Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Dobře, děkuji moc za odpověď a uklidnění.Su iste postupy ako znovu spojazdnit istop ci i-eloop ale aj tento postup je v poriadku pokial kontrolky zmizli.
Ak sa znovu ukazu po kratkom case tak treba novu bateriu.
Ja som si to aj myslel, ale nebol som si istý. Radšej sa spýtam než ju tam dám a potom nepôjde reklamovať ? ďakujem za rýchlu odpoveď.Na první pohled se liší asi jen tím, že má místo 80Ah 82Ah, což bude ve výsledku ještě lepší. Dal bych jí tam
Ale ved to nie je urcene pre dizle? Ten rozmer by vobec nemal pasovat do benzinu.Ahojte všetci vo spolok, po pol roku s občasnou hláškou (teda v zime častou), som si včera objednal veľa krát spomínanú baterku Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800, ale dnes mi prišla AGM 12V 82Ah 800A EK820. Viete mi poradiť či to bude pre mazdičku (6 GJ Wagon, 2.0 107kw)v poriadku? Alebo ju mám vrátiť? Do elektriny sa vôbec nevyznám.
Protože jsi si koupil baterku vhodnou pro diesel. Na staré máš 65Ah/520A a na nové 82Ah/800A… Proč?
Zdravím, měl jsem taky tuhle hlášku, po dobití baterky zmizela, pak se zase objevila - znovu jsem dobil, musel jsem ale vymazal chybu ForScanem a je to už několik měsíců bez hlášky. Pro jistotu jsem koupil novou baterku (polovina září), měli jsme jet do Itálie, ale nakonec jsem se na výměnu vykašlal a ta dlouhá cesta asi baterce prospěla a pak jsem jí ještě pomohl vypnutím i-stopu by Shr3K Zatím jsem bez téhle hlášky...bohužel mám teď ale jinou komplikovanější :-(Já jezdil s hláškou Battery Management... skoro rok ? Dobití pořádnou nabíječkou pomůže max na několik dní.
Vydrží ale ještě poměrně dlouho, než úplně zdechne.
Pokud to jsou auta z roku 2016 a starší a máte tam stále origo Aku, rovnou počítejte s výměnou za novou. Zvlášť pokud jde o Diesel.
Už jsme ale měnili i na 2018 benzínu 2.5.
Když se s autem pravidelně jezdí, měla by vydržet delší dobu. Jakmile auto dlouho stojí, zdechne většinou dřív.
Protože správný postup je napojení auta na diagnostiku (třeba ten ForScan), následně zjištění konkrétního kódu chyby a poté, pokud to povaha chyby umožňuje, se dá povel na vymazání chyb.Zdravím... Minule mi 2. krát v priebehu cca 1/2 roka nabehla hláška Battery Management... Vtedy som ju vymazal, dobil baterku a auto išlo v pohode. Teraz znova a je to OK. Predpokladám, že vo veku 7,5 roka je "baterka" pomaly zrelá na výmenu. Už mám prejdenú tému tu na fóre ohľadne batérie = viem, čo kúpiť... Ale ešte chvíľu to skúsim s "mojou starou".
Len by som sa pozastavil nad tým, že som tu (v tejto téme) akosi nenašiel spôsob, ako vymazať chybu. Ja som to robil približne podľa videa (funguje to aj na "Battery Management System Inspection Required"):
1. vypnúť motor
2. zapnúť zapaľovanie
3. stlačiť i-stop na 3 sek (stihnúť to do 5 s po vykonaní bodu 2)
4. naštartovať
5. stlačiť i-stop na 3 sek
6. počkať, kým dobliká zelené i-stop (ak bude blikať)
7. "reštartovať" motor...
HOTOVO
Tak som to robil a funguje to Po vykonaní akcie už nevybehla hláška ani pred dobitím batérie (pred nabíjaním mala baterka okolo 12,2 až 12,4 V po nabití cca 14,4 až 14,6).
Bežne sú na internete aj rady, že je potrebné nechať motor bežať 10 minút...
Zaujal ma postup "M36" = "musel jsem ale vymazal chybu ForScanem"... Otázka znie - prečo tak komplikovane?
Dává smysl to vůbec řešit, když se to u takto staré baterky objeví za chvilku znovu, pokud se nevymění? A pokud jí vyměním a "zaučím", hláška sama zmizí.... Len by som sa pozastavil nad tým, že som tu (v tejto téme) akosi nenašiel spôsob, ako vymazať chybu...
Tak očividně souvisí tyhle hlášky hlavně se stavem baterie, alespoň z fóra a vlastní zkušenosti bych to tak viděl, když sama zmizí po dobití/delší jízdě nebo výměně baterie. Ty gelový baterie zvládají i-stop, ale jsou náročnější na nabíjení a ta elektronika, co to hlídá, je super citlivá na stav... Každopádně, když se hláška objevuje pořád znovu, tak by bylo dobré zjistit proč, třeba to nebude baterkou a Penny se může stát, že zůstane někde stát v odstavném pruhuDává smysl to vůbec řešit, když se to u takto staré baterky objeví za chvilku znovu, pokud se nevymění? A pokud jí vyměním a "zaučím", hláška sama zmizí.
Trochu mi to připomíná, jak Penny z BigBangTheory přelepovala červenou kontrolku "check engine" 🤣
No právě, proto mi vůbec nedává smysl se "snažit" o mazání chyby, což vůbec nic neřeší.Tak očividně souvisí tyhle hlášky hlavně se stavem baterie, alespoň z fóra a vlastní zkušenosti bych to tak viděl, když sama zmizí po dobití/delší jízdě nebo výměně baterie. Ty gelový baterie zvládají i-stop, ale jsou náročnější na nabíjení a ta elektronika, co to hlídá, je super citlivá na stav... Každopádně, když se hláška objevuje pořád znovu, tak by bylo dobré zjistit proč, třeba to nebude baterkou a Penny se může stát, že zůstane někde stát v odstavném pruhu