Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Vcera jsem byl na diagnostice a mam tu samou chybu,mechoš říkal, že to vidí na pridrene klapky, shání nějakou opravnou sadu, víc řeknu jak bude hotovoZdravím, nrmate někdo zkušenost s chybkou p2009 ? Myslel jsem ze je to pricpany vzduchovy filtr ale chybka se objevuje i po výměně filtru a vyčištění váhy vzduchu. Při zátahu nasava cca 180 g/s a kdyt neni uplne zaharatej tak i prez 210. Mate někdo tip co s tím?
Jj presně to co máš vyfocené,nedávno jsem ho měnil cena cca1400,- vyměnil jsem ho sám a auto zatím šlape okTak jsem našel další dva jak píše "Derl" jsou hned vedle toho plastového krytu a jsou vedle sebe.
Zkoušel jsem ještě při volnoběhu a vymazané chybě postupně odpojovat jestli některý z nich nehodí chybu P2009 - světe div se žádná chyba a žádná změna chodu motoru jen u jednoho 4M5G-9A500 jsem pocítil změnu chodu motoru - a to po odpojení snížení otáček - po znovu zapojení opětovné zvýšení otáček. Což by napovídalo pokud jde o ventil, který "víří vzduch ve válci", že by mohlo mít vliv i na otáčky (více vzduchu - více otáček?), ale proč po odpojení nehlásí chybu? Teď mám vše zapojené a při nastartování zůstala kontrolka svítit.
Přidávám ještě foto a prosím o radu zda jde o tento ventil.
Děkuji
Zobrazit přílohu 5258