• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel DPF filtr, problém, regenerace

no řekl bych že stk s tímto neklapne :D
 
Mám venku už cca 100000km a zatím v pohodě. STK a emise už 4x a pokaždé normálně v limitu. Uvidíme po změně systému.
 
Jen by mě zajímalo k čemu je to dobré?? Protože jestli chci dát z jakéhokoli důvodu DPF pryč, tak ho musím stejně nějakým způsobem vyřadit v řídící jednotce z provozu. Tato náhrada to asi nebude umět :)
Jediné v čem vidím plus, tak že před prodejem/STK vytáhnu náhradu a dám původní filtr-jen zase musím upravit ŘJ a to si asi sám doma stejně neudělám.
PS: mechanicky odstranit filtr není problém=rozřezat, vymlátit keramiku a zpět zavařit (když se to udělá šikovně, tak to ani není vidět z kanálu pod autem, narozdíl od této náhrady).
To nemluvím o tom, že tu není ani katalyzátor..
 
Kluci, nevím z jakého důvodu nenavštěvuje Mazda Club, ale tam tohle vše řešíme poměrně často a hlavně, už je tam toho docela hafo, že by jste věděli o co jde. Ve zkratce. DPF dokonale odtsraní jen zmíněný Kubajs. Musí se přeprogramovat PCM, aby neregenrovala. Dnešní systém emisí to na diag zjistí, že jste off. Ale zatím je v naší zemi takový bordel, že někde projdete i bez, ale chtějí tomu udělat absolutní zákaz. Mechynické odstranění je taj nejmenší záležitost, hlavní sw. Dušujou se i jiní chiptuneři a servisy. Nikdo to neumí jako Kuba. Taky jsem chtěl dát pryč, ale po novele počkám dva roky, kam se to vrhne a zda bude možný projít stk, resp. emise. Protože když to nepůjde, tak by mě beztak čekal nový filtr. Otázkou je ,jak se k tomu budou stavět emise. Páč dvě stanice v čr, když pustí i bez dpf, tak každý pojede tam a obětuje 200 km, než mít voser s novým filtrem. Půl republiky by dojezdilo. Ale jdou po tom zle. Někde jsou svině a vyhazujou i novší auta. Problém je dostatečně vysvětlen v tomto videu http://video.aktualne.cz/dvtv/meren...ormy-nesp/r~fd6e8e4eb3c111e5bc8c002590604f2e/, ale nikdo neví co bude. Osobně jsem viděl vyhozený zánovní auta +/- 5 let. Pak jsou lidi, co píšou, že támhle prolezl i off... Nejmenší cestou odporu jsem si koupil OBDII wifi adaptér, stáhl placený ForScan lite s Google play, který je přímo pro Mazdy, Fordy... Vytáhnu si potřebné pidy a vidím veškeré informace kolem dpf, jeho zenesení, kdy regeneruje, km na výmenu oleje, eploty kolem dpf a vlastně vše, co pcm umožnuje vidět za čidla a senzory. Je toho moc. GH umožnuje i počet oplynulích regenerací od začátku provozu, tudíž si lehce dopočítáte, po kolika km regeneruje podle ujetých na tacho. Jarda dává s GH 400-450km mezi regeneracemi. Dobrá hračka, doporučuju!
 
Kuba Znojmo, tam katalizátor nechává jen vymlátí keramiku a do instalace vřadí nějakou diodu či co , co imituje obsazení DPF.
 
Kluci, nevím z jakého důvodu nenavštěvuje Mazda Club, ale tam tohle vše řešíme poměrně často a hlavně, už je tam toho docela hafo, že by jste věděli o co jde. Ve zkratce. DPF dokonale odtsraní jen zmíněný Kubajs. Musí se přeprogramovat PCM, aby neregenrovala. Dnešní systém emisí to na diag zjistí, že jste off. Ale zatím je v naší zemi takový bordel, že někde projdete i bez, ale chtějí tomu udělat absolutní zákaz. Mechynické odstranění je taj nejmenší záležitost, hlavní sw. Dušujou se i jiní chiptuneři a servisy. Nikdo to neumí jako Kuba. Taky jsem chtěl dát pryč, ale po novele počkám dva roky, kam se to vrhne a zda bude možný projít stk, resp. emise. Protože když to nepůjde, tak by mě beztak čekal nový filtr. Otázkou je ,jak se k tomu budou stavět emise. Páč dvě stanice v čr, když pustí i bez dpf, tak každý pojede tam a obětuje 200 km, než mít voser s novým filtrem. Půl republiky by dojezdilo. Ale jdou po tom zle. Někde jsou svině a vyhazujou i novší auta. Problém je dostatečně vysvětlen v tomto videu http://video.aktualne.cz/dvtv/meren...ormy-nesp/r~fd6e8e4eb3c111e5bc8c002590604f2e/, ale nikdo neví co bude. Osobně jsem viděl vyhozený zánovní auta +/- 5 let. Pak jsou lidi, co píšou, že támhle prolezl i off... Nejmenší cestou odporu jsem si koupil OBDII wifi adaptér, stáhl placený ForScan lite s Google play, který je přímo pro Mazdy, Fordy... Vytáhnu si potřebné pidy a vidím veškeré informace kolem dpf, jeho zenesení, kdy regeneruje, km na výmenu oleje, eploty kolem dpf a vlastně vše, co pcm umožnuje vidět za čidla a senzory. Je toho moc. GH umožnuje i počet oplynulích regenerací od začátku provozu, tudíž si lehce dopočítáte, po kolika km regeneruje podle ujetých na tacho. Jarda dává s GH 400-450km mezi regeneracemi. Dobrá hračka, doporučuju!

jen ti odpovím, že na Mazda Clubu tu 95% bylo, ale dostaly zákaz, tak jsme udělali nové forum :)
 
Ještě doplním, na mé GG1 po fl regeneruju co 200km, filtr je v dobrým stavu, to mi ukáže pid poměru tlaku před a za dpf. Regenerace trvá, to platí pro většinu aut +/- 20 km, při ustálené jízdě, ideálně tempomat a +/- 2000 ot/min. Netřeba honit motor a lítat jak čert! Poznatek, jakmile zastavíte, reg. se vypne a zapne se až překročíte 20km/h, takže na stojáka nepálíte, jak jsem si myslel i já. Za další, muj palubní pc i při regeneraci ukazuje aktuální spotřebu 0.0 l. Někomu při regeneraci , nebo měl by ukazovat při jízdě z kopce, když pustíte plyn nějako spotřebu +- 2-3 l. Mě nikdy, já mám pořád 0,0. Vidím to hezky na mobilu, kde mám ty data on-line. Na stání je pouze manuální regenerace, která se musí vyvolat. To FroScan umožnuje přec pc taky.
 
tu se ti to nestane, u clubu jo, jakmile se zmíníš o mazdaklanu někde v debatě :) :)
Takový hašterky nedělám. Já se snažím dycinky podat své informace a zkušennosti a případně načerpat nové. Zpět k tématu.
Na počtu km mezi rege. taky záleží na stylu jízdy, prostředí kde se jezdí (dálnice, město) a na kvalitě nafty. Celkem dost se chválí Verva a OMW. Já mám diagnostiku teprve týden, takže tyto záležitosti budu teprve zkoumat. Aktuálně mám MOL, udajně aditivována. Přidávám letní vif celoročně do kadého tankování.
 
@Scud To si nemyslel vážně s tou trubkou že ne? :D Každopádně držím palce, ať v tom Zlíně nebo kde si mi to nakonec psal, dopadneš dobře ;)
Ono opravdu vrtat do DPF není žádná sranda a umí to dobře jen málo kdo.

@Wirda No popravdě většina informací co je na MC je od nás, co jsme byli odejiti a nyní jsme tady. @proton to napsal dobře :) Každopádně přesně jak říkáš, hlavní je Mazda, tak hurá k tématu. Budem se každopádně těšit a rádi tě potkáme na našich pravidelných srazech, které pořádáme (hlavně v sezoně) každý měsíc ;)
Jinak podepisuju, že regenerace filtru záleží hodně na kvalitě nafty a členitosti nájezdu.
Já jinak ohledně DPF moc informací předat nemohu, protože s ním nemám moc zkušeností :)
 
No protože jsem věděl, že zrovna na dálniční přesuny mazdičku nebudeš mít a byl bys hodně zklamaný kdyby ti furt svítila kontrolka ;) A jak si teď pískáš :)
 
STK 2016

Edit Natural: Vložen odkaz na jiné téma místo zkopírování příspěvku
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak dneska od Filtr DPFováno aneb loučíme se s Euro 5, vítej Euro 0 :D Zítra si to jdu hodit na zvedák a podívat se jak to udělali, pak nahodím foto.
 
akorát nový poznatek, nekouřilo a už kouří :D
 
Back
Top