• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTO EFEKT - Zlín

Zkušenost se servisem AUTO EFEKT Zlín mám


  • Celkem voličů
    60
To jsou ty nejlevnější repase od InterCars, co nefungují?

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Minulý týden servisní prohlídka při 145tis km a zrovna jsem nechal udělat proplach automatické převodovky s výměnou filtru. Olej byl prý čistý, jinak bývá černý ? Výměna podložek pod vstrikovačema, už byly lehce načaté, takže právě včas. Pro aktualizaci map navigace mi dali novou větší sd kartu. Spokojenost, pan Bouček ochotný, poradí vysvětlí ?
 
Jsem vlastník od března Cx-30, pořád se tam něco děje, vrzající sedačka řidiče, "lupání" a divné pazvuky nad hlavou řidiče, uvolněné ovládání oken u řidiče, dají se tyhle problémy vyřešit v rámci záruky u efekt ve zlíně ? V ivosu moc spokojený nejsem, tak jsem byl odbyt s tím že to je normální. Mě to teda u auta za 700k normální nepřijde, pochopil bych to u dačie za 200 ale tady tedy ne... Díky
 
Jako zase je třeba k tomu přistupovat s respektem (hlavně do budoucna) a nepronásledovat Jardu Boučka, když se lupání a vrzání nepovede odstranit... :-D

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Jsem vlastník od března Cx-30, pořád se tam něco děje, vrzající sedačka řidiče, "lupání" a divné pazvuky nad hlavou řidiče, uvolněné ovládání oken u řidiče, dají se tyhle problémy vyřešit v rámci záruky u efekt ve zlíně ? V ivosu moc spokojený nejsem, tak jsem byl odbyt s tím že to je normální. Mě to teda u auta za 700k normální nepřijde, pochopil bych to u dačie za 200 ale tady tedy ne... Díky
Problém je, že Vaše mazda cx-30 je vyrobena v Mexiku, pokud by byla vyrobena v Japonsku, takové problémy nemáte, může Vám to potvrdit i p. Bouček z firmy Auto Efekt, mám mazdu CX-30 koupena říjen 2019 vyrobena v Japonsku, a neměl jsem žádný takový problém, auta která jsou vyrobena v Japonsku mají daleko kvalitnější zpracování celého auta, třeba mají lepší lakování. Kterákoliv Mazda vyrobena v Mexiku je velký problém této značky, na vozidla je spousta různých reklamací a prodejci neradi slyší že auto je z Mexika.
 
Jsem vlastník od března Cx-30, pořád se tam něco děje, vrzající sedačka řidiče, "lupání" a divné pazvuky nad hlavou řidiče, uvolněné ovládání oken u řidiče, dají se tyhle problémy vyřešit v rámci záruky u efekt ve zlíně ? V ivosu moc spokojený nejsem, tak jsem byl odbyt s tím že to je normální. Mě to teda u auta za 700k normální nepřijde, pochopil bych to u dačie za 200 ale tady tedy ne... Díky
Úplně to sem asi nepatří, ale vlastnil jsem Mazdu 3, rok 2013 BM předface a zde uvedené problémy mě trápily také, ve Zlíně měnili polstrování sedadla řidiče, upravovali chod řadící páky, protože šlo špatně řadit, v jiném servise zase opravovali vibrující zrcátko, nakonec jsem auto prodal, protože po nárazu do kola bohužel nebyl schopen nikdo vyřešit problém s tuhnutím volantu, ale to bylo způsobeno tou menší havárkou. Proč ale píši... Nechápu, jak může Mazda pořád prodávat taková auta, je jedno, zda je vyrobeno v Mexiku nebo Japonsku, měli by si držet stejnou kvalitu, měl jsem předtím další dvě Mazdy a tu značku jsem měl rád, ale tohle mě fakt štvalo. CX-30 nový model a stále se řeší to samé, hlavně, že chtějí směřovat k prémii, je to smutné.
Jinak aby to nebylo úplně od tématu, se servisem ve Zlíně jsem byl spokojen a snažili se vždy vše vyřešit, reklamace bych zkusil řešit tam, p. Bouček i p. Dlabaja solidní pánové.
 
Mazda CX-30 vyrobeno v Japonsku najeto 30 tis km rok výroby 2019 začala se olupovat barva na volantu, výměna na záruku ve firmě AutoEfekt u p. Boučka nebo p. Dlabaja vše proběhlo v pořádku, je to nejlepší servis mazda. Přítelkyně žije v Rakousku mazda 2 rok výroby 2016 servisuje také u AutoEfekt a také velmi spokojena.
 
Včera proběhla výměna podložek pod vstřiky plus párování dálkových klíčů. Vše naprosto podle plánu :cool:
Musím vyzdvihnout a pochválit perfektní komunikaci, naplánování termínu i skvěle odvedenou práci. Je prostě vidět, že tady všichni ví co dělají a mazdy jsou tu v dobrých rukou ;)
 
První výměna oleje v převodovce u M6 GL 2.5, 91tkm
Domluva, časový plán, cena, info o stavu a doporučení do budoucna.
Skvělá práce.
Potěšilo mě, že mi p.Bouček natáhl interval další výměny.
- Ptal jsem se, jestli se mám zase zastavit po 60tkm. Jeho odpověď: "Ono klidně stačí zase po 90tkm".
Detaily:
 
První výměna oleje v převodovce u M6 GL 2.5, 91tkm
Domluva, časový plán, cena, info o stavu a doporučení do budoucna.
Skvělá práce.
Potěšilo mě, že mi p.Bouček natáhl interval další výměny.
- Ptal jsem se, jestli se mám zase zastavit po 60tkm. Jeho odpověď: "Ono klidně stačí zase po 90tkm".
Detaily:
Na kluky Efektu nedám dopustit.Vždy perfektní jednání mi práce.👍👏
 
Back
Top