Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ve Fryštáku koupit auto, do servisu do Zlína.
Problém je, že Vaše mazda cx-30 je vyrobena v Mexiku, pokud by byla vyrobena v Japonsku, takové problémy nemáte, může Vám to potvrdit i p. Bouček z firmy Auto Efekt, mám mazdu CX-30 koupena říjen 2019 vyrobena v Japonsku, a neměl jsem žádný takový problém, auta která jsou vyrobena v Japonsku mají daleko kvalitnější zpracování celého auta, třeba mají lepší lakování. Kterákoliv Mazda vyrobena v Mexiku je velký problém této značky, na vozidla je spousta různých reklamací a prodejci neradi slyší že auto je z Mexika.Jsem vlastník od března Cx-30, pořád se tam něco děje, vrzající sedačka řidiče, "lupání" a divné pazvuky nad hlavou řidiče, uvolněné ovládání oken u řidiče, dají se tyhle problémy vyřešit v rámci záruky u efekt ve zlíně ? V ivosu moc spokojený nejsem, tak jsem byl odbyt s tím že to je normální. Mě to teda u auta za 700k normální nepřijde, pochopil bych to u dačie za 200 ale tady tedy ne... Díky
Úplně to sem asi nepatří, ale vlastnil jsem Mazdu 3, rok 2013 BM předface a zde uvedené problémy mě trápily také, ve Zlíně měnili polstrování sedadla řidiče, upravovali chod řadící páky, protože šlo špatně řadit, v jiném servise zase opravovali vibrující zrcátko, nakonec jsem auto prodal, protože po nárazu do kola bohužel nebyl schopen nikdo vyřešit problém s tuhnutím volantu, ale to bylo způsobeno tou menší havárkou. Proč ale píši... Nechápu, jak může Mazda pořád prodávat taková auta, je jedno, zda je vyrobeno v Mexiku nebo Japonsku, měli by si držet stejnou kvalitu, měl jsem předtím další dvě Mazdy a tu značku jsem měl rád, ale tohle mě fakt štvalo. CX-30 nový model a stále se řeší to samé, hlavně, že chtějí směřovat k prémii, je to smutné.Jsem vlastník od března Cx-30, pořád se tam něco děje, vrzající sedačka řidiče, "lupání" a divné pazvuky nad hlavou řidiče, uvolněné ovládání oken u řidiče, dají se tyhle problémy vyřešit v rámci záruky u efekt ve zlíně ? V ivosu moc spokojený nejsem, tak jsem byl odbyt s tím že to je normální. Mě to teda u auta za 700k normální nepřijde, pochopil bych to u dačie za 200 ale tady tedy ne... Díky
Na kluky Efektu nedám dopustit.Vždy perfektní jednání mi práce.První výměna oleje v převodovce u M6 GL 2.5, 91tkm
Domluva, časový plán, cena, info o stavu a doporučení do budoucna.
Skvělá práce.
Potěšilo mě, že mi p.Bouček natáhl interval další výměny.
- Ptal jsem se, jestli se mám zase zastavit po 60tkm. Jeho odpověď: "Ono klidně stačí zase po 90tkm".
Detaily:
automat - Automatická převodovka - chování, údržba
Náplň je doživotná, do konca života prevodovky, nie auta. ;)www.mazdaklan.czautorizovaný - Ceny servisních prací u Mazdy
Ahoj všichni, čeká mě servis CX-3, dle nájezdu/stáří je to 5. servis a mě zajímá, zda i teď je lepší autorizák? Řeším cenu, ať neplatím víc, když to stejné dokáže i neautorizovaný servis. Ale nechám si poradit. :)www.mazdaklan.cz