam zavolat/zajet a udelat si osobni nazor? Je pravdou, ze je to par let zpatky, ale nemel jsem s nima problem. A tusim rok zpatky jsem s nima resil pripadnou kontrolu a dostrik a taky super domluva. Nakonec jsem to nerealizoval z nedostatku casu.
 
Ja som sa minule pri umývaní podvozku od soli pozeral ako to je poctivo vystriekané tým konzervačým voskom od výroby resp. z prekladišťa v Antverpách. Určite by sa našli ešte miesta kde by sa toho vosku dalo natlačiť aj viac ale oproti BM je to velký rozdeiel.
Asi si konečne vstúpili do svedomia a to pošramotené renomé zlej antikóznej ochrany sa rozhodli zmeniť.
Nastrikane to je jen na viditelných místech... Dutiny nic.. Takže je lepší to pak stejně udělat

A co tam zavolat/zajet a udelat si osobni nazor? Je pravdou, ze je to par let zpatky, ale nemel jsem s nima problem. A tusim rok zpatky jsem s nima resil pripadnou kontrolu a dostrik a taky super domluva. Nakonec jsem to nerealizoval z nedostatku casu.
Takže jim svěřit auto s tím že to odflaknou, zaplatím jim nějakých 13tis a doma to rozebrat a skontrolovat? Když mají tolik špatných recenzí v posledním roce asi to má důvod.
 
Ja som sa minule pri umývaní podvozku od soli pozeral ako to je poctivo vystriekané tým konzervačým voskom od výroby resp. z prekladišťa v Antverpách. Určite by sa našli ešte miesta kde by sa toho vosku dalo natlačiť aj viac ale oproti BM je to velký rozdeiel.
Asi si konečne vstúpili do svedomia a to pošramotené renomé zlej antikóznej ochrany sa rozhodli zmeniť.
Do svědomí si sahli od roku 2017. Už i já měl na BN velmi pěkně osetren podvozek z Antverp. Pak jsem jednoho dne už jenom odkrytoval zbylé části a nástřik dokončil pomocí spreju Dinitrol včetně dutin. Teď po 7 letech vypadá stále skvěle včetně šroubů. Respektive stačí ten transparentní průhledný vosk a žádnou obnovu sem ani nikdy nedělal. Na autě to drží i po těch letech. Samozřejmě najde se sem tam místo kde se povrchová koroze objevila. V mém případě na přední nápravě spodní lem po sundání krytu motoru viz foto. Takže obrouseno a znovu ošetřeno. c236eef9fce8b140e69aef0e9e4376e9.jpgb9400d355407eb115bf491da2c175597.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Syn si dal teraz spraviť ošetrenie podvozku aj dutín na novom Tuscone a ako mu posielali fotky počas prác som bol v šoku ako to robia precízne a hlavne transparentne. Stálo to nejakých 700 €.. Týmto by som to kludne dal spraviť aj ja.

Možno je to z ČR asi odruky ale niekomu sa to môže hodiť.



8eb9bc0f-9488-4d65-877e-ab6694d57648.jpeg

e8b5e3a7-3084-44e5-bc2a-4d979f6b147d.jpeg

758421ff-e3fc-46cd-bd6f-e487b7a408a6.jpeg

b8a72b56-1299-4526-94b0-a8ca6f44bb7f.jpeg

b88827b8-5781-41b0-9c43-0c84ead452cc.jpeg

da0ca9a4-b38f-47fb-9442-e4376ce94438.jpeg
 
Do svědomí si sahli od roku 2017. Už i já měl na BN velmi pěkně osetren podvozek z Antverp. Pak jsem jednoho dne už jenom odkrytoval zbylé části a nástřik dokončil pomocí spreju Dinitrol včetně dutin. Teď po 7 letech vypadá stále skvěle včetně šroubů. Respektive stačí ten transparentní průhledný vosk a žádnou obnovu sem ani nikdy nedělal. Na autě to drží i po těch letech. Samozřejmě najde se sem tam místo kde se povrchová koroze objevila. V mém případě na přední nápravě spodní lem po sundání krytu motoru viz foto. Takže obrouseno a znovu ošetřeno. Zobrazit přílohu 55149Zobrazit přílohu 55150

Samsung S22 256GB Tapatalk
Pěkný kolik má najeto? Mám Mazdu 3 BN 12/2018 do provozu 2019 takže myslím že to bude vypadat podobně, ale u Mazdy je lepší sibto pohlídat.. To co máte na fotce tak tak vypadalo moje starý auto po 14ti letech (mercedes w204 2010)
 
Málo. Teď cca necelých 60t km.
Tady ještě třeba fotka při odkrytovani a postupnem nástřiku. Je to 2 roky zpět.
Premiovka má výhodu že má třeba ramena a napravnici z hliníku. Je to mnohem lehčí a nerezne to. 36db93b056395dddeaf87a458d231e92.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Málo. Teď cca necelých 60t km.
Tady ještě třeba fotka při odkrytovani a postupnem nástřiku. Je to 2 roky zpět.
Premiovka má výhodu že má třeba ramena a napravnici z hliníku. Je to mnohem lehčí a nerezne to. Zobrazit přílohu 55159

Samsung S22 256GB Tapatalk
Aha já mám najeto 120tis. To ano ale tam byla fajt perfektní antikorozní ochrana a doživotní záruka na korozi, což par lidí využilo a výměnu celé zadní napravy kvůli vadě v ochraně a korozi.. Což byl luxus na 10-14let starý auta 😄
 
Mazda to začala stříkat čirým voskem pro náš trh od cca podzim 2015 a od tý doby ty auta jsou nastříkaný stejně. Některý dovozy nemusí být nastříkaný vůbec nebo naopak můžou mít fabrikovou (ne Antverpovou) ochranu na bázi bitumenu. U toho vosku z Antverp platí: Co je vidět je nastříkaný, co je zakrytý byť jen filcem, podtím je sucho. Rozdíl bych řekl je pouze ten, že v tom 2015-2016 v tý stříkací jámě stál nějaký jouda, který neměl problém tím voskem nastříkat i brzdový třmeny, výfuk a další věci na který se vosk vůbec nehodí.

Ohledně toho jestli to vypadá hezky nebo to vypadá jako by někdo na auto naplácnul kus bláta (obzvlášť černý materiál takhle vynikne) nejde ani tak o použitý materiál (ten spíš určuje texturu), ale o techniku stříkání.

Černý vosk (Dinitrol 4941)
IMG_20240504_172817_hdr.jpg
IMG_20240504_175930_hdr.jpg

Černá kaučuková elastická ochrana (Dinitrol 447):
IMG_20230802_172025.jpg

A zde když se to nenastříká dobře:
IMG_20191115_144816.jpg

A zde jen ukážu jak může vypadat taková CX5 KF nastříkaná jen "z Antverp" po čtyřech letech provozu, když se sundají filce pod zadníma kolama a jak je to nastříkaný pod deklama kabiny:
 
Poslední úprava:
Ja som mal prvé nové auto Škoda 105L a dal som ju nastriekať kolegom v servise Valvolínom a potom som podla plánku navŕtal otvory do dutín a nakydal tam možno aj 5 sprejov Rezistin ML.Po zime vždy skontroloval a zapatlal.Keď som auto po 13 rokov predával tak prišiel kupec s pomocníkom a začali auto obzerať. Dal som im deku a povedal najdite mi hŕdzu :) Jedine kde som mal hŕdzu to bol žlab kapoty kde som sa nemôhol dostať.
 
Ohledně toho jestli to vypadá hezky nebo to vypadá jako by někdo na auto naplácnul kus bláta (obzvlášť černý materiál takhle vynikne) nejde ani tak o použitý materiál (ten spíš určuje texturu), ale o techniku stříkání.

Černý vosk (Dinitrol 4941)
Zobrazit přílohu 55157
Zobrazit přílohu 55158

Černá kaučuková elastická ochrana (Dinitrol 447):
Zobrazit přílohu 55161

A zde když se to nenastříká dobře:
Zobrazit přílohu 55160
Kéž bych věděl o někom kdo to provádí takhle krásně. Hned bych mu auto svěřil...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top