• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Denní svícení - DRL

  • Vlákno založil Vlákno založil funker
  • Datum založení Datum založení
Devil5, děkuji za info i fotku. Já otvory zvětšoval tenkým listem pilky na železo a moduly zavěšoval pomocí vazacího drátu (silného v plastu, aby to vydrželo - moc moc jsem chtěl někam přivrutovat, ale nebyl přístup pro šroubovák, natož pro akuvrtačku) a některé spoje jsem ještě doizoloval el.páskou. Pristup k zarovkam je taky kapitola sama pro sebe - viz napojovani zluteho vodice na parkovacku. S tou pajkou - dobry napad. Samotne vodice mi vystacily jen tak tak, kdyz jsem je maskoval nad chladicem. Ale vysledek stoji za to :-).
 
Taky jak to bude vypadat... A jakou jednotku světel vozidlo má, zda se jedná o FL či před atd.. ;)
 
Jedná se o před FL
Chtěl bych to dat na stojacku vedle mlhovek :)

Jelikož tam mám automatické svícení rád bych to zapojil tak, aby mi:
Poloha OFF - nesvítí nic
Poloha auto - zapnout se DRL a při setmění se DRL vypli a automaticky zapli potkavacky

Půjdeto ? :)

Případně někdo jak to zapojit ? :)
 
Sháním verzi E (v OFF nesvítí) - vyměním za svoji verzi G (kromě parkovaček svítí pořád)
 
Ahoj, zakoupil jsem drl einparts. Jen premyslim o el. zapojeni. Minus na kostru, to je kasny, zluty na + obrysovek a cerveny + na 12v po otoceni klicku. Chtel bych to napojit do pojistkovky v motor. prostoru, ale nevim presne kam. Koukal jsem, tady se napojovalo na relatka, ale na jake kontakty?
 
Hned po zapnutí zapalování.
Jen vypnutí proběhne po prodlevě (až vypne elektronika motoru)
 
Akorat ted jsem na to koukal a ja na tom miste mam pojistku, ty ji tam mas taky? Nebo jsi ji mel na foto jen vyndanou?
 
Ahoj, dal jsem sem v srpnu fotku me bile Mazdy, z ktere je zapojeni jasne, pokud mas pojistkovku stejnou, tak s chuti do toho. Svetla shasnou ihned s vypnutim motoru. Na strane, na jake vidis drat u relatka, je i k relatku napojeny. Svetla pracuji skvele. Po case jsem pridal samostatny vypinac, kterym prerusim zluty vodic a svetla sviti i s ostatnimi svetly (coz bezne vidim u nekterych znacek od vyroby, tj. sviti mi samostatne, ale po zapnuti jakychkoliv svetel nezhasnou) a popr. i s mlhovkami, coz je OK, protoze diodove mlhovky se nevyrovnaji zarovkovym originalum. Negativum je plastove "sklicko". Po pul roce poskrabane jak sklo po 30 letech a mlzi...za sucha a tepla vyschnou, ale za ty penize by mohla byt kvalitnejsi...bohuzel, nic lepsiho na trhu neni...tak snad casem budou levnejsi. Na zaver...na aute vypadaji moc hezky, i pres nedokonalosti bych nemenil...
 
Ahoj, zapojim to taky na to relatko. Podle fotky bych mel tedy drat napojit do praveho dolniho rohu toho relatka.
 
Koukam na tu svou fotku a z toho pohledu, uhlu zaberu, je to pravy dolni roh. Fotku porovnej s realitou na svem aute a hned budes vedet, kam s vodicem. Proste...z jake strany od relatka vycuhuje, tam je uchyceny. Funguje to skvele. Po nastartovani se ihned rosviti a zhasinaji svetla ihned s vypnutim motoru.

20180826_152817.jpg
 
Myslim, ze ho mas na prostrednim kontaktu, protoze pri pohledu na fotku je pravy dolni kontakt porad pod napetim. Kazdopadne to mam na tom prostrednim kontaktu a svetla se rozsviti na druhou polohu pootoceni klicku.
 
Zobrazit přílohu 22253 Koukam na tu svou fotku a z toho pohledu, uhlu zaberu, je to pravy dolni roh. Fotku porovnej s realitou na svem aute a hned budes vedet, kam s vodicem. Proste...z jake strany od relatka vycuhuje, tam je uchyceny. Funguje to skvele. Po nastartovani se ihned rosviti a zhasinaji ihned s vypnutim motoru.
 
Back
Top