• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Denní svícení - DRL

Pokud si vzpominam, dal jsem opravdu na pravy dolni (z pohledu fotky) a OK. Tedy funguje i tve zapojeni, i zapojeni Devila5. Mlhovky mi prijdou nedostatecne, tak jsem prerusil zluty vodic spinacem a muzu jak svitit dennima se vsemi svetly soucasne, tak samozrejme i s mlhovkama a sviti to silneji. Pokud to jde, svitim pouze dennimi, ale v ramci bezpecnosti si myslim - neni nic proti nicemu, kdyz zustanou svitit i s potkavacimi atd. Tak at ti delaj radost .
 
na modrý relátko to mám připojený taky,je to relátko palivového čerpadla,takže po otočení klíčkem se světla krátce rozsvítí,ale potom co se palivo natlakuje tak zhasnou.Po nastarování jede čerpadlo pořád takže i světla stále svítí a po vypnutí zapalování hned zahsnou. Vyrušení jednotky denního svícení jsem vyřešil zapojením relátka podle návodu co tu bylo dřív a funguje k mé spokojenostiIMG_20190401_151444.jpg
 
Ahoj, taky řeším denní svícenní, nakonec ale po všech elaborátech si chci jen ověřit, zdali stačí dát vhodnou jednout (G), která v poloze auto rozsvěcí potkávací halogeny. Mám GH 2011 a jednotku E. Nechci zasahovat do vzhledu a jde mi jen o to, abych nemusel neustále řešit přepínání světel po nastartování - a navíc mohl využít funkci automatiky i na regulaci osvětlení palubky. Díky
 
Aha, díky. Neověřoval jsem to, jen jsem to vyvodil z chování světel. Tz. že jediná možnost je výměna celého BCM? Moc nechápu, proč , když je auto z Čech nemá rovnou jednotku odpovídající naší legislativě..?
 
Díky za pěknou inspiraci. Začínám o ní vážně uvažovat. Programování BCM zní také slibně, ale to bych raději nechal jako záložní variantu - buď přes servis Mazdy nebo pokud se mi povedou sehnat spolehlivé zdroje na kody...
 
Určitě doporučuju namontovat dodatečná DRL. Šetříš xenony, které nejsou za hubičkuM6_GH_MiP_DRL1.jpg . Zde inspirace z mé bejvalky. Byl to typ Nolden 1740/1741. Ale je fakt, že v r. 2017, kdy jsem je sháněl na druhou GH, už jsem je nesehnal.
M6_GH_MiP_DRL1.jpg

2246.jpg 2011_07 008.jpg 2011_07 017.jpg
 
Tyhle vypadají taky zdařile, ale už je prostě vidět, že je to přidělané a moc mi to k designu nesedí. V těch mlhovkách nemají chybu :) Poptal jsem přímo člověka z tvého odkazu, tak uvidím. Díky moc za tipy.
 
Tyhle vypadají taky zdařile, ale už je prostě vidět, že je to přidělané a moc mi to k designu nesedí. V těch mlhovkách nemají chybu :) Poptal jsem přímo člověka z tvého odkazu, tak uvidím. Díky moc za tipy.
Řekl bych že ten člověk kterýho jsi kontaktoval v odkaze je přímo Robas (Natural) :D
 
@Natural : Vážně tomu tak je? :) Tak to je skvělé. Aspoň se můžu spolehnout, ty ostatní díla jsou taky parádní...
Nic mi nikam nepřišlo, ale stránky https://www.mazdaledosvetleni.cz/ jsou opravdu moje ;)
Tohle nemá homologaci (ani mít nemůže vzhledem k parametrům), a designově to taky moc nepasuje :)
 
Ještě doplňuji, že u GH FL mi v Mazdě potvrdily, že jednotka BCM nelze nastavit jinak, než je z výroby. Tudíž nejjednoduší možnost - zprovoznit automaticky halogeny - odpadá. :( Takže nyní zbývá počkat na DuoMlhovky a mezitím sbírat rozumy a odvahu na instalaci.
 
Tomu se mi nechce věřit, nějaká výmluva. Ledaže by jednotka byla hodně jiná pro halogeny a pro xenony. U dvou GH FL, co jsem měl, obě s bixenony, jsem to měl nastaveno hned a fungovalo mi automatické spínání při setmění. U té první jsem to ale rychle nahradil DRL.
 
Back
Top