Mazda 6 Gh 2.5 výbava sportline.
Dával jsem plně funkční auto do servisu, jen na vyměnu oleje, klima atd. Mimo to jsem chtěl zapojit GPS locator, který se zapojuje na permanentní +/- a AC. Při přebrani není problém, dáme pod spínačku. Dnes telefon, sry máš to hotové, jen na tu GPS si netroufneme, s tím zapojení přes spínačku je problém. (jen pro komplet info) Posílám kamaráda auto vyzvednout (jsem na dovolené). Při přebírání hlásí palubka chybu, že není sparovany klíč a samozřejmě nejde startovat. Údajně při servisovani a před prebranim vše ok, závada se vyskytla prý právě tehdy. Ok, asi slabá baterka v klíči, posílám pro druhý klíč.
Následuje telefon, že dotazem Mazdy bylo zjištěno, že právě došlo k náhodné poruše zámku řízení, který teď nefunguje a prý je to častá a nahodila závada, jejíž oprava je cca 20t.
Takže moje dotazy, skutečně je to tak časté závada u Mazdy?
Je možné ji odstranit jinak, než výměnou zámku a řídící jednotky (údaje koupit z vrakace jinou sadu a na tu pak naklonovat stávající ŘJ.
Webu možné ten zámek řízeni z jednotky jen vymazat.
Je možné auto nastartovat přes tuto poruchu? (údajně je na videu z jeho kamer, že auto na parkoviště odstavil, takže do přebrani jelo)
Nechci servis z ničeho podezrivat, ale prostě jsem teď řádně vytoceny a x km od baráku nemůžu nic řešit a na místě jsem nebyl. Ale dal jsem auto v bezvadném stačí jen na běžné věci (olej, klima, kontrola brzd) za pár korun a zpět mám nepojizdne auto s předpokládanou opravou 20t.
Prosím nerozebirat varianty typu, že by to měl uhradit servis a ostatni pohádky,ale čistě jen tu technikou stránku, max jestli to nemohlo být způsobeno jejich vinou a jak to zjistit.
edit Vitus: opraven nadpis
Dával jsem plně funkční auto do servisu, jen na vyměnu oleje, klima atd. Mimo to jsem chtěl zapojit GPS locator, který se zapojuje na permanentní +/- a AC. Při přebrani není problém, dáme pod spínačku. Dnes telefon, sry máš to hotové, jen na tu GPS si netroufneme, s tím zapojení přes spínačku je problém. (jen pro komplet info) Posílám kamaráda auto vyzvednout (jsem na dovolené). Při přebírání hlásí palubka chybu, že není sparovany klíč a samozřejmě nejde startovat. Údajně při servisovani a před prebranim vše ok, závada se vyskytla prý právě tehdy. Ok, asi slabá baterka v klíči, posílám pro druhý klíč.
Následuje telefon, že dotazem Mazdy bylo zjištěno, že právě došlo k náhodné poruše zámku řízení, který teď nefunguje a prý je to častá a nahodila závada, jejíž oprava je cca 20t.
Takže moje dotazy, skutečně je to tak časté závada u Mazdy?
Je možné ji odstranit jinak, než výměnou zámku a řídící jednotky (údaje koupit z vrakace jinou sadu a na tu pak naklonovat stávající ŘJ.
Webu možné ten zámek řízeni z jednotky jen vymazat.
Je možné auto nastartovat přes tuto poruchu? (údajně je na videu z jeho kamer, že auto na parkoviště odstavil, takže do přebrani jelo)
Nechci servis z ničeho podezrivat, ale prostě jsem teď řádně vytoceny a x km od baráku nemůžu nic řešit a na místě jsem nebyl. Ale dal jsem auto v bezvadném stačí jen na běžné věci (olej, klima, kontrola brzd) za pár korun a zpět mám nepojizdne auto s předpokládanou opravou 20t.
Prosím nerozebirat varianty typu, že by to měl uhradit servis a ostatni pohádky,ale čistě jen tu technikou stránku, max jestli to nemohlo být způsobeno jejich vinou a jak to zjistit.
edit Vitus: opraven nadpis
Poslední úprava moderátorem: