• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás pobavilo?

i svícení bývávalo dobrovolné :joy: :laughing: :p
A kdy? Smim li se ptat. Opravdu mne by to zajimalo.
Tak at to ockovani zaradi mezi povinna. Bylo by to cestnejsi, nez aktualni stav.
Jinak ja proti ockovani nejsem. Jen se mi nelibi dehonestace tech, co se rozhodli se neockovat. To same by ale platilo i v opacnem pripade...
Jinak to tema sem ale asi nepatri.
 
A kdy? Smim li se ptat. Opravdu mne by to zajimalo
samozřejmě bylo myšleno denní, nepředpokládám, že by tě napadlo jezdit v noci bez světel ??
 
Poslední úprava:
Ja se ptal ale na svicevi za snizene viditelnosti (v noci), zavedeni denniho sviceni si pamauji...
 
samozřejmě bylo myšleno denní, nepředpokládám, že by tě napadlo jezdit v noci bez světel ??
No potkal jsem i takoveho. Nastesti jen jednou...
 
A kdy? Smim li se ptat. Opravdu mne by to zajimalo.
Tak at to ockovani zaradi mezi povinna. Bylo by to cestnejsi, nez aktualni stav.
Jinak ja proti ockovani nejsem. Jen se mi nelibi dehonestace tech, co se rozhodli se neockovat. To same by ale platilo i v opacnem pripade...
Jinak to tema sem ale asi nepatri.
Dobrovolné svícení v noci nebylo nikdy, ale zakázané ano - za války při náletu.
 

Pro ty co nerozumi oc tam kraci, tady je strucnej popis situace:
Tesla S ma 2 baterie: tu velkou pod podlahou ktera pohani auto (hlavni), a pak vepredu pod kapotou ma klasickou 12V (pomocna), ta napaji vsechny ty palubni systemy, pocitace, atd.

James May auto nakej cas nepouzival, ta mala pomocna baterie se vybila. A to presto, ze auto bylo po celou dobu pripojeno na nabijecku! Normalne se pres nabijecku nabiji ta hlavni baterie pod podlahou, i ta mala 12V. Jenze pokud se ta hlavni baterie nabije, pak se nabijeni odpoji, a nenabiji se pak uz ani ta mala 12V baterie (bez ohledu na to jestli byla nabita, nebo ne). Tesla neumoznuje nabit tu malou 12V baterii z te velke, a taky neni mozne jako zalozni reseni pohanet palubni elektroniku z te hlavni baterie.

A ted ten for: pokud je hlavni baterie nabita jenze ta mala 12V pomocna baterie vybita, nejde se dostat do auta, protoze se auto neodemkne a nevysunou se kliky na dverich. Nouzove otevreni klasickym klicem u Tesly S jeste nebylo vynalezeno. Aby bylo mozne auto zas pouzivat, musi se nejdriv dobit ta mala baterie. Jenze ani predni kapota se neda otevrit, protoze ta se taky uvolnuje elektricky!

V Tesle mu bylo receno, ze kapotu muze zvednout tak, ze zatahne za dve tahla ktere jsou umistena v podbezich prednich kol. Na to musi nejdriv vymontovat z podbehu plastove chranice a pak zatahnout za obe tahla.

Pak konecne muze otevrit kapotu, jenze srande jeste neni konec. Baterie je hluboko utopena, takze nejdriv musi vymontovat nake panely, jeden z nich se da jenom vyklopit protoze je pripojenej na hadice odvadejici vodu. Pod nim je dalsi panel (soucast vyhrivani) kterej se taky musi vyjmout, a pak konecne uvidi tu 12V baterii. Jeste ji porad nemuze vyjmout, ale uz alespon na ni muze pripojit nabijecku. Prej to cele je kolem hodiny prace.

Za tohle by si inzenyri v Tesle zaslouzily priloznikem pres pazoury. Tolik konstrukcnich failu najednou, to se opravdu hned tak nevidi...
 
Back
Top