• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Deaktivace vypínání válců u motoru PEU/PYU

Tak pokud se týká vypínání válců na mojí mazdě je takové, že úpravce https://www.kvchiptuning.cz/ již čtyři týdny nekomunikuje. Nezvedá telefony. Asi spoléhá na to, že nejsem z Prahy a bude pro mne problém ho dostihnout.
No to se dalo čekat, že teda žádnou Mazdu nedělal, co se vypínání válců týče.Ono to asi tak jednoduchý nebude. Tak jedině si kup pár sim karet s jinýma číslama v tabáku za 200Kč a volej mu pokaždý z jinýho čísla, a třeba i pod jiným jménem, že máš zájem o nějakou jinou službu a že se chceš sejít, no a pak si to z očí do očí vyjasnit a chtít vrátit peníze cash hned na místě.
 
A peníze za tuhle neúpravu vrátil nebo si je nechal a přestal komunikovat?
Peníze samozřejmě nevrátil. Nechal si zaplatit za zvýšení výkonu, zvýšení otáček volnoběhu a vypnutí deaktivace válců. Nic z toho uděláno není. Jen jsem zaplatil za nic. Doklad na to nevystavil. Mám jen foto mého auta v jeho servisu. Tak jediné co nemůže popřít, že jsem u něho byl. Ještě mám v mobilu měsíc starou SMS, kde slibuje, že vše bude fungovat.
 
Kde jen mám číslo na toho chlapa, který za litr, dva rozhovor začíná tím, že dotyčnému vytrhne pár nehtů? 🤔 o_O
 
Peníze samozřejmě nevrátil. Nechal si zaplatit za zvýšení výkonu, zvýšení otáček volnoběhu a vypnutí deaktivace válců. Nic z toho uděláno není. Jen jsem zaplatil za nic. Doklad na to nevystavil. Mám jen foto mého auta v jeho servisu. Tak jediné co nemůže popřít, že jsem u něho byl. Ještě mám v mobilu měsíc starou SMS, kde slibuje, že vše bude fungovat.
Tak nevím co budeš dělat, ale asi bych si preventivně nechal, třeba po domluvě se @shr3k vrátit nastavení do továrního, jestli něco takového jde, nevím moc tomu nerozumím, ale kdoví co tam podělal, ať aspoň auto zůstane v pořádku.
 
Vrátit to jde - pokud mu tam ,,tuneeer” nedělal zásah do ŘJ na tvrdo (dřív tam borci něco pájeli no snad je tahle doba už pryč).

Ale proč do továrka když mu tam shr3k muže nahrát Stage1 aby si užil ten výkon a další výhody z toho plynoucí?

Mě tam shr3k nahrál z továrka Stage0,5 pak Stage1 pak zas G122 pak Stage1 pak G122 a pak Stage1 😂 takže není problém to zas přehrát.
 
Nijak "na tvrdo" to už nejde. Má dokonce stejnou generaci ŘJ, co ty, jen jiný bootloader.


Ani výkon a volnoběh?
Volnoběh určitě se nezvednul a výkon nepoznám, ale když nefunguje volnoběh ani deaktivace válců, tak o výkonu pochybuji. Pocitově mne výkon připadá menší než u mojí druhé CX-3 s výkonem 88 kW.

Nijak "na tvrdo" to už nejde. Má dokonce stejnou generaci ŘJ, co ty, jen jiný bootloader.


Ani výkon a volnoběh?
Zde moje řídící jednotka = foto jsem pořídil, když jí úpravce vyndal a upravoval na počítači.

20240221_145445.jpg
 
Pošli mu sms, že bude mít reklamu v Černejch ovcích, tam tyhle šmejdy milujou.....😀
Tak dnes mne tuner po měsíci zvednul můj telefon a omlouval, že dříve nemohl, ale příští týden ve středu to prý dořeší, že už mu přišly nové flashery na jednotky.
Nevím co to flashery jsou, ale tak nějak stále doufám, že to dopadne. Jinak s mazdou žádné problémy nemám. Jezdí naprosto v pohodě, tak tam snad nic zatím nepokazil.
 
@autoskola pročetl jsem to celý, no moje rada je - nech si vrátit peníze a počkej až Shr3k bude mít tuto možnost v nabídce. Je to "tuner" (sory :laughing: ) a člověk z Mazdy v jednom, a nemá problém ti dát na úpravu doklad. ;)

PS co to přejmenovat na "Proč nevěřit tunerům v ČR kromě Shr3ka" :D
 
Ja by som to skrátil na to vrátenie peňazí. Myslím, že podobnými pokusmi o domáce flashovanie auto môže utrpieť viac, ako funkciou ktorú má od výrobcu a tisíce kusov s ňou nemajú problém.
 
Vazne chces s nekym takovym jeste neco mit spolecnyho? Hod to za hlavu a vydrz, on se ten motor jen tak rychle neznici, doprej mu castejsi vymenu oleje radsi za ty prachy :)
 
že už mu přišly nové flashery na jednotky. Nevím co to flashery jsou
Flasher je hardware/software na stažení a nahrání obsahu ŘJ.

@autoskola pročetl jsem to celý, no moje rada je - nech si vrátit peníze
Asi to bylo jen nad síly dodavatele (file service) toho člověka. To se stane. Já taky dělám pro cizí "tunery" na dálku. Mám i vlastní vývoj SW na úpravy ŘJ Mazda (řekl bych, že zatím celkem unikátní v rámci celého světa). Primárně měl ten dodavatel deklarovat, že jde o nějakou formu betaverze, která může, ale nemusí fungovat (což se zjistí po nějaké ujeté době, vzhledem k okolnostem učení popsaným výše, o těchto okolnostech někdo, kdo se na Mazdy přímo nespecializuje, nemusel vědět). Proto je vhodné pro tyto případy mít pokusného králíka - dobrovolníka - který je s tím smířený.

Tomáš Mikuš jezdí s CX-30 už nějakou dobu bez deaktivace a dokonce bez i-Stop, takže to vypadá dobře (taky 4MB Denso, bez SSU). Ještě chceme otestovat nějakou 4MB Micinu s SSU (GL, KF).
 
Poslední úprava:
Flasher je hardware/software na stažení a nahrání obsahu ŘJ.


Asi to bylo jen nad síly dodavatele (file service) toho člověka. To se stane. Já taky dělám pro cizí "tunery" na dálku. Mám i vlastní vývoj SW na úpravy ŘJ Mazda (řekl bych, že zatím celkem unikátní v rámci celého světa). Primárně měl ten dodavatel deklarovat, že jde o nějakou formu betaverze, která může, ale nemusí fungovat (což se zjistí po nějaké ujeté době, vzhledem k okolnostem učení popsaným výše, o těchto okolnostech někdo, kdo se na Mazdy přímo nespecializuje, nemusel vědět). Proto je vhodné pro tyto případy mít pokusného králíka - dobrovolníka - který je s tím smířený.

Tomáš Mikuš jezdí s CX-30 už nějakou dobu bez deaktivace a dokonce bez i-Stop, takže to vypadá dobře (taky 4MB Denso, bez SSU). Ještě chceme otestovat nějakou 4MB Micinu s SSU (GL, KF).
Ve středu to ještě jednou u tohoto úpravce zkusím. Když to nedopadne, tak když budeš chtít pokusného králíka, tak jsem k dispozici.
 
Tak včera proběhl třetí pokus o deaktivace funkce vypínání válců. Úpravce tvrdí,že instaloval nový program. Zatím jsem najel málo km tak to funguje. Uvidíme po 150 km. Volnoběh se, ale zvednul. Upravce teď přidal 100 otáček. Je to znát na rozjezdu= jde to bez přidání plynu jen přes spojku. Navýšení výkonu nedokážu posoudit.
 
Neprojdes na STK
Nevím co máte pořád s tou STK. Pokud by měl být někde problém, tak na emisích a tam co jezdím, tak jsem to s technikem řešil. Vědi jaké úpravy na autě provádím. Otáčky mají určité rozpětí.Mam to teď maximální možné horní hranici.
 
V základu je tam nějak 550 a horní hranice je 600-610 takže pokud ti to zvedl o 100 tak jsi přes limit.
 
Back
Top