• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Battery Management System Inspection Required

  • Vlákno založil Vlákno založil Hyks
  • Datum založení Datum založení
Vďaka za poučenie ohľadne ForScanu ;)

Zmysel riešiť to u starej baterky má podľa mňa len v prípade, že ju hneď neidem kúpiť :). Po skúsenosti so starým autom, kedy cca 8 ročná baterka bola v pohode až do príchodu nízkych teplôt (potom hneď bola KO), som pripravený si novú baterku kúpiť :). Nebudem riskovať, že príde 0° a ja nenaštartujem.
Zatiaľ funguje auto bezchybne.
Souhlas, v zimě jsem ráno úplně normálně nastartoval u mého dieselového BK, dojel 25 km po dálnici a večer si ani neškrtla...hold změny teplot a stará baterie. PS: A nic jsme nezapomněl zhasnout apod. :p Takže asi bychom měli za to hlášení být rádi, u starších aut je to na manuální kontrole...

No právě, proto mi vůbec nedává smysl se "snažit" o mazání chyby, což vůbec nic neřeší.
Tak některý chyby tam budou svítit pořád, i když se vše potřebné vymění, např. čidlo ABS, takže se musí smazat a možná nejen z důvodu, že tě otravuje světýlko na přístrojovce. U Battery Management System Inspection Required to očividně zhasíná samo, ale když se mu po dobití baterie nechtělo, tak jsem mu třeba já pomohl přes ForScan, protože pak nezjistím, zda je stav už ok nebo ne... možná nejet po smazání do Itálie a poskakovat s i-stopem po městě, tak bych měnil baterku dřív.
Záleží na prioritě/důležitosti hlášky - zda je jednotka sama schopná rozhodnout, že je původně chybný stav zase v pořádku nebo ne. Některé hlášky, třeba "kuře" zmizí po restartu auta a může se znovu objevit za delší dobu až se sejdou okolní podmínky k chybě a to můžou být i blbosti a budeš kvůli tomu měnit půlku auta - už to tady taky na fóru dost lidí zažilo. Pokud svítí pořád, resp. pořád se hláška opakuje, tak je už skoro jasný, že se bude něco měnit/řešit, ale samozřejmě je to na citu a zkušenostech - někdo běží hned do servisu, někdo rozumně vyčká, někdo to přepálí a zůstane někde viset... Za mě neplašit, zkusit, ale nepodceňovat :innocent:
 
Tyto hlášky se mouhou objevit (hlavně ta Battery Management System Inspection Required) i když třeba odchází alternátor. A jelikož ty auta nenápadně stárnou, tak zpráv o špatnym altíku uvidíme čím dál více.
Hláška/y sice sama zmizí, ale zůstane v historii paměti závad dokud nedojde k jejímu výmazu.
Jasné, reagoval jsem primárně na komentář .... "2x v priebehu cca 1/2 roka hláška Battery Management... vymazal, dobil baterku...v pohode. Teraz znova.......7,5 roka stará baterka" ..... zde mi to přijde zcela evidentní, protože pokud by byl kaput altík apod, nedalo by se s tím jezdit půl roku a dobíjet jen 2x. Podle mého, pokud by baterka byla ještě OK, tak to časem samo zhasne, ale protože nebyla, upozornění nezhaslo a byla potřeba výměna, jinak se riskuje, že tě to někde nechá.
 
Svítí na mě vzkaz: battery management system malfunction. Nemám diagnostiku , netuším ze kterého konce začít. Kontakty baterie pevné a čisté. Auto jelo bez problému asi 20km až domů. Jediné omezení, které jsem zjistil je, že jde stáhnout jen okénko u řidiče, ostatní ne.
CX5 2019 2.5 benzín, AWD automat
 
Skús dobiť baterku. Možno to este pomoze. Ak je tam este origo baterka a ma uz 5 rokov, tak mozno uz dosluhuje a bude ju treba vymeniť.
 
Back
Top