Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
@Max6Odpojením konektoru na kapotě neuvedeš auto do žádnýho servisního módu = nemusíš se bát o nějaký airbagy nebo protikolizní systémy atd... (teda pokud nemáš vystřelovací kapotu jako že nemáš nebo alarm)
Ahoj ja som to vyriešil na cx5 r.v.2020 zaslepkou do obd z Aliexpress a funguje mi to už 6 mesiacov bez problemov.Po naštartovaní automaticky deaktivuje štart -stop 😊Ahoj, nenaslo by se schema elektriky na M CX-3 ?
Mam ji prvni den doma a uz jsem pevne rozhodnuty deaktivovat i-stop natrvalo, to je proste voser
Prvotni zamer - napetove rele spinajici dane tlacitko pres galvanicky oddelene kontakty tj. paralelne na tlacitkove kontakty, ale nevim jestli to vse najdu spravne ve svorkovnicich, proto by se schema aspon blokove hodilo.
Predem dekuji nejake dobre dusi
A na STK to vadit nebude, že ho mám trvale deaktivovaný? Nejsou tam s tím problémy?Není jednodušší to prostě deaktivovat v jednotce?
Vozit neustále něco v OBD konektoru není zvlášť u Mazd dobrej nápad. Kontakty se vymačkají a pak auto nejde načíst diagnostikou nebo komunikace vypadává
U některých aut se pak při "jiskření" odehrává třeba i za jízdy pěkná diskotéka přístrojového štítu. Samozřejmě i se stovkami U chyb...Není jednodušší to prostě deaktivovat v jednotce?
Vozit neustále něco v OBD konektoru není zvlášť u Mazd dobrej nápad. Kontakty se vymačkají a pak auto nejde načíst diagnostikou nebo komunikace vypadává
Nikdo to nepozná. Diagnostika žádné chyby nehlásí a nikdo nekontroluje, jestli motor sám chcípá nebo ne (to by se museli zbláznit, protože podmínek aby se chcípnul motor musí být splněno víc).A na STK to vadit nebude, že ho mám trvale deaktivovaný? Nejsou tam s tím problémy?
Já mám krabičku v OBD kvůli kontrole stavu baterie aj. pomocí FORScan lite v mobilu pořád. Když jsem jel na STK, tak jsem si nevzpomněl a nikdo tam neřekl ani popel. Krabička v konektoru zůstala i po STK.Nikdo to nepozná. Diagnostika žádné chyby nehlásí a nikdo nekontroluje, jestli motor sám chcípá nebo ne (to by se museli zbláznit, protože podmínek aby se chcípnul motor musí být splněno víc).
To by jim spíš mohla vadit nějaká pofidérní krabička v OBD konektoru, která určitě neprošla homologací, pokud bys jí tam náhodou zapomněl.