sedvo
rodinný člen KLANu
- 907
Proč vyvolávat statickou regeneraci, když není potřeba? Je to celková zátěž systému, už byly případy, kdy si dělali statickou jen tak, aby vyčistili DPF a odešlo těsnění pod hlavou, někdy umí i vyletět keramika z výfuku (to je většinou kdy EGR nefunguje jak má).
Podle forscanu zjistím, kdy bude normální regenerace a pak to můžu sledovat, při jízdě. Ale mazda nezatěžuje motor dodatečným zapínáním systémů, je to nastavené na vysokou teplotu 500°C - 650°C. Oproti systémům od PSA/Ford s Eolys, kde je to na cca 450°C.
PSA/Ford to u systémů s Eolysem mají tak, že se spíná vyhřívání oken, celkově aby se zvýšila zátěž motoru. U těchto aut, když se dělá statická regenerace tedy u Fordu, tak samotná diagnostika říká, že se mají zapnout systémy (výhřev oken, klimatizace, světla), ale manuálně, tedy u statické se to nezapne samo, jak u automatické.
Podle forscanu zjistím, kdy bude normální regenerace a pak to můžu sledovat, při jízdě. Ale mazda nezatěžuje motor dodatečným zapínáním systémů, je to nastavené na vysokou teplotu 500°C - 650°C. Oproti systémům od PSA/Ford s Eolys, kde je to na cca 450°C.
PSA/Ford to u systémů s Eolysem mají tak, že se spíná vyhřívání oken, celkově aby se zvýšila zátěž motoru. U těchto aut, když se dělá statická regenerace tedy u Fordu, tak samotná diagnostika říká, že se mají zapnout systémy (výhřev oken, klimatizace, světla), ale manuálně, tedy u statické se to nezapne samo, jak u automatické.