Být tebou, bych přestal dělat pokusného králíka přestal dělat, jak vidno k ničemu to nevede, prostě se tuner jenom chvástá a skutek utek. Spíš bych teda , když chceš ty válce mít všechny v chodu, sledoval ostatní fóra, hlavně zahraniční, jestli tam skutečně někdo na něco nepřijde. A tunér by měl teda vrátit peníze i s omluvou, a přestat dělat zásahy formou pokus-omyl, ať nenapáchá víc škody jak užitku. Asi si budeš zvyknout na vypínání,já z toho měl taky obavy, ale po pročtení různých diskuzí i jiných automobilek, tomu začínám i věřit. Ale je to tvoje rozhodnutí. Možná by nebylo naškodu, jako inspirace pro Mazdu, kdyby bylo v autě s tímto systémem třeba hardwarový tlačítko nebo v nastavení se dalo prostě tohle vypnout kdo to nechce. Ale to je přání z říše snů. No a jak bys mohl zjistit jestli ty válce opravdu vypínají fyzicky či nikoliv? Hmm,leda bysme třeba spolu mohli udělat takový pokus, kdy Ty pojedeš po rovince cca 5-10 km, při již zahřátém motoru, 90 km/h, tzn mezi obcemi a mrkneš na spotřebu a to samé můžu udělat já. Dám Ti zítra vědět, kolik jsem měl, protože bych tedy já, měl mít díky vypnutým válcům menší.Tak dnes po ujetí asi 50 km mne podle infotainmentu začaly opět vypínat válce. Aktuálně to poznám jen podle infotainmentu, protože jinak na autě to vůbec necítím. Dříve to bylo znát vždy když vypnuly tak auto jemně cuklo, stejně jako když se zapnuly. Teď je přechod buď tak plynulý nebo ve skutečnosti opravdu nevypínají. Tak by mne zajímalo, jestli je možné, že infotainment ukazuje vypnutí válců aniž by ve skutečnosti byly vypnuté nebo zda se to dá zjistit nějakou diagnostikou. Pokud se týká otáček volnoběhu, tak při zapnutém istopu a sešlápnuté spojce zůstávají zvýšené jak jsem to chtěl, ale když istop vypnu tlačítkem a pustím spojku, tak spadnou na továrně nastavenou hodnotu. Úpravce mne nezvedá mobil ani neodepisuje na SMS.