- 2 675
Vcetne homologace?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Je to přímo v Pardubicích.Jestli máš na mysli chlumecký Laityng, tak ten má homologované univerzály a na ně vaří jen koncovky, ty homologaci nepotřebují. Většinou to je tak, že tyhle firmy používají homologované univerzální tlumiče a na ně vaří koncovky, na trubky atp. žádná homologace potřeba není, to jsou běžné náhradní díly.
Tak mi to nedalo a oslovil jsem @Sith -em zmiňovaný BSR Czech. Poslali mi nabídku na 3 varianty lišící se v koncovkách - vše německý výrobce FOX. Všechny varianty jsou za stejnou cenu 16.984,- Kč. Všechny tyto produkty mají homologační schválení pro provoz na veřejných komunikacích. Dodání do týdne. Součástí nabídky je i pro zachování plné záruky odborná montáž v jejich certifikovaném montážním centru.
Zobrazit přílohu 12884 Zobrazit přílohu 12885 Zobrazit přílohu 12886
Taky mi to za studena lehce bubla, kontrolovala se tesnost celeho potrubi. Je to uvnitr, zrejme odesly prepazky katu. Nicemu to nevadi, jen tem usimChtěl bych se zeptat, jeslti někdo neměnil výfuk za něco "konfekčního". Mám pocit že při studeném motoru to slyším výrazně hlučnější než býval. S rostoucí teplotou se to trochu zlepší, ale bublá to pořád. Auto je GH 2.0 benzín , má najeto 200 tisíc.
Je nějaká možnost zkontrolovat jak těsnost, tak i funkčnost tlumičů výfuku? Nebo se na to vykašlat a jezdit?
Původní roury jsou nerez, ale nevím jak je to s vnitřkem tlumičů, jestli taky vydrží tolik.
díky za informace.