Najeto 3100 km. Ja zaznamenal, i jsem to psal do sveho threadu o novem aute. Jenze je to znat jen v zhruba dvou jizdnich rezimech a na hezkem povrchu, kdy pneu a motor nejsou jeste slyset a silnice nezpusobuje vibrace, takze me to netrapi. Tyhle dva rezimy jsou konstatni rychlost kolem 70 - 90 km/h na rovine nebo mirnem klesani, a druhy rezim je plachteni, klidne i z lehce vyssi rychlosti, treba kolem 110 to jde jeste jemne vnimat. Ale urcite i vam s 2018, nejen nam s 2019, dochazi k prepinani na dvouvalec velmi casto... my to muzeme sledovat na palubnim pocitaci a je to opravdu nejmin 30x za cestu 70 km s mixem okresek, dalnic a mesta, pricemz 25x z techto prepnuti to nejsem schopny postrehnout a pochybuji, ze by nekdo jiny byl... a to pri tichu. Psal jsem, ze jsme s zenou delali test, kdy ona to zakryla a koukala, a ja hadal, kdy jede dvouvalec... nejsem to schopny predvidat krom zjevny situace, kdy to odhadnu "hlavou", protoze uz vim, kdy se to zapina, nebo krom tech dvou uvedenych vyse
. Kdyz mam pustenou hudbu, tak uz samozrejme uplne bez sance.
Popravde, daleko vic me u meho auta porad znervoznuje ten sycivy/plechovy zvuk od svodu nebo vyfukoveho potrubi, kdyz je auto studeny a na volnobeh, a pri pomalem pojizdeni (tak do 10 km/h) jeste jeden zvuk, ktery podle me musi byt z prevodovky, a to zvuk jakehosi jako kovoveho treni nebo chrasteni (s intervalem par vterin, plynule zacinajici a ustavajici), ktery neni pritomny ani na P nebo N, a trva i v momente, kdy uz volnobezne otacky a syceni vyfuku zmizi... cca prvnich par minut jizdy, treba kdyz vyjizdim z garazi, kdo to mam cca 2 minuty, a jeste u vyjezdni brany to o zed slabe slysim. Ale resit to budu az pri prvni vymene oleje, automat i motor se chovaji normalne, spotreba v norme, nikde nic netece, za jizdy nebo uvnitr v interieru zadny zvuky, vsechno plynuly (krom podrazovani pri brzdeni ve vyssich otackach 4 - 3, 3 - 2, coz bude spis konstrukcni zalezitost). Ale stejne mi tyhle dva zvuky nedaji spat.