@kupcza Mazda s tím bohužel rozhodně nic neudělá. To jsme si s
@KlikPet a dalšími mysleli (spíše doufali) 2 a půl roku zpět, kdy jsme byli jedni z prvních u koho se to nějak projevovalo. Ale teď když se nejspíše v příštím roce očekává nástupce 6ky už určitě ne.
Mnozí se to v ČR snažili v servisech reklamovat, já to stejné v Belgii, nicméně výsledek byl většinou, že se neprojevilo, že jsme jediní a podobně. Ono nejspíše to ani nemají jak vyřešit.
Problém bude nejspíš v konstrukci auta (CX-5 se stejnou funkcí, ale jiným uchycením motoru a dalšími odlišnostmi na ten problém netrpí) - omlouvám se za případné nepřesnosti, nejsem technik.
Každopádně se přiznám, že jsem minimálně věřil, že další modelové roky projdou třeba nějakými úpravami a už se to vyskytovat nebude. Jak vidíme nestalo se. Je to ale hlavně spíše vždy smůla na kus. Je tady mnoho uživatelů u kterých se to skoro neprojevuje.
Z mého pohledu a co jsem zaznamenal je to spíše horší u Wagonu? (Alespon většina nejhůř postižených jej myslím měla) Možná menší tuhost karoserie?
Jinak případná deaktivace je podle mne nereálná. Auto je s tím homologované, jen díky tomu plní danou Euronormu a berme to tak, že je to určitá daň za to, že motor nemusí mít filtr pevných částic.
Samozřejmě pokud to
@shr3k v rámci upravených map už umí, tak beru zpět, ale vím že dříve se říkalo, že toto udělat nepůjde.
Za mne je to tak, že u nového kusu z výroby, který nelze předem projet, nezbývá než doufat a u ojetých kusů je potřeba prostě vyzkoušet. Tempomat na 60-70 km/h na rovinatém úseku vždy naplno ukáže, jak se to u daného kusu projevuje.