• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý Auto Palkovice - Frýdek-Místek

Jakou máte zkušenost s Auto Palkovice ?


  • Celkem voličů
    33
Napíšu, taky svou zkušenost s P. Mikušem. Za mě naprostá spokojenost, jezdím k němu už asi 5 rokem. Jezdil jsem tam se svojí 323F BJ, dělal mi na ni opravu priklepanych sedel ventilů díky LPG, proto už do auta LPG nechci ale chápu je to věc názoru... A v době kdy jsem sháněl Mazdu 6 měl na prodej GY 1.8 kterou mi na víkend zapůjčil abych si ji vyzkoušel, sice jsem ji nekoupil neboť můj sen byla M6 GH, a poté co jsem se jel podívat na GH 2.5 jsem se jej ptal, zdali by neměl čas se jet se mnou na ni podívat bohužel byl tak zasekany časově, že mi řekl že kdybych měl nějaký dotaz at mu klidně zavolám a že mi poradí alespoň přes telefon. Nakonec jsem koupil, ikdyž jsem jeho pomoc nevyužil. Auto jsem pak u něj nechal zkontrolovat a vyměnit klínovy řemen a kladky + drobné výměny olej a filtry. Čeho si na tomto servisu velmi cením, je jejich přístup a celkové jednání, že ikdyž člověk řekne že chce vyměnit pouze jednu věc, že auto celé projdou a zkontroluji a v případě, že něco najdou volají zda chce člověk danou věc vyměnit
Pravdou je, že zákazníky musejí odmítat jelikož mi P. Mikus sám říkal že jich je tolik že by časově pak nezvládali plnit objednávky.
 
Minulý týden Mazda Auto Palkovice.Výměna oleje,ol.filtr,kabinový filtr,prohlidka vozu+práce=2066kč.Čekací doba žádná,vzali mě ochotně ihned po zavolání.
Za mě spokojenost.:)
 
Snaše odešla minulý týden na gg po Fl ta přední řídící lambda sonda,v Autolarosu si řekli 12 000 Kč a v Palkovicích jsem i s diagnostikou a kontrolou celého vozu zaplatil 5 000Kč.(NGK).Pěkný rozdíl,že?
 
Co se týče mé zkušenosti s panem Mikušem a jeho autoservisem, tak po odborné stránce je bozpochyby jeden z nejlepších mechaniků na Mazdy. Bohužel už to nemůžu moc říci o jeho přístupu k některým zákazníkům. Totiž v minulosti mi nějaké opravy na mé Mazdě 6 provedl, ale jelikož jsem k němu pak každý rok nejezdil na pravidelný servis, tak mě už při další mé žádosti o opravu objednal až za měsíc s tím, že nejsem jeho stálý zákazník. V tom ještě nevidím problém, ale po roce jsem po něm chtěl provést výměnu světlometu a parkovacích čidel a řekl mi, že mi to neudělá, že nové zákazníky nepřijímá. Takže v tom mě zklamal. Věřím, že p. Mikuš má dost nabitý objednávkový kalendář a stálí zákáznici by měli mít přednost, ale myslím si, že jako solidní podnikatel by mohl vyhovět i nestálým zákazníkům, byť s termínem objednání až za několik tydnů.
 
Bohužel,p.Mikuš nepřijímá nové zákazníky,má to napsáno na svých webových stránkách.Plně to chápu,nebot k němu poslední dobou jezdili zákazníci z poloviny republiky.Druhou polovinu obsluhuje Max 6.To vše je důsledek nedostatku kvalitních a cenově dostupných autorizovaných servisů.Kdyby přijímal nové zákazníky,tak by se neúměrně prodloužila doba objednávek stálých .Nebo by mohla klesnout kvalita a to p.Mikuš nechce.Mimochodem,vidíte kolik Mazd přibylo za posledních pár let?
 
Když jsem se rozhodoval pro M6 tak jedna z věcí, která je pro mě důležitá byl právě servis u p. Mikuše. Bylo docela zklamání, když jsem tam přijel a on mi řekl, že od tohoto měsíce už neberou nové zákazníky. Tohle mě ani ve snu nenapadlo a nikdy jsem to nezažil, že by mohl být tak dobrý servis, že už prostě nemůže přijímat nové lidi. Hold i čecháčci se k nám začali sr*t a všechno je špatně :D :D :D
 
Asi máte Míro pravdu. Samozřejmě je to jen na p. Mikušovi, koho jako zákazníka přijme a koho už ne. Mě už znovu nepřijjal, protože jsem k němu nejezdil na pravidelný servis. Má to tak nastavené, tak budiž. Jinak na jeho stránkách jsem se nikde nedočetl, že už nové zákazníky nepřijímá. Nevíte, odkud je ten Max 6 a máte na něj nějaký kontakt? Díky.
 
Mohou za tím být důvody, které neznáme. Věk, nemoc, rodina... Když se někomu tak daří a má dobrou pověst, logicky by se nabízelo, že zvedne ceny, přijme lidi a rozšíří firmu. Odmítat zákazníky je v kapitalismu dost zvláštní přístup.
 
To není regulace cenou. Ty schopné lidi musíš zaplatit a na investice si vydělat. Kvalita za lacino je pohádka na dobrou noc.
 
Mohou za tím být důvody, které neznáme. Věk, nemoc, rodina... Když se někomu tak daří a má dobrou pověst, logicky by se nabízelo, že zvedne ceny, přijme lidi a rozšíří firmu. Odmítat zákazníky je v kapitalismu dost zvláštní přístup.
Evidentně pan majitel MAZDA PALKOVICE nepotřebuje a není zastáncem kapitalismu .... já třeba taky a žiji si v pohodě a spokojeně..
 
Tak včera jsem opět navštívil pana Mikuše na pravidelný servis. Olej a filtry (kromě olejového) jsem měl vlastní. Proběhla navíc výměna klínového řemene a brzdové kapaliny + kontrola brzd. Fakturu přikládám.

Faktura_20400072.jpg
 
Tak včera jsem opět navštívil pana Mikuše na pravidelný servis. Olej a filtry (kromě olejového) jsem měl vlastní. Proběhla navíc výměna klínového řemene a brzdové kapaliny + kontrola brzd. Fakturu přikládám.

Zobrazit přílohu 26326
Ono už dnes není dobrým zvykem při výměně klíňáku vyměnit i kladky ????? :confused: To sou mi ale novoty.
 
Po pravdě nevím, v kolika km se má měnit klínový řemen, já mám teď aktuálně 160 000 km a nějaké drobné. Věřím tomuto servisu, neboť má dobré jméno.
 
No ale na faktúre sa píše "klinový" a nie "ozubený" ;)
Na faktuře autorizáku by bylo hlavně fajn OEM číslo, případně číslo dílu výrobce dílů u neautorizáku, aby bylo přesně vidět co to je. Někteří lidé si totiž pod pojmem klínový klidně řeknou že to znamená rozvodový (u starších aut)
Ale tak to už je detail.
Spíš ty kladky mi jsou záhadou. Jestli tam vydrží dalších 160000km se točit a napínat, tak je pak můžeš poslat to Hirošimy do muzea (nebo tu napínací kladku co je origo od INA na Slovensko)
 
Poslední úprava:
Maxi, ty kladky co píšeš, se teda mění s rozvodovovým nebo klínovým řemenem. Jde mi o model M6 GH r.v 2008. Musím totiž vyměnit klínový, ten ktery vidim pod kapotou. Diky, Tom.
 
Back
Top