• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Ztráta tahu motoru

Ale zas kdyby to bylo zacpaný tak by to asi dělalo furt
Nemyslím si. Píšeš, že to nejvíc zlobí po krátkých pojížďkách se studeným motorem, což ve spojení s defenzivní jízdou (teda předpokládám že motor nevytáčíš, když je studený) je podhoubím pro tvorbu karbonu a ředění oleje benzínem. No a při delší ostré jízdě se zahřátým motorem se karbon může částečně vypálit a proto to zlepšení projevu motoru. Pokud s tím předchozí majitel jezdil stylem kloboučníka, bude toho karbonu na ventilech a vstřikovačích hodně. Osobně, před tím, než bych šel do nákladného mechanického čištění (teda pokud se s tím nepohraješ sám) zkusil bych nálet do nádrže to BGčko. Mrkni na recenze k BG 208 44K. Sice Tě u přímovstřiku nezbaví karbonu na sacích ventilem, ale výfukové ventily, vstřikovače a spalovací prostor dle recenzí zbavuje karbonu obstojně. Osobně ho dávám po větším ranci najetých km čistě jen jako prevenci. Můj názor je, že chemie od BG patří na trhu k tomu lepšímu.
 
Tak můžu to dát pak do další nádrže před tankováním ať se promíchá, za zkoušku nic nedám
Za studena točím tak do 3-3,5 tis s lehkou nohou
 
BG má super věci, fakt ověřené je BG EPR při výměně oleje. Co se týče aditiva do nádrže, tak BG nebo Liqui Moly - u nich za ty peníze pocitově taky hodně solidní produkty
 
Tak můžu to dát pak do další nádrže před tankováním ať se promíchá, za zkoušku nic nedám
Za studena točím tak do 3-3,5 tis s lehkou nohou
Za mě je to ideální provést nádrž nebo dvě před plánovanou výměnou oleje kvůli případným průsakům do oleje. Dělám tak ale spíše z opatrnosti, protože se v popisu k produktu dočteš, že se po dekarbonizaci BG 208 olej měnit nemusí.
 
Na olej mám 4tkm, takže budu měnit až tak za 3-4 měsíce i tak by To měl olej zvládnout v tom intervalu co mam nastaveno
Nicméně tuším že pokud mě trápí karbonizace, bude to právě sání. U GH byly díky mymu stylu jizdy ventily i kanály jak nový, u GL toho bohužel nemám jak dosáhnout
 
Pokud bych měl problém jako ty, na plánovanou výměnu oleje bych nečekal a vyzkoušel bych to, jak si psal, při dalším tankování do plné.
 
Uvidíš. Zkus nejprve tu chemii jako rychle a levnější a pak bych našetřil na tu mechanickou cestu. Precijen pak budeš mít jasno až se sundá sání. Podle mě budeš mít tak poloviční průchod. On by se hodil nainstalovat i ten separator oleje co se i mě valí 3 roky doma pač sem líný dělat držák a instalovat ho když auto jezdí skvěle.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
plnou jsem natankoval 2 dny zpět, takže až az 2 týdny .

Za mě má instalace separátoru smsl pokud člověk jezdí na origo lehkoběžný oleje A5/B5 , který tam vlítnou lehce, např u GH s VST jsem s tímto neměl problém a sání bylo suchý, max navlhlý od olejové mlhy ale mokrý nebylo. V GL mám SSO , který je jen o fous řidší než VST , spíš je tam rozdíl při studeným startu ale oba jsou dost vzdálený od těch lehkoběžných variant ... samozřejmě do doby než jsem dělal olej já , to jezdilo celou dobu na origo olej , poslední náplň dělal prodejce , takže tam teoreticky může být cokoliv. Nicméně teď mají prioritu jiný výdaje viz výše
 
Back
Top