- 272
Nemyslím si. Píšeš, že to nejvíc zlobí po krátkých pojížďkách se studeným motorem, což ve spojení s defenzivní jízdou (teda předpokládám že motor nevytáčíš, když je studený) je podhoubím pro tvorbu karbonu a ředění oleje benzínem. No a při delší ostré jízdě se zahřátým motorem se karbon může částečně vypálit a proto to zlepšení projevu motoru. Pokud s tím předchozí majitel jezdil stylem kloboučníka, bude toho karbonu na ventilech a vstřikovačích hodně. Osobně, před tím, než bych šel do nákladného mechanického čištění (teda pokud se s tím nepohraješ sám) zkusil bych nálet do nádrže to BGčko. Mrkni na recenze k BG 208 44K. Sice Tě u přímovstřiku nezbaví karbonu na sacích ventilem, ale výfukové ventily, vstřikovače a spalovací prostor dle recenzí zbavuje karbonu obstojně. Osobně ho dávám po větším ranci najetých km čistě jen jako prevenci. Můj názor je, že chemie od BG patří na trhu k tomu lepšímu.Ale zas kdyby to bylo zacpaný tak by to asi dělalo furt