Zkoušel prosím někdo, jestli se z toho opravdu dá poznat, že auto jede na dva válce?
Bohužel jsem se po čase přidal do klubu lidí, kterým citelně vibruje auto, zejména je to cítit ve volantu a pedálech, ale i spolujezdec to pozná. Jenže u mě je to nějaké složitější a těžko se mi chce uvěřit tomu, že by to bylo od jízdy na dva válce. Děje se to sice dost nahodile, a spíš právě při pomalejší jízdě, ale úplně nejvíc a skoro s absolutní jistotou se to děje, když jedu po Jižní spojce, jak je táhlý kopeček před sjezdem na dálnici na Mladou Boleslav, kde se smí jet 100 km/h. Je tam ten nový tichý povrch, pamatuji si, jak jsem si ještě ve staré Mazdě liboval, jak je hladký a tichý, takže silnicí to nebude. Na druhou stranu těžko se mi chce věřit tomu, že bych do lehkého kopečka ve 100 - 102 km/h jel na dva válce, ale člověk nikdy neví, proto bych si to rád ověřil. Moje auto to ještě na infotainmentu ukázat neumí.
Normálně bych za tím hledal nevyvážená kola, jenže to tam nejdřív začaly dělat zimní a dělají mi to i letní (jiné disky), které jsem nechal před nasazením v Car Star vyvážit. Navíc jezdím po dálnici poměrně často právě 100 - 102 km/h a nedělá to pořád, jen někdy. Navíc ty vibrace cítím i v tom pedálu... i když ty pedály v Mazdě jsou vůbec nějaké divné, já v nich vlastně cítím úplně všechno, každou drobnou nerovnost co přejedou kola, a teď jak hodně pršelo, tak jsem dokonce zjistil, že v brzdovém pedálu cítím i chod stěračů. Máte někdo podobnou zkušenost? Tohle rozhodně stará Mazda nedělala.