Dobrý den, snažil jsem se hledat všude možně, ale nic, co by mi pomohlo jsem nenašel. Pořídil jsem si Mazdu 6 2.5 A/T (podrobnější info níže) to, že tento motor nemá filtr pevných částic jsem našel, ale nikde jsem nenašel, zda zrovna tento konkrétní model má či nemá funkci odpojování válců za jízdy? Najde se zde někdo, kdo to z údajů níže pozná?
Tovární označení: Mazda, GH, 69M, 8BW00
Rok výroby dle CoC listu: 31.5.2018
Datum první registrace: 14.09.2018
Kód motoru: PY
VIN: JMZGL69M80160XXXX
Najeto: necelých 85k
Druhý dotaz je ohledně cukání při udržování rychlosti a nízké zátěži. Nastává to v okamžiku, kdy například po městě udržujete rychlost 50 km/h (nebo okreska 90km/h), většinou rovinka, kdy na plyn skoro vůbec nešlapete a jen držíte rychlost. (mírně i na tempomat). Zhoupnou se i otáčky. Mě jako lajkovi to přijde, jakoby auto neustále přeřazovalo nahoru a dolu vzhledem ke změně otáček. Pod zátěži se již tak neděje, například dálničních 130, kdy jsou otáčky vyšší se již tak neděje, nebo jsem to tolik nepostřehnul…
Budu vděčný za jakékoliv rady a odpovědi.
Tovární označení: Mazda, GH, 69M, 8BW00
Rok výroby dle CoC listu: 31.5.2018
Datum první registrace: 14.09.2018
Kód motoru: PY
VIN: JMZGL69M80160XXXX
Najeto: necelých 85k
Druhý dotaz je ohledně cukání při udržování rychlosti a nízké zátěži. Nastává to v okamžiku, kdy například po městě udržujete rychlost 50 km/h (nebo okreska 90km/h), většinou rovinka, kdy na plyn skoro vůbec nešlapete a jen držíte rychlost. (mírně i na tempomat). Zhoupnou se i otáčky. Mě jako lajkovi to přijde, jakoby auto neustále přeřazovalo nahoru a dolu vzhledem ke změně otáček. Pod zátěži se již tak neděje, například dálničních 130, kdy jsou otáčky vyšší se již tak neděje, nebo jsem to tolik nepostřehnul…
Budu vděčný za jakékoliv rady a odpovědi.