• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Je len že keď som svoju batériu dobil nabíjačkou tak mi tiež nefungoval i-eloop. Až keď som inicializoval batériu tak mi to začalo fungovať.

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
 
To už mám naštudované, ale asi som v žiadnej téme nevidel podobné správanie
 
Dnes ďalších skoro 400km ale v manuálnom režime, eloop funguje, baterka sa stále nedobila, 6ku som takmer vôbec neradil. Ale už som kúpil nabíjačku tak čoskoro to dobijem. Skúšal som aj nechať dlhšie ohrev zadného okna, aj ho viac krát zapnúť či to nespôsobí dobitie baterky ale nič
 
Batéria, od kedy fungovala ikona, nebola ani odpojena, ani dobíjana, len používaná, nevidím dôvod, za tú dobu by to malo samé. Dobijem a uvidím ako dlho vydrží potom svietiť
 
Odpojením konektoru na kapotě neuvedeš auto do žádnýho servisního módu = nemusíš se bát o nějaký airbagy nebo protikolizní systémy atd... (teda pokud nemáš vystřelovací kapotu jako že nemáš nebo alarm)
@Max6
Ha, ted to ctu, co se stane, kdyz mam aktivni kapotu a mam odpojen ten konektor ?
Jen nevyskoci kapota ? Nebo se i neaktivuji airbagy v pripade pruseru ?
 
Ahoj, nenaslo by se schema elektriky na M CX-3 ?
Mam ji prvni den doma a uz jsem pevne rozhodnuty deaktivovat i-stop natrvalo, to je proste voser :D
Prvotni zamer - napetove rele spinajici dane tlacitko pres galvanicky oddelene kontakty tj. paralelne na tlacitkove kontakty, ale nevim jestli to vse najdu spravne ve svorkovnicich, proto by se schema aspon blokove hodilo.
Predem dekuji nejake dobre dusi :D
Ahoj ja som to vyriešil na cx5 r.v.2020 zaslepkou do obd z Aliexpress a funguje mi to už 6 mesiacov bez problemov.Po naštartovaní automaticky deaktivuje štart -stop 😊
 
Poslední úprava moderátorem:
Není jednodušší to prostě deaktivovat v jednotce?

Vozit neustále něco v OBD konektoru není zvlášť u Mazd dobrej nápad. Kontakty se vymačkají a pak auto nejde načíst diagnostikou nebo komunikace vypadává
 
Není jednodušší to prostě deaktivovat v jednotce?

Vozit neustále něco v OBD konektoru není zvlášť u Mazd dobrej nápad. Kontakty se vymačkají a pak auto nejde načíst diagnostikou nebo komunikace vypadává
A na STK to vadit nebude, že ho mám trvale deaktivovaný? Nejsou tam s tím problémy?
 
Poslední úprava moderátorem:
Nevím v jakým smyslu by to vadilo, není to bezpečnostní prvek ani to nemá vliv na chod motoru jako takovýho
 
Není jednodušší to prostě deaktivovat v jednotce?
Vozit neustále něco v OBD konektoru není zvlášť u Mazd dobrej nápad. Kontakty se vymačkají a pak auto nejde načíst diagnostikou nebo komunikace vypadává
U některých aut se pak při "jiskření" odehrává třeba i za jízdy pěkná diskotéka přístrojového štítu. Samozřejmě i se stovkami U chyb...
 
A na STK to vadit nebude, že ho mám trvale deaktivovaný? Nejsou tam s tím problémy?
Nikdo to nepozná. Diagnostika žádné chyby nehlásí a nikdo nekontroluje, jestli motor sám chcípá nebo ne (to by se museli zbláznit, protože podmínek aby se chcípnul motor musí být splněno víc).

To by jim spíš mohla vadit nějaká pofidérní krabička v OBD konektoru, která určitě neprošla homologací, pokud bys jí tam náhodou zapomněl.
 
Dnes mám požičanú M6 ako náhradné auto zo servisu a až po čase som zistil, že to má stále aktívny i-stop. V staršej verzii sa očividne pri opatrnejšom brzdení vôbec neaktivuje (podľa infotainmentu je "pripravený").
Keď som mal požičanú CX-60 tak sa motor vypínal už pri brzdení - počas pohybu, čo bolo napríklad pred kruhovým objazdom na zabitie (konštruktéra), lebo ak práve nešlo auto, tak po pridaní plynu sa ešte len štartovalo a kým zrýchlilo, už bolo potrebné občas brzdiť.
 
Nikdo to nepozná. Diagnostika žádné chyby nehlásí a nikdo nekontroluje, jestli motor sám chcípá nebo ne (to by se museli zbláznit, protože podmínek aby se chcípnul motor musí být splněno víc).

To by jim spíš mohla vadit nějaká pofidérní krabička v OBD konektoru, která určitě neprošla homologací, pokud bys jí tam náhodou zapomněl.
Já mám krabičku v OBD kvůli kontrole stavu baterie aj. pomocí FORScan lite v mobilu pořád. Když jsem jel na STK, tak jsem si nevzpomněl a nikdo tam neřekl ani popel. Krabička v konektoru zůstala i po STK.
 
Však je to tvoje auto, keď tam budeš mať rozdvojku a dve krabičky tak im to musí byť jedno, maximálne si môže zanadávať že mu nenechaš voľný konektor, aj keby hneď vedel že to vypína štart-stop tak musí emisiami dokázať že to tam nesmie byť
 
Back
Top