- 479
A proč by jako nevydržel?Potřebuju aby motor trochu vydržel.
Měl jsem za to, že ti vadí přechod mezi těmi režimy, ale to ani evidentně nepoznáš, když sis celou dobu nebyl jistý tím, jestli ti auto přívod paliva do dvou válců odpojuje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A proč by jako nevydržel?Potřebuju aby motor trochu vydržel.
Tak jsem to vyzkoušel a chová se přesně dle návodu. Vypínání válců se nikdy nesepnulo na 1 stupeň, neutrál, zpátečku a po odpojení a znovuzapojení akumulátoru se znovu aktivuje po ujetí 10 km. Šlo by tedy nějak jednoduše nastavit v řídící jednotce, aby se to nesepnulo ani na 2 3 4 5 6 ? Nerozumím tomu, tak se ptám jak to v té řídící jednotce funguje.
Ne, nijak jednoduše to bez znalosti strojového kódu použitého procesoru NXP MPC5746 nastavit nejde.Tak jsem to vyzkoušel a chová se přesně dle návodu. Vypínání válců se nikdy nesepnulo na 1 stupeň, neutrál, zpátečku a po odpojení a znovuzapojení akumulátoru se znovu aktivuje po ujetí 10 km. Šlo by tedy nějak jednoduše nastavit v řídící jednotce, aby se to nesepnulo ani na 2 3 4 5 6 ? Nerozumím tomu, tak se ptám jak to v té řídící jednotce funguje.
Systém vypíná krajní dvojici válců pomocí aktivního členu integrovaného do hydraulických vymezovačů vůle ventilů. V jejich standardním, „pevném“ nastavení otáčející se vačky prostřednictvím rolny aktivují ventil, jakmile dojde k uvolnění vymezovače hydraulicky ovládaným kolíkem, jeho odpor se stane menším než u pružiny ventilu, takže vačka stiskne vymezovač a ventil zůstane zavřený.Ne, nijak jednoduše to bez znalosti strojového kódu použitého procesoru NXP MPC5746 nastavit nejde.
Jak to souvisí s použitým MCU v řídící jednotce motoru?Systém vypíná krajní dvojici válců pomocí aktivního členu integrovaného do hydraulických vymezovačů vůle ventilů. V jejich standardním, „pevném“ nastavení otáčející se vačky prostřednictvím rolny aktivují ventil, jakmile dojde k uvolnění vymezovače hydraulicky ovládaným kolíkem, jeho odpor se stane menším než u pružiny ventilu, takže vačka stiskne vymezovač a ventil zůstane zavřený.
Software, řídící ten motor, obsahuje stovky hodnot 300 a další stovky hodnot 30 (a to počítám jen 32bitové float), žádné nijak "nesousedí", ani přes několik dalších čísel. Platí že to bez znalosti strojového kódu použitého procesoru NXP MPC5746 není možné zjistit.Mam pocit, ze se system vypinani valcu sam deaktivuje, pokud bezi 5 minut v kuse. Ale jen na 30s, pak se zase aktivuje. Neslo by ho nejak osalit tim casovym intervalem?
Dám ve čtvrtek vědět, jak jsem dopadnul = ve středu jedu na zrušení této funkce. Uvidím jestli to dotyčný dokáže jak slibuje. U mazdy mne ještě nevyhovuje dost nízký volnoběh = ten je stejně nízký u motoru 88 kW i 89 kW. Chtěl bych přidat alespoň 100 otáček. U origi servisu mazdy tvrdí, že to nejde, ale ten https://kvchiptuning.cz/ mne slíbil, že to udělá taky, že mne nastaví otáčky volnoběhu kolik si řeknu.Mam pocit, ze se system vypinani valcu sam deaktivuje, pokud bezi 5 minut v kuse. Ale jen na 30s, pak se zase aktivuje. Neslo by ho nejak osalit tim casovym intervalem?
Mám již na emisích ověřeno, že to projde. Tak si myslím že se pleteš, stejně jako jsi tvrdil, že deaktivace válců nepůjde vypnout.Zajímavé. Jen takový detail, žádné "aktualizace pro ČR" se nikam nenahrávají. Tovární diagnostika MDARS má vždy k dispozici poslední verzi software a ten přehraje v ŘJ motoru celý kompletně. Software je shodný pro celou Evropu (občas i s UK). S volnoběhem zvýšeným z 550 na 700 auto neprojde emisemi.
BP má 90kW - já to nechal zvednout na Stage1 120kW je to výrazně lepší jak úprava na 110kW - plus ty lepší reakce plynu a silnější spodek.Tak úprava včera provedena. Opravdu to funguje jak jsem si přál = válce nevypínají, otáčky zvýšeny o 150, výkon z 89 kW zvednut na 110 kW..
Průběh následující: ve spolupráci s originálním servisem Mazda (samozřejmě neoficielně) byl software v autě uveden do továrního nastavení = nutno prý smazat všechny aktualizace co mazda pro ČR nahrává. Pak tento čistý software nahrán na icloud ze kterého to někdo mimo ČR z přístupem do online databáze mazdy stáhnul a upravil dle mých požadavků = jde prý udělat vše co bych chtěl = vyřadit istop, deaktivace včech eco nesmyslů,.... Pak takto upravený software nahrán znovu na icloud, ze kterého se to nahrálo do mého vozu. Po připojení na diagnostiku se to opravdu chová jako origo software mazdy a nebude problém ani na emisích. Samozřejmě zálohován starý i nový software = pokud by to náhodou někdo v mazdě přehrál. Za mne kvchiptuning palec nahoru.
Tak jo.Mám již na emisích ověřeno, že to projde. Tak si myslím že se pleteš, stejně jako jsi tvrdil, že deaktivace válců nepůjde vypnout.
Tak vyberu jinou značku? Dnes je na trhu tolik možností.. 😅On je asi fakt Autoškola, tak nebude kupovat ojetinu.
Tak úprava včera provedena. Opravdu to funguje jak jsem si přál = válce nevypínají, otáčky zvýšeny o 150, výkon z 89 kW zvednut na 110 kW..
Průběh následující: ve spolupráci s originálním servisem Mazda (samozřejmě neoficielně) byl software v autě uveden do továrního nastavení = nutno prý smazat všechny aktualizace co mazda pro ČR nahrává. Pak tento čistý software nahrán na icloud ze kterého to někdo mimo ČR z přístupem do online databáze mazdy stáhnul a upravil dle mých požadavků = jde prý udělat vše co bych chtěl = vyřadit istop, deaktivace včech eco nesmyslů,.... Pak takto upravený software nahrán znovu na icloud, ze kterého se to nahrálo do mého vozu. Po připojení na diagnostiku se to opravdu chová jako origo software mazdy a nebude problém ani na emisích. Samozřejmě zálohován starý i nový software = pokud by to náhodou někdo v mazdě přehrál. Za mne kvchiptuning palec nahoru.
nějakým přístrojem za 2 mega.
Přesně jsi trefil. Dnes z nových aut třivalec nebo motor s vypínáním válců nebo hybrid v automatu. Navíc jsem to opravdu nevěděl, že to kupuji s vypínáním válců. Popravdě dokud jsem po úpravě auto pořádně neprojel, tak jsem nevěřil že to bude fungovat bez toho vypínání. Jsem prý čtvrtá mazda které to dělal.On je asi fakt Autoškola, tak nebude kupovat ojetinu.