• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Dvojka jde někdy přes zuby a cukání

Na MROauto za ten LUK a SACHS chtějí něco kolem 3 a půl tisíc, za Exedy kolem 6 tisíc, ale neni skladem a kdoví, jestli ji vůbec umí sehnat. Chce to tam zavolat a ověřit. Zajímal by mě ještě názor od MAXe 6, která z dvojice Sachs a Luk je lepší. Díky.... Aha ty máš 2010 r.v., zkus mrknout na to MRO auto.
 
Je dobře, že ta výměna oleje Jankovi pomohla. Ale napiš pak zkušenosti s řazením v létě, jestli ta nízká viskozita nebude v tom obdobi dělat nějaké problémy. A který rok výroby svého auta máš, je to facelift nebo předfacelift?
Jde hlavně o tu viskozitu za studena aby olej nebyl moc tuhej, za tepla budou fungovat +- všechny (při 100°C tam nejsou takový rozdíly) jen se nesmí překročit max povolená teplota velkou zátěží pak olej ztrácí rychle svoje vlastnosti. Ale pokud to někdo nedrtí na okruhu, nebo zavodech do vrchu, není důvod zvyšovat u daily auta viskozitu.
 
Na MROauto za ten LUK a SACHS chtějí něco kolem 3 a půl tisíc, za Exedy kolem 6 tisíc, ale neni skladem a kdoví, jestli ji vůbec umí sehnat. Chce to tam zavolat a ověřit. Zajímal by mě ještě názor od MAXe 6, která z dvojice Sachs a Luk je lepší. Díky.... Aha ty máš 2010 r.v., zkus mrknout na to MRO auto.
To aj mňa zaujíma, každá rada od odborníka je na nezaplatenie. Tiež tú Exedy neviem nikde zohnať, možno ako orig. od Mazdy by sa dalo, ale to už sú iné tisíce ... Takže Luk vs Sachs?
 
Tak na tom MRO auto maji na tvůj model jen Sachs, Luk, Oyodo, Hart a Blueprint. Zkus jiné prodejce, nebo vybrat něco z techto značek.
 
Ještě dodám že s LUKem mam blbou zkušenost, v sadě bylo jakýsi špatný ložisko s volným pouzdrem, mechanik mě říkal že s tímto výrobcem měl už několikrát problém. Exedy nebo sachs by měly být ok (valeo tuším na M6 není
 
Teoreticky MZK2128
Teoreticky znamenalo, že nemáš celkom istotu myslím. Lebo u troch predajcov, ktorí ponúkajú túto spojku MZK2128, ani jeden neuvádza moju motorizáciu 114kw v aplikačnej tabuľke. Dá sa teda predpokladať, že to bude spojka vhodná len na motory do faceliftu?
 
Kdyz jsem kupoval na svou prvni sestku gg spojkovou sadu Sachs, tak v krabici bylo od Sachs pouze lozisko. Lamela a pritlacak byly od Exedy.
 
Je dobře, že ta výměna oleje Jankovi pomohla. Ale napiš pak zkušenosti s řazením v létě, jestli ta nízká viskozita nebude v tom obdobi dělat nějaké problémy. A který rok výroby svého auta máš, je to facelift nebo předfacelift?
Ahoj,
Mám facelift 2012 DISI. Zkušenosti v létě napíšu, ale nejdříve tak za půl roku
 
Ani na orig. stránke EXEDY nemajú ten 114kw motor, delia to len podľa obsahu motora...2.0 všeobecne...
A co když 108kW a 114kW mají stejnou lamelu i přítlačný talíř ?

To je zvláštne, veď Sachs je priamo výrobca, prečo by to prekupovali
Může být úplně v klidu repasovaná sada. Za 3500Kč bych se ani nedivil. To samý jako brzdový třmen za 3000Kč nebo za 8000Kč.
 
Spojková lamela u 2.0 MZR DISI má kód LF03-16-460A.
Spojková lamela u 2.0 MZR nepřímovstřik má taktéž kód LF03-16-460A

Přítlačný talíř 2.0 DISI má kód LF07-16-410
Přítlačný talíř 2.0 MZR má kód LF07-16-410
 
Spojková lamela u 2.0 MZR DISI má kód LF03-16-460A.
Spojková lamela u 2.0 MZR nepřímovstřik má taktéž kód LF03-16-460A

Přítlačný talíř 2.0 DISI má kód LF07-16-410
Přítlačný talíř 2.0 MZR má kód LF07-16-410
Takže je to to isté. Vďaka. Skúsim teda zohnať tú EXEDA spojku. Mazde zdar
 
Může být úplně v klidu repasovaná sada. Za 3500Kč bych se ani nedivil. To samý jako brzdový třmen za 3000Kč nebo za 8000Kč.

Tenkrát ta sada stála přes 5tisíc Kč. Vyloženě nikde psané nebylo, že by to měl být repas. Novou sadu od repasu, ale nerozeznám.
 
Back
Top