• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

No jo no, v benzínu to tam teče, taky mimo jiné kvůli tomu jsem pořídil záložní vozidlo na nákupy s menším motorem bez turba. :D
 
... krásných 504000,- Kč za 296000km ...
Takze to vychazi na peknych 1.7 na kilometr za palivo. Tak jsem si spocital, kolik to vychazi v mem pripade (u stavajici GJ) ... no a jsem v podstate na 3.0 tedy o nejakych 76% vic ... bleh :oops:.
 
No, ale kdo by si kupoval 2,5 benzín kvůli spotřebě???? To je čirý nerozum. To je nesrovnávatelný.
 
Se koukni za kolik s 2,5 tady jezdi nekteri mistni kluci. To je spotreba jak u TDI :)) ono se s tim da jezdit za malo, ale ne po Praze a ne s Terym nebo se mnou....
 
Ja jazdim s 2.5 priemerne za 7.2 bez toho, aby som sa obmedzoval. S predoslym 2.0 benzinom za cca 6.5 a predtym dieslom 2.2 za cca 6. Rovnake trasy, rovnaky styl jazdy. Resp. s 2.5 castejsie predbieham :)
Zase na druhej strane musim priznat, ze "moja trasa" znamena malo mesta, 20% dialnice a zvysok okresky.
 
Kamarad z Prahy ma první generaci vw tuareg V10 TDI a když jsem v tom jel tak bych skoro nepoznal ze to byl chrochtak. Super odhlucnene auto,dvojitá skla atd
 
Mel jsem vsak divny pocit s rizenim v ruce pri zatahu auta ... jakoby to plavalo. Nedokazu to popsat, neznam takove veci. Jestli to je tim, ze to auto v zatahu zene zadni naprava (a ja jezdil vzdy jen z predokolkama) nebo tim jinym vyvazenim (jezdil jsem vzdy jen s "vse na predku"), takze pri akceleraci tak dobre neridi predni kola? Nevim, nejsem odbornik. Ne, ze bych mel pocit, ze sjedu z dalnice do svodidel, ale najednou to bylo takove ... volnejsi.
Shodou okolnosti mi vcera kolega posilal video ...

... a zhruba v tech 5:30 jsem videl neco, co by mi presne odpovidalo tomu, co jsem popisoval. Jakmile tomu nalozil plny plyn, zacal kvedlat volantem. Do te doby jej drzel pevne rovne a po tom, co prestal zrychlovat, tak take. Jasne, tady ve videu je precejen udajnych moc koni, ale ... asi genericke chovani vykoneho auta? To je tim, ze si to priklekne na zadni a predni kola "ztraci" grip? Myslel jsem si, ze tohle se stava jen fakt silnym zadokolkam a ne i u ctyrkolek.
 
Mame zadokolky... drive nektere i silnejsi... a ani se to nehne pri pridani plynu. naopak, na volantu to je naprosto klidny, protoze tam neprechazi vibrace z hnane napravy.

Zadokolka je masakr predevsim do zmrzlyho kopce... to mas hodne veselej zadek i s ESP. Zlatej x-drive a snad i predokolka.

tomu autu se proste dopredu, zvlast pri neprotazeny ceste, nechce.

Z kopce je to naopak prijemne klidny.
 
Dovedl bych si představit v garáži... https://www.volkswagen.cz/novy-touareg
Vyjimecne musim uznat to stejne. Ikdyz se bezne SUV a VW branim, tak tohle se mi svym zpusobem libi ... samozrejme v R-Line Black Style, jinak je to zas cinska tovarna na chrom :D.

BTW: co bmw 4.. neuvazoval jsi?
Neuvazoval jsem. Ja nepotrebuju nutne auto GT typu. Jen me proste Stinger zaujal, libi se mi a je cenove, kam bych jeste tak nejak dosahl. Jak jsem jiz zminoval nekde v jinem tematu @Krabat-ovi, me ta premiovka trosku odpuzuje a tak jsem se ani nebyl v salone zeptat, co by to realne stalo (ikdyz je pravda, ze jsem jednou, asi ve slabsi chvilce pred Vanocema, zavital do Audi salonu). Cenikove je BMW nekde jinde, ale treba by se to nejakyma slevama srazilo na neco rozumneho, ale dost pochybuju.
 
Cenikove je BMW nekde jinde, ale treba by se to nejakyma slevama srazilo na neco rozumneho, ale dost pochybuju.

no a zkousel jsi se do tech aut posadit? :)

a) nemusis koupit bawo v plny palbe (ale samo muzes :cool:
b) 15-20% by se melo dat stlacit dolu, pokud to neni uplne novej model
 
no a zkousel jsi se do tech aut posadit? :)
Nezkousel ... co kdyby se mi to nedejboze zalibilo? Kdo pak bude na ty premiovky vydelavat? :D
Jasne, ze nemusim v plne palbe, ale i tak si myslim, ze to s 20% slevou uplne nebude stacit. A za tu znacku a komfort se mi zase moc priplacet nechce. No ... beztak to vypada, ze nakonec se koupi Insignia Country Tourer a bude po srande :D.
 
Jasne, ze nemusim v plne palbe, ale i tak si myslim, ze to s 20% slevou uplne nebude stacit.

no jo.. ale kdyz porovnas dilenske zpracovani... tak se uz pal blbe vraci zpet.

Podívej.. BMW nemusi byt extra drahe... oni jsou nastaveny imho tak, ze dřou ty, co to a) neresi, b) tomu nerozumi.

Pokud vis, co si NE-objednat, co NE-kupovat ve znackovym obchode.. a naopak KDE koupit dily atd... nemyslim, ze bys zaplatil o moc vice nez u Mazdy. Ano, nesmis si koupit elektrony za 90 tisic, masazni sedadlo za 270 tisic atd.

A uprimne.. pristup v Inveltu je zatim neporovnatelny s cimkoliv, co jsem videl u Mazdy. Ceny podobne.
 
No ... beztak to vypada, ze nakonec se koupi Insignia Country Tourer a bude po srande :D.
Ale? :)
Mně osobně by se líbila G31 - pětka kombi, ale čtyřválec do takového auta nepatří (vyjma snad 525d a 530e) a šestiválec by cenou neprošel skrz manželku. Už tak byl oheň na střeše kvůli dvacce přetáhnuté přes mega.
 
a pocitas to vcetne DPH, nebo bez DPH? to jsou dulezity vypocty :)

G31 je skvostna.. nakonec M6 je takova 5ka pro chudsi, ze. Pristi rok si budu muset neco koupit, kdyz uvazuju bud o X6, nebo G31.. ale asi v nejaky soc-verzi. IMHO nebudu mit na poradnou vybavu (barak atd).
 
S DPH. X6? Proboha... Když už, tak chlapi přece jezdí v X5. :)
 
Mimochodem, jeste k te debate o spotrebe Stingera, tak jen tak pro zajimavost z Spritmonitoru:
Stinger (prumer 11.26 ze 3 vzorku)
BMW 440i (9.53 z 22)
Audi S5 (10.61 z 13)

A uprimne.. pristup v Inveltu je zatim neporovnatelny s cimkoliv, co jsem videl u Mazdy. Ceny podobne.
Ale jo, ja obcas kolem Inveltu jezdim a chtel jsem se tam stavit podivat. Jen mi na to nikdy nevysel spravne cas.

Už tak byl oheň na střeše kvůli dvacce přetáhnuté přes mega.
Tak to ja se teda take s cenou pohybuju kolem 1.1M, uz jsem si skoro rikal, jestli neustoupit z Exclusive barvy :rolleyes: (po sedackach nejdrazsi polozka a to ani nechci Brownstone).
 
Tak to ja se teda take s cenou pohybuju kolem 1.1M, uz jsem si skoro rikal, jestli neustoupit z Exclusive barvy :rolleyes: (po sedackach nejdrazsi polozka a to ani nechci Brownstone).
Fakt jo? Cos tam dával? Nezávislé topení a tažné? Já mám tohle.
 

Přílohy

  • Shrnutí_Va_ekonfigurace.pdf
    208,7 KB · Zobrazení: 26
Back
Top