• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Chyba klíče - zámek volantu

  • Vlákno založil Vlákno založil mmks
  • Datum založení Datum založení
Trochu obnovím toto vlákno, totožná závada potkala minulý týden i mě. Servis diagnostikoval rovněž spínací skříňku (zámek řízení), cena nové bohužel ranec, ale co se dá dělat. Zajímalo by mě, zda se autorovi tohoto vlákna závada už neobjevila a opravdu stačilo provést jen reset jednotky?
 
Trochu obnovím toto vlákno, totožná závada potkala minulý týden i mě. Servis diagnostikoval rovněž spínací skříňku (zámek řízení), cena nové bohužel ranec, ale co se dá dělat. Zajímalo by mě, zda se autorovi tohoto vlákna závada už neobjevila a opravdu stačilo provést jen reset jednotky?
Mě měnili spínací skříňku a ještě řídící jednotku k tomu, vše ve Zlíně a materiál skoro 70 tis,nemohli na to dojít,na konec se tam objednali nový a je to v pohodě
 
Tak nevím jestli Ti tu RJ neměnili zbytečně, dle mého servisu opravdu stačí vyměnit "spínačku", tak uvidíme, snad mají pravdu. Auto už mám a zatím šlape...Klepu :innocent:
 
Tak nevím jestli Ti tu RJ neměnili zbytečně, dle mého servisu opravdu stačí vyměnit "spínačku", tak uvidíme, snad mají pravdu. Auto už mám a zatím šlape...Klepu :innocent:
Když vyměnili spínačku tak to nefungovalo,museli ještě právě tu jednotku a pak to jelo

70tis. je skoro polovica hodnoty auta
Třetina zhruba,v téhle specifikaci v benzínu
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj,
Mám M6 GH r.v. 2009, ale to starší klíčové startování. Nedávno vznikl problém s nastartováním. Otočím klíč do polohy 1, vše v pohodě naběhne a kontrolky svítí. Když otočím do polohy 2, kontrolka žhavení se normálně rozsvítí a zhasne, pak zkusím nastartovat a nic. Kontrolka imobilizéru zhasne. Kontrolky ABS OFF a DSC OFF se střídavě rozsvítí a zhasínají. Svítí ta kontrolka s volantem. Startování stále ani ťuk. Když to zkusím cca 3x, pak auto jenom 3x zapípá. Akumulátor jsem nabil a ukazuje klidové napětí bez zátěže 12.9 V. Při otočení do polohy 2 a startování je na něm napětí pořád 12,4 V.
Podařilo se mi to před 3 týdny rozchodit, auto nastartovalo, když jsem při startování trochu zkroutil klíč. Pak to normálně 2 týdny fungovalo jako hodinky při každém startování. Od minulého čtvrtka opět stejný problém a už to vůbec nejde nastartovat. Autobaterii jsem opět dobil, tím to není. Vyměnil jsem baterie CR1620 v obou dálkových ovládáních za nové. Navíc mi teď přestalo fungovat i dálkové ovládání dveří a už to lze otevřít a zavřít jenom klíčem u řidiče. Problém může být, že odešel zámek zapalování s imobilizérem nebo i řídící jednotka imobilizéru. Nebo jenom ta cívka / přijímač okolo zámku. Už jsem objednaný do autorizáku, ale rád bych tam dojel po vlastní ose.
Včera jsem to napojil přes konektor ELM327 na FORScan Lite a ukazuje to chybu v řídící jednotce motoru P1260: Diebstahlversuch ermittelt. Fahrzeug wegfahrgespert (Sdělen pokud o krádež. Auto zablokováno k jízdě). Můžu tu chybu vymazat a zkusit nastartovat? Tou dignostikou bych nerad něco podělal, vůbec tomu nerozumím. Pak to ukazuje ještě DTC v ABS a EPS, ale to jsem zatím blíž nezkoumal.

IMG_8088.PNG IMG_8089.PNG
 
Ahoj tak jen doplňuji, že ta chyba P1260 vymazat nijak nešla. Auto absolutně nešlo nijak zprovoznit. Odtáhl jsem to na Spořilov, technik na diagnostice s tím celkem bojoval. Nejdřív zjišťovali, zda to lze vyřešit výměnou zámku řazení s imobilizérem, ale tím to nebylo. Nakonec z toho vyšlo, že prý byla dost koroze na některých řídících jednotkách, došlo zřejmě někde ke zkratu a jejich poškození. Takže se musela vyměnit řídící jednotku karoserie BCM, řídící jednotka motoru a celá přístrojová deska s rychloměrem. To na Spořilově naštěstí akceptovali, že se tam daly starší díly od Auto Dufek Měchenice a i za práci to bylo celkem rozumné, takže nakonec oprava celkem za 26 000 Kč. Po opravě lze odemykat pouze klíčem. Aby začalo fungovat centrální zamykání, tak jsem si musel objednat ještě novou řídící jednotku centrálního zamykání, která vyšla na 5500 Kč a to mi tam ještě budou montovat.
 
Některé ER a GH, co jsem kdy chipoval, měly spoje ve strašném stavu... Zapojíš do OBD kabel, rozbliká se celá palubka, často se nejde spojit, náhodné chyby atp.
 
Tak jsem v tom taky, podobnej problem - nemuzu nastartovat - cerveny klicek + tl. start.

MAZDA 6 GH 2.5 MRZ KEYLESS SYSTEM

Zacalo to spatnou funkci otevirani kufru tlacitkem ve svetle kufru.
Pote byl problem se startovanim, mohl jsem nastartovat az napodruhe, prvni zmacknuti neudelalo nic. Asi za tyden uz neslo vubec nic.

Co jsem zjistil - nekomu stacilo zajet do servisu a za 2900KC mu opravili zamek razeni, problem byl s podpetim baterie a naslednym rezimem proti kradezi -https://www.mazdaklan.cz/threads/nestartuje.3372/ - Zdanda Hory. Nevim presne co mu tam udelali a kde v Praze to bylo, to jeste zkusim zjistit.

Dalsi casto pisete o vymene toho zamku razeni. To bude asi ten samy problem..

Taky jsem cetl o vymene zadni anteny a tlacitkach ve dverich - https://www.mazdaklan.cz/threads/sv...-key-vymena-mikrospinace-na-klice-dveri.1120/ + tady

Jelikoz tady je asi nejobsahlejsi diskuze k tomuto problemu, chtel bych to zde trosku shrnout, pro dalsi kdo spadnou do podobneho pruseru :D

Je tedy potreba proverit:
- stav baterie (napeti nad 12.4V)
- baterie v klickach / kartach
- uzemneni baterie
- tlacitka zamykani prednich dveri (obe)
- tlacitko odemykani kufru
- pojistky
+ zkusit nastartovat s klickem ve zdirce pod volantem

Co dal, co jsem jeste neudelal:
- diagnostika (trosku problem, kdyz to auto ani nezapnes)
- zadni antena, nebo jina
- oprava / vymena zamku rizeni
- dal zatim nevim a doufam, ze se tam ani nedostanu a uz to brzo poslape..

Prosim o doplneni, pokud jsem neco zapomnel nebo pokud mate nekdo nejake dalsi tipy co zkusit proverit..

Aktualni dotazy:

1- Kde ta zadni antena je a kde bych ji mohl sehnat?
2- Da se to nejak napojit na diagnostiku, kdyz to nejde ani zapnout, prisel na to nekdo jak?
3- Doporuceni na dobrej servis v Praze a okoli?

Jakmile zjistim neco noveho, dam vedet.

Diky vsem za rady, a ze se tu delite o sve zkusennosti a tim nam hodne pomahate. A hlavne nasim penezenkam..
 
1- Kde ta zadni antena je
Zadní anténa je v kufru pod podlážkou v prostoru rezervy, zhruba uprostřed jakoby z druhé strany nárazníku (teda u Wagonu, ale asi to bude stejně i sedan/lift). Když vyndáš polystyren, tak ji najdeš... Druhá je tuším hned za zadními sedačkami, odstrojit celé spodní plato kufru a měla by být vidět.. No a nakonec třetí je někde za ovládáním klimatizace, tou si ale nejsem úplně jistý...
 
Hledej tohle:
20190323_173344.jpg
Malá oprava, ta zadní anténa je v originálu nejspíš zvenku. Mezi zadním nárazníku a zadním plechovým "domečkem" pro rezervu (sorry, nevím jak to líp nazvat). Musíš vlézt zezadu pod auto a tam bude přišroubovaná. Já ji mám přestěhovanou dovnitř kvůli tažnému...
 
Tak jak na to koukam na netu, tohle je spis senzor zadniho narazu, podle cisla, ne antena pro keyless..
 
Zdravím,

Rád se podělím o své zkušenosti.

Mám stejný problém s Mazdou 6 GH 2010 “nenalezen klíč ve vozidle” klíč s vykřičníkem.

Auto nevykazovalo žádné poruchy, z ničeho nic vyplivlo a s autem jsem nedokázal nic udělat. Vyměnil jsem autobaterii i baterky v dálkáčích, bohužel nic z toho nepomohlo. Pojistky proměřený bez problému.

Dostat se diagnostikou do mrtvého auta který nedokážete klíčem pustit do polohy 1 byl oříšek. Nakonec jsem našel autoelektrikáře s dobrými znalostmi i diagnostikou. Oba klíče museli být ven z auta a minimálně metr od auta. Poté se s diagnostikou dokázal připojit k vozidlu, vymazal chyby a auto na 3 týdny šlapalo. Dokud se chyba neobjevila znovu. Záznamy z diagnostiky jsou v příloze.

Minulý týden bylo auto v servisu zaměřený na imobilizery/ klíče, bohužel chybu nedokázal vyvolat aby přesně určil chybu, jediný co jsem se dozvěděl, že nejspíš bude chyba v zámku volantu, která následně zablokuje auto, cena zámku >20.000,-


Pokud někdo další máte vlastní zkušenosti s tímto problémem prosím o radu, jaký byl postup, co je potřeba udělat. Zároveň bych rád pořídil OBDII diagnostiku kterou bych dokázal případnou chybu vymazat sám, ale nejsem si jistý jestli to s diagnostikou do 2 tisíc zvládnu.

Děkuji za všechny cenné rady

C5BC5C25-54F1-4C5B-AEC0-DA23BC5E137F.jpeg F0397E48-A98E-4961-8263-34D2D78E466C.jpeg CDAD7855-4A5F-4BFE-ABE8-F431E16E5B2B.jpeg A5AB9AD0-89F1-49AF-A8A1-F83AF6CA4BA1.jpeg
 
Zdravím,

Rád se podělím o své zkušenosti.

Mám stejný problém s Mazdou 6 GH 2010 “nenalezen klíč ve vozidle” klíč s vykřičníkem.

Auto nevykazovalo žádné poruchy, z ničeho nic vyplivlo a s autem jsem nedokázal nic udělat. Vyměnil jsem autobaterii i baterky v dálkáčích, bohužel nic z toho nepomohlo. Pojistky proměřený bez problému.

Dostat se diagnostikou do mrtvého auta který nedokážete klíčem pustit do polohy 1 byl oříšek. Nakonec jsem našel autoelektrikáře s dobrými znalostmi i diagnostikou. Oba klíče museli být ven z auta a minimálně metr od auta. Poté se s diagnostikou dokázal připojit k vozidlu, vymazal chyby a auto na 3 týdny šlapalo. Dokud se chyba neobjevila znovu. Záznamy z diagnostiky jsou v příloze.

Minulý týden bylo auto v servisu zaměřený na imobilizery/ klíče, bohužel chybu nedokázal vyvolat aby přesně určil chybu, jediný co jsem se dozvěděl, že nejspíš bude chyba v zámku volantu, která následně zablokuje auto, cena zámku >20.000,-


Pokud někdo další máte vlastní zkušenosti s tímto problémem prosím o radu, jaký byl postup, co je potřeba udělat. Zároveň bych rád pořídil OBDII diagnostiku kterou bych dokázal případnou chybu vymazat sám, ale nejsem si jistý jestli to s diagnostikou do 2 tisíc zvládnu.

Děkuji za všechny cenné rady

Zobrazit přílohu 43219 Zobrazit přílohu 43220 Zobrazit přílohu 43221 Zobrazit přílohu 43222

Ahoj, me uplne to same. Je to k po......

Nejdrive to zacalo blbnutim tlacitka otevirani kufru, tak jsem ho vymenil, pak jsem odpojil i tlacitka zamykani dveri, jelikoz to nekdo taky resil, ale nemelo vyznam, ani nova baterie a kontrola pojistek.. to jsou vse spise duvody, proc to auto nejde nadalku otevrit, ale tohle je jiny pripad..

Posleze jsem nechal udelat diagnostiku, nahlasilo to chybu zamku volantu, tu smazali a hned druhy den uz to opet nenastartovalo. Takze odtah do servisu, kde se timto zabyvaji, nejdrive se to snazili opravit, ale to jim neslo, pry spalena soucastka - podle me nejaky cip/procesor, tak objednali nahradni dil z vrakoviste a pry to zvladnou vymenit a preprogramovat klice na novy dil. No tak uvidime. Vic zatim nevim. Jen jsem zjistil, ze jsou tam dve soucastky, kterych se to tyka, jedno je imobilizer (GS3M66938A) a druhy je zamek volantu (GAA96615XD). Ale zatim presne nevim, co je muj pripad.

Kazdopadne bych take ocenil, pokud by nekdo poradil diagnostiku do 10 tisic, s kterou to lze diagnostikovat, i kdyz to auto nejde zapnout, to jsem zatim nikde nenasel. Jeste jsem to chtel nechat uplne zrusit, ale na to pry emulator nemaji, jinde to jde, tady u toho vozu to pry neumej.

Jelikoz nechci aby se to nekdy opakovalo, tak ted HLEDAM:
- DIAGNOSTIKU do 10tis. ktera se umi napojit na auto aniz by bylo potreba ho zapnout
- nekoho, kdo umi ten po... IMOBILIZER uplne vypnout

Drzim palce a jakmile budes vedet neco vic, urcite napis. Cus. Lubas
 
Ahoj, me uplne to same. Je to k po......

Nejdrive to zacalo blbnutim tlacitka otevirani kufru, tak jsem ho vymenil, pak jsem odpojil i tlacitka zamykani dveri, jelikoz to nekdo taky resil, ale nemelo vyznam, ani nova baterie a kontrola pojistek.. to jsou vse spise duvody, proc to auto nejde nadalku otevrit, ale tohle je jiny pripad..

Posleze jsem nechal udelat diagnostiku, nahlasilo to chybu zamku volantu, tu smazali a hned druhy den uz to opet nenastartovalo. Takze odtah do servisu, kde se timto zabyvaji, nejdrive se to snazili opravit, ale to jim neslo, pry spalena soucastka - podle me nejaky cip/procesor, tak objednali nahradni dil z vrakoviste a pry to zvladnou vymenit a preprogramovat klice na novy dil. No tak uvidime. Vic zatim nevim. Jen jsem zjistil, ze jsou tam dve soucastky, kterych se to tyka, jedno je imobilizer (GS3M66938A) a druhy je zamek volantu (GAA96615XD). Ale zatim presne nevim, co je muj pripad.

Kazdopadne bych take ocenil, pokud by nekdo poradil diagnostiku do 10 tisic, s kterou to lze diagnostikovat, i kdyz to auto nejde zapnout, to jsem zatim nikde nenasel. Jeste jsem to chtel nechat uplne zrusit, ale na to pry emulator nemaji, jinde to jde, tady u toho vozu to pry neumej.

Jelikoz nechci aby se to nekdy opakovalo, tak ted HLEDAM:
- DIAGNOSTIKU do 10tis. ktera se umi napojit na auto aniz by bylo potreba ho zapnout
- nekoho, kdo umi ten po... IMOBILIZER uplne vypnout

Drzim palce a jakmile budes vedet neco vic, urcite napis. Cus. Lubas
Nový zámek 540 USD https://www.ebay.com/itm/324208306451
380 dokonce https://partsouq.com/shop/product/GAA96615XD-mazda-lock-steering/14002898
 
Tak konecne vyreseno, sice to bylo v servise 3 tydny, nez to dali dokupy, ale poedlo se - odpojeni zamku rizeni a nahrati emulatoru do ridici jednotky, jako ze tam ten zamek stale je. Uz by se to nemelo opakovat. Takze celkem dobra alternativa pro ty, kteri nechteji kupovat novy zamek.
 
Zdravíčko, potřebuji zjistit, kde se nachází na mazdě GG přijímač pro dálkový centrál, protože musím tak pět krát stisknout než se otevře. Zkoušel jsem znovu párovat zamykání a pohoda, ale nejde mi dálkou zamykat. Při zamčení klíčem ani nebliknou směrovky... Díky za info
 
Tak konecne vyreseno, sice to bylo v servise 3 tydny, nez to dali dokupy, ale poedlo se - odpojeni zamku rizeni a nahrati emulatoru do ridici jednotky, jako ze tam ten zamek stale je. Uz by se to nemelo opakovat. Takze celkem dobra alternativa pro ty, kteri nechteji kupovat novy zamek.
Prosimte muzes toto zverejnit? Myslim jmeno servisu,protoze to je NAPROSTO zasadni sdeleni/informace

Diky za vsechny nas zvedave
 
Back
Top