- 140
Souhlas, v zimě jsem ráno úplně normálně nastartoval u mého dieselového BK, dojel 25 km po dálnici a večer si ani neškrtla...hold změny teplot a stará baterie. PS: A nic jsme nezapomněl zhasnout apod. Takže asi bychom měli za to hlášení být rádi, u starších aut je to na manuální kontrole...Vďaka za poučenie ohľadne ForScanu
Zmysel riešiť to u starej baterky má podľa mňa len v prípade, že ju hneď neidem kúpiť . Po skúsenosti so starým autom, kedy cca 8 ročná baterka bola v pohode až do príchodu nízkych teplôt (potom hneď bola KO), som pripravený si novú baterku kúpiť . Nebudem riskovať, že príde 0° a ja nenaštartujem.
Zatiaľ funguje auto bezchybne.
Tak některý chyby tam budou svítit pořád, i když se vše potřebné vymění, např. čidlo ABS, takže se musí smazat a možná nejen z důvodu, že tě otravuje světýlko na přístrojovce. U Battery Management System Inspection Required to očividně zhasíná samo, ale když se mu po dobití baterie nechtělo, tak jsem mu třeba já pomohl přes ForScan, protože pak nezjistím, zda je stav už ok nebo ne... možná nejet po smazání do Itálie a poskakovat s i-stopem po městě, tak bych měnil baterku dřív.No právě, proto mi vůbec nedává smysl se "snažit" o mazání chyby, což vůbec nic neřeší.
Záleží na prioritě/důležitosti hlášky - zda je jednotka sama schopná rozhodnout, že je původně chybný stav zase v pořádku nebo ne. Některé hlášky, třeba "kuře" zmizí po restartu auta a může se znovu objevit za delší dobu až se sejdou okolní podmínky k chybě a to můžou být i blbosti a budeš kvůli tomu měnit půlku auta - už to tady taky na fóru dost lidí zažilo. Pokud svítí pořád, resp. pořád se hláška opakuje, tak je už skoro jasný, že se bude něco měnit/řešit, ale samozřejmě je to na citu a zkušenostech - někdo běží hned do servisu, někdo rozumně vyčká, někdo to přepálí a zůstane někde viset... Za mě neplašit, zkusit, ale nepodceňovat