• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Battery Management System Inspection Required

  • Vlákno založil Vlákno založil Hyks
  • Datum založení Datum založení
Q85 je EFB, je tedy uvedena jako bezúdržbová. Kdybys ji přeci jen chtěl prodloužit životnost, tak se u ní da elektrolyt promíchat/provařit, tak nějak tu tomu říkají, při tom je třeba ty ventily rozdělat. Ale zároveň to vyžaduje k tomu určenou velmi výkonnou nabíječku, to tvá CTEK 5.0 tuším není ani při tom Recond režimu. Více v tomto vláknu. Případně zde v angličtině https://kuppol.ru/pdf/Mazda Q85_T110.pdf (shr3k to tu někde dával i česky).
 
Tak Nabil som batériu cez recond režim a dal ju naspäť do auta no stále mi píše battery malfunction... Robil som aj tu inicializaciu istop. Tak nevim no
 
Akoze s tym nemam problem. Tolko stovku obetujem, len je mi to cudne, pretoze startovanie je bezproblemove a bateria bola normalne dobita (cca 8 hodin) Skusim sa na to este pozriet rano. Nie je nutny nejaky reset cez diagnostiku?
V pripade ze by som mal kupit novu, viete mi odporucit nejaku kvalitnu AGM bateriu ktora mi bude pasovat? Mazda 6 GJ 2015 wagon
Vdaka.
 
@Wesker Tuším, že už to někdo taky řešil, že baterka víceméně funguje, ale ve skutečnosti je v ní třeba jeden článek skoro KO a auto to nějak pozná. Tím Recond módem tu EFB prostě nezachráníš, potřebuješ víc voltů i ampér. Koupě nové je opravdu nejjednodušší cesta. Akorát nechápu proč trváš na té AGM, když tam máš EFB, která je levnější a s kterou to auto počítá.
 
co som tuna cital tak vacsina ludi vymenili original za AGM. Nemam problem dat nejake eura navyse.
AGM vraj nepodlieha stratifikacii a je odolnejsia. Navyse jazdim kratke trasy a momentalne len 2x tyzdenne, preto potrebujem bateriu, ktora ma nesklame.
Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800 spominal jeden na fore, tak mozno by som objednal tu.
 
AGM nas tu vzpomina urcite daleko vic....je to jak pises..mene problemu lepsi vyuziti..rozdil ceny zanedbatelny...a ten problem s vyskakovani hlasky jsem tu rozepisoval o par stranek driv...proste ikdyz baterka vypada ze je ok tak neni a proste elektronika na aute to zaznamena o neco driv nez ridic..nakonec dojdes do faze kdy to zaznamenas taky..ale ten mesic jezdeni navic te bude potom opravdu stat jen starost z toho kde sehnat nekoho s kabely nebo s adapterem na start.
 
Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800, pul roku, jen pozor chce to trochu pri montazi si s ni pohrat..jde o uchyceni do evropskych aut takze jsou zapusteny kontakty zatimco na origo jsou vys. Ale je to jen o opatrnem prihnuti kabelu nebo vyvyseni baterky
 
Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800, pul roku, jen pozor chce to trochu pri montazi si s ni pohrat..jde o uchyceni do evropskych aut takze jsou zapusteny kontakty zatimco na origo jsou vys. Ale je to jen o opatrnem prihnuti kabelu nebo vyvyseni baterky
Tak tuna https://www.mazdaklan.cz/threads/autobaterie-vyber-nabijeni-inicializace.2922/ autor nespominal ziadne problemy s uchytenim ale na inom fore mal jeden problem s + polom kvoli tomu zapustenemu kontaktu. Tak neviem. Vies mi do spravy poslat foto ako to mas zapojene? Dik
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak baterka sa dnes chytila a hlaska zmizla po paru km.. aj i-eloop znovu funguje.. :) cize trebalo tomu len dat cas
 
Jj cas ukaze...ono to totiz na chvilku vzdycky jeste pak funguje..prave ten cas tomu da stopku...jinak fotka jak to je dane je přesně jak jsi dal odkaz. Mám to uplně stejně a řešili jsme to tu s několika klukama....jde jen o to bud si pohrát s + kabelem..protože ten je delší a je potřeba ho trochu přizpůsobit, nebo potom vzít podložku...cca 2 cm a dat ji pod baterku. Ja to řešil tím přihnutím kabelu...neni to žadny problém.
 
Jj cas ukaze...ono to totiz na chvilku vzdycky jeste pak funguje..prave ten cas tomu da stopku...jinak fotka jak to je dane je přesně jak jsi dal odkaz. Mám to uplně stejně a řešili jsme to tu s několika klukama....jde jen o to bud si pohrát s + kabelem..protože ten je delší a je potřeba ho trochu přizpůsobit, nebo potom vzít podložku...cca 2 cm a dat ji pod baterku. Ja to řešil tím přihnutím kabelu...neni to žadny problém.
1611597698375.jpg
Myslis ten zltocierny napravo? Ja som skor cital, ze svorka na plusku ma vacsi priemer ako je priemer toho zapusteneho vyrezu a ze to bolo mozne dat na pol len z 2/3... ale ked vravis ze je to ok tak pri najblizisiej vymene vezmem tu exide
 
Mám taky novou Exide AGM, asi měsíc. Montáž bez problémů, plusový kabel jsem jen lehce zatlačil "dolů", na svorky sedí jako nočník na pr... :) Jak píše Reddwarf, cena oproti EFB se zanedbatelným rozdílem. Technologicky o krok dál. Uvažoval jsem i o Varta baterii, ale nezávisle na sobě mě několik mechaniků řeklo, že kvalitou nic moc a doporučili právě Exide. Chvilku jsem laboroval s BATT-SOC hodnotou, ale nevědět o ForScanu, tak to ani neřeším.. :-)
 
+ kontakt by neměl být žádný problém, je to standart u všech baterek (o kterých se bavíme) , jinak jde o to jak říkám..kdyby ti neměli kam vejít kabely co jdou do svorkovnice...za mne nejjednoduší varianta je udělat si pod baterku vypodložení..podle mne stací 1-2cm vysoké. baterka je stejne přitažená vrchem přes a to pak podrží všechno pořadne.
 
Zdavim. Poradte mi jinou baterii než yuasa,ta neni k dispozici ikdyz bych ji rád.
Diky.
 
Koupil jsem neochotně exide baterku, ale říkal mi prodejce, že je u start stopu nutný ji nějak inicializovat do počitače, je to tak?
 
Dobrý den, dnes ráno mi vyskočil stejný problém. Bylo to pravděpodobně z důvodu 5 minutové jízdy, když byly 3 stupně. Baterii jsem částečně dobil a následně do plna externí nabíječkou. Kontrolka závady zmizela následně po odpojení negativního pólu baterie a čidla a následného zapojeni. Chci se zeptat byl tento postup v pořádku, nebo mám očekávat brzký návrat závady ? Předem děkuji za odpověď.
 
Back
Top