Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak nějak mám vypozorováno, že těch 5 let je u vozů s i-stop/start-stop výbavou slušný standard a lze tomu asi dost pomoci právě tím, co píše @pantauleoTa výdrž do 5 let mi přijde hodně slabá. U VW jsem prodával auto po 7 letech, tak 1 x v zimě po vánocích (málo jízd) nabití a vždy na 100% ok.
Malo by sa jedná o Yuasu 65ah 520.Tak z mojí origo baterky toho moc nevyčtu, maximálně že je určená pro start-stop system....Zobrazit přílohu 37446
Jaký typ máš té nabíječky CTEK ? Budu jí muset taky koupit, baterka už má 4 roky a ještě jsem jí nedobíjel. Přes zapalovač mi to ukazuje před startem 12,1 V po nastartování tak 14,6 V.Já už automaticky v zimě cca každý týden napojím Ctek nabíječku a nechám dobít. Naštěstí mám auto před barákem, tak to je v pohodě. Parkovat někdě na sídlišti nebo dál od baráku, tak nevím. V šestce jsem to nedělal a baterie vydržela asi 4 roky (moje chyba, nechal jsem ji vybít a pořádně nenabil) a teď na trojce dobíjím, baterii mám originál už přes šest let a pořád dobře drží.
Jo na tu jsem koukal, pak je tam ještě jedna ctek, pro vozy se start stop systémem, ale neumí toho tolik, jako ta první.....takže asi koupím tu chytřejší ?myslim že se bavime o tehle...dokáže nabíjet i AGM, má různé nastavení podle velikosti a typu baterky a umí i oživení baterky pokud je nějakym zpusobem zasulfidovana
Nabíječka CTEK MXS 5.0 12V, 0,8A/5A - s teplotním čidlem (záruka 5let)
Nový model nabíječky CTEK MXS 5.0 umožňuje větší variabilitu volitelných režimů a má zamontované teplotní čidlo, které optimalizuje nabíjecí napětí. Součástí balení: krokosvorky a (očka) M8. Ideální pro automobilové, motocyklové, olověné, gelové AGM, EFB, VRLA, VLA, SLA, WET.www.topbaterie.cz
Myslím, že zrovna tenhle model 6 Voltů neumí. Já jsem na ní ještě dokoupil takovýho gumovýho pavouka jako ochranu proti pádu na zem. A trošku blbne to foliový tlačítko. Motorku mám na ní celou zimu, auta dobíjím dvakrát za rok. Je to dobrá volba.Mám tu základní CTEK MXS 5.0. Mám ji asi sedm let a v té době měli v nabídce jen tři nabíječky. Tuto jsem bral i kvůli nabíjení 6V na motorku. Dnes jsem koukal a mají jen na auto kolem 20 nabíječek.
Jo kecám. Na motorce mám vlastně taky 12V, ale jak má přepínání na malé moto baterie, tak jsem si to spletl. Jo tlačítko mi taky už blbne, ale na několik pokusů se to přepne. Já mám ještě starší model, že musím i přepínat, když je venku pod 5 °C, aby to nabíjelo malinko větším napětím. Ty novější si to už hlídají automaticky.Myslím, že zrovna tenhle model 6 Voltů neumí. Já jsem na ní ještě dokoupil takovýho gumovýho pavouka jako ochranu proti pádu na zem. A trošku blbne to foliový tlačítko. Motorku mám na ní celou zimu, auta dobíjím dvakrát za rok. Je to dobrá volba.
Přikládám možná rovnou manuál, strana 3 (resp. 11), kontrolka č. 7 - proces de facto ukončen (popisek dole pak), tedy nyní už bublat rozhodně nebude.Chci se zeptat, když nabíjíte tím Ctekem MXS 5.0 baterii do plna, zabublá vám aspoň trochu elektrolyt?
Já jí nabíjím od rána už asi 8 hodin, svítí 7 kontrolek kromě poslední a hladina elektrolytu zatím v klidu.....?