- 258
SOC nad 90% ti naskočí jen pokud provedeš spravně nulování a inicializaci nové aku ( odpojeni aku a postup na cca 1 - 2 hod ) a pak musíš nechat auto stát cca 12 hod vklidu.Já nějak takto sledoval M6, je-li to relevantní. Mám stejné zkušenosti. Resp. dobití baterie (C-TEK) mi s BATT_SOC taky ani nehne, ale jistý čas (5-10 dní dle teploty a dle typu jízdy v těchto dnech) klesne napětí na 14,00-14,10V a vlastně nabíjí jen trochu. Mám třeba při odstavení 70%, ráno 68% a odpoledne (po 100km) zase 70% a tak to trvá těch 5-10 dní. Pak logice dobíjení nějak švihne, a najednou je napětí 14,30-14,75 a dotáhnu se cca na 74-75% a pak se to zase začne mrcasit procento, dvě dolů / nahoru a napětí chvilku tak a chvilku tak. Závěry z toho udělat neumím ČVUT navzdory.
Sleduji to prvně od počátku této zimy (po prvním zapojení bylo 59%), tedy "těším" se na jaro a další rozmary toho démona Někdo psal, že má BATT_SOC dokonce 84%, ale to jsem u sebe ještě neviděl
Je možné, že jsou nízke hodnoty napětí pravě kvuli tomu že mame starší baterky, co vím tak se tak choval system už v BMW před 20ti lety. pokud se už tehdy diagnostikou neprovedlo nulovani a inicializace nové aku spravně dobíjela se nová málo.
před cca 2 roky dával neoriginal EXIDE EFB ( cca 2000Kc ) a dělal nulovani i inicial.